Stránka 23 z 26

Napsal: ned říj 13, 2013 1:33 pm
od Jirka Novák
Na to bych měl odpověď. Když v tomto státě :x není možné přihlásit do provozu auto odhlášené, nebo bez papírů i když je řádně doloženej jeho původ tak se pak musí řešit nestandartní postupy. Může si za to stát sám.
Když se jinde dá přihlásit cokoliv, někde i tank do silničního provozu tak by to mělo bejt u nás taky tak. Pak by Garant byl na civilních číslech s nízkou pojiskou a všichni by byli spokojení.

Napsal: ned říj 13, 2013 3:56 pm
od Hynek
Tenhle Garantík překopaný na Granit je tedy zrovna ještě alespoň skutečně dobově vypadající, tady jde spíš o typ, jinak proti němu nemám námitek. Ale nedivil bych se, kdyby MD přitvrdilo i na veteránisty, což by byla tragédie. Obcházet to právě tímto způsobem mi přijde nešťastné. A hlavně se divím testačním komisařům, pod co se často podepíšou - je to hlavně jejich odpovědnost a jejich průser... Podotýkám znovu, že s tímhle autem nemám problém, protože vypadá jak má, rozdílů mezi těma dvěma typy stejně zase tak moc nebylo, jen jsem si dovolil poukázat na to, že by se to dle kodexu FIVA na vetenoty dostalo jen obtížně. Ale když můžou jezdit na véčkách T815 mladší dokonce i 25ti let dle starých předpisů, zbastlené zelené trambusy s bílým pruhem a novými majáky a podobné paskvily, pak je toto skutečně bezproblémové auto. Doufám, že nebudu pochopen zle, nicméně důsledky zejména pro náklaďákové veteránisty mohou být skutečně nedozírné...

Napsal: pon říj 14, 2013 10:52 pm
od lukas1989
Tak s týmto keby som na Slovensku prišiel na testáciu historických vozidiel tak by to komisár ani neobzeral a rovno by ma poslal do p....... Máte to v CZ oveľa lepšie keď na toto niekto dostane veteránske značky.

Napsal: pon říj 14, 2013 10:59 pm
od Jirka Novák
A kousek dál v Drážďanech by to dostal i na klasický papíry kdyby to chtěl. Čím více na západ tím lépe :D . A v Anglii i tank na přihlášení do provozu, jen ta pojistka pak :shock:

Napsal: úte říj 15, 2013 5:12 pm
od Hynek
lukas1989: Ono u vás na Slovensku si pokud jsem dobře informován taky kodex FIVA vysvětlují po svém, bohužel v pro veteránisty zcela negativním smyslu...

Napsal: úte říj 15, 2013 11:23 pm
od lukas1989
Hynek si veľmi dobre informovaný. Hlavne koľko peňazí to všetko stojí...tu veterána môže mať buď pracháč alebo niekto kto nemá rodinu a iné záväzky. Veteranisti sú pre komisárov a iných zainteresovaných dojné kravy.

Napsal: stř říj 16, 2013 7:11 pm
od Dan466
Jen abych vás uklidnil samozřejmě by mě to nedali ale musel jsem pořídit ještě jednu masku a několik dílů aby vše ke zkouškám bylo původní a tak jak má bejt a jen si to přehazuju podle potřeb .

Napsal: stř říj 16, 2013 7:47 pm
od Hynek
Pak to chápu a oceňuji přístup :thumbud: Nicméně jsou komisaři, kterým je to jedno :(

Napsal: ned říj 20, 2013 7:32 pm
od Dan466
Ventily jsou seřízeny a předstih taky tak už jen testovat. Chtěl jsem se vás zeptat jestli do toho můžu lejt taky etanol nebo na to nemá cenu jezdit. Dík za rady.

Napsal: pon říj 21, 2013 11:19 am
od sondik
karburátorovej motor si na Ethanol dost špatně zvyká , a asi osobně bych to do toho nelil je to trošku víc agresivní než benzín takže by to moho i kde co umejt nebo rozežrat a pak to nebude ono. Asi stím nenajezdíš tolik km aby se ti to vrátilo i kdybys to musel štelovat nebo něco měnit.

Napsal: pon říj 21, 2013 6:52 pm
od Dan466
Dík je pravda že to nemá asi cenu pokoušet .

Napsal: pon říj 21, 2013 10:43 pm
od Jirka Novák
Jestli můžu doporučit tak na delší odstavení natankovat 100 oktanovej benzín. Ten je bez Ethanolu a tak není tak nachylnej na stárnutí a absorbování vlhkosti ze vzduchu. Taky startování je lepší po dlouhodobém odstavení.

Zittau - oslava 125 let založení firmy

Napsal: pát říj 25, 2013 10:44 am
od Jarda32
3.10.2013 Zittau

Obrázek Obrázek Obrázek



z neznámých důvodů se mi nedaří vložit další fotky ve správné velikosti, tedy jen odkaz, kde najdete další
Obrázek

Garant 30k

Napsal: pát lis 01, 2013 7:59 pm
od Dan466
Kolegové přátelé měl bych prosbu.
Auto mam sice hotové ale ten motor prostě něják blbne. Na první a druhý stupeň táhne krásně ale za tři to do mírného kopečka vůbec nejede.
Karburátor je úplně novej po repasu ventily jsou seřízeny a předstih taky. Tlak ve všech válcích je stejný 0,5 Mpa nevím jestli nejsou náhodou pístní kroužky přilepený protože ten motor stál pět let. Porádí někdo co s tím než to nechám rozebrat nějákýho mechanika.
Děkuju za rady a pomoc :wall:

Napsal: pát lis 01, 2013 11:47 pm
od lukas1989
Kompresia 5 atm. nie je najlepšia ale ani najhoršia. Ak viaznu krúžky tak musí prechádzať množstvo oleja do spaľovacieho priestoru a teda riadne dymiť...ak viaznu krúžky nalej do valcov petrolej a nechaj dlhšiu dobu stáť, potom to vyskúšaj...