Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe, cuisine, Hynek, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Honza Karela
Příspěvky: 121
Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
Bydliště: Kutná Hora

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Ahoj, tak jen info, jak jsme řešili výše olej v té průduchové trubce ARCHu, tak už víme jak se tam dostal. Původní ARCH byl zapečený, vzali jsme číňana, že to aspoň zkusíme a do léta nějak vyřešíme, jenže ten číňan byl hned tak "dobrý", že z něj vnitřkem tekl olej proudem a natekl do té trubičky, když jsme to spojili na přímo bez ARCHu, tekl z té trubičky olej, protože ta trubička byla plná oleje z číňana a jak nastartuješ tím průduchem je tam vháněn vzduch od chladiče (tedy potažmo od vrtule) je to chlazení ARCHu a když ten nasyslovaný olej vytekl byl klid = číňan nevydržel ani první start :) :idea:

Teď je to natvrdo, vrtule se točí na plno a je "zapytlovaný" sání, až se oteplí zkusím tam namontovat Lubošův systém. Uvažoval jsem i o ručním regulátoru prodávají ho asi za 3,5 tisíce, (ruční ventil s kolečkem si nastavíš průtok) jenže si myslíme, že je velký riziko že někdo zapomene pootočit kolečkem a motor usmaží.

Tak to byl náš krátký vztah s Čínou :D
pát úno 01, 2019 4:09 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3794
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Jsem zvědav kolik bludišťáků za všímavost budu muset rozdat :lol: :lol: :lol:
pát úno 01, 2019 9:51 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 4691
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Vstřikovací trubky-umělecké dílo... :D A ta žlutá ,,kontrolka,, na háčky čela,je úžasně jednoduché a funkční :thumbud: řešení!
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát úno 01, 2019 10:33 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3794
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Trubky nejsou umělecké dílo, nemám estetické cítění, ale jsou praktické, už se tam dá prostrčit ruka i s klíčem, nebo tryska Wapky. Jo ta bezdrátová kontrolka se líbí i mě, máš dvacet bludišťáků, ale je jich tam víc :P :P
pát úno 01, 2019 11:02 pm

nevim
Příspěvky: 434
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

ta police bude víc praktičtější jak originál :D koše nevidím už jsi o tom myslím kdysi psal :D jak koukám na tu X7 tak vzpomínám že jsem kdysi chtěl použít přesný interv.spínač s ne555 ovládaný potenciometrem kterým by se heckla druhá rychlost.Vlastně by to fungovalo tak že na jedničku topení normálně roztopíš a na dvojku bys nechal řídící jednotku X7 at si žije dál svůj rytmus ale frekvenci pumpy by diktoval spínač potenciometr by se umístil na přísrojovku :lol: :lol: :lol: no čas na to nezbyl :( https://www.conrad.cz/presny-intervalov ... ce.k191299
Naposledy upravil(a) nevim dne sob úno 02, 2019 9:07 am, celkem upraveno 1 x.
sob úno 02, 2019 2:11 am

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Ahoj klucí,kdo se tu vyzná v turbínách?Dají se dát na V12 nějaký lepší verze K36(jestli se dělaly) nebo rovnou dát holsety pokud holsety tak jestli jsou použitelný všechny HX 50 nebo jsou mezi nima rozdíly?Díky
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
sob úno 02, 2019 8:33 am

PtrialM
Příspěvky: 753
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Přední sklo též vyměněné....
sob úno 02, 2019 9:05 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 796
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

lubossss...prečo nemáš uchytenú poslednú nápravu o rám aj na prednej priečke? To je tak origo?
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
sob úno 02, 2019 11:06 am

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Ano to je tak origo,je to tam jen kvůli měchu.
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
sob úno 02, 2019 11:09 am

hikebob
Příspěvky: 18
Registrován: stř pro 19, 2018 6:26 pm

PROBLEM SE ZAŘAZENÍM TATRA 815

Příspěvek

:wall: Ahoj prosím o radu, mám Tatra 815 T2 r.v 1990 10V převodovka bez synchronizace a při zařazeni rychlosti z neutrálu na jakýkoliv rychlostní stupeň cekam třeba 5-10s než se mě zastaví kardan a budu moci zařadit rychlost.Vymena lamely, pritlacaku, ložisek, kapaliny, posilovace a řádně odvzdušněno.Diky za rady
pon úno 11, 2019 9:13 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3794
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Vyměnil jsi i ložisko v klikovce?
úte úno 12, 2019 5:47 pm

hikebob
Příspěvky: 18
Registrován: stř pro 19, 2018 6:26 pm

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Jo to je taky vymenene, je možné ze by to dělal olej v převodovce?predchozi majitel tam lil 75w90
úte úno 12, 2019 6:13 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3794
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Řídký olej to dělat může
úte úno 12, 2019 6:17 pm

besttracker
Příspěvky: 296
Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
Bydliště: Honolulu

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

Ahojte

jde dat do t 815 E2 zadní pružení (nyní tam je 12 listové) a nahradit ho / namontovat z t 815 T2 13 listovým? má s tím někdo zkušenost?
podle rozměru by to mělo + - vejít .... :doh:

Zda je možná pouze výměna / záměna samostatných listů hrubky listu u 13 listového je + - 18 mm u T148 je stejně 20 mm jako u euro 2 .....(. šířka listu je stejná u všech) nebo jsou stejné i třmeny?
protože vím že z t 148 jde do t 815 T1 namontovat v pohodě ....
diky za reakci :hvizd:
:-)
čtv úno 14, 2019 8:04 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 3794
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Re: Poruchy a opravy Tater

Příspěvek

13 listů jsem mě na mixu 7cbm, a přestože jsem v drtivé většině měl celkovou kolem 28t, ojížděl jsem jen vnější hranu vnějších gum, netuším co chceš dosáhnout, ale já tehdy péra snižoval.
čtv úno 14, 2019 8:30 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů