Stránka 1 z 23
Kolik vydrží pneu na Tatře? Nebo na čem jezdit?
Napsal: ned zář 18, 2011 8:51 pm
od pepa horkl
Poraďte něco lepšího než KAMA
Napsal: ned zář 18, 2011 8:53 pm
od Dany
Plnou pro auta co jezdí v kovošrotu na dvoře,tu nezničíš
Napsal: ned zář 18, 2011 9:07 pm
od Filip Závada
kdo jste pro BAN-an pro pepa horkl??
Napsal: ned zář 18, 2011 9:09 pm
od Pavel Šebek
Klidně
Napsal: ned zář 18, 2011 9:25 pm
od Benďa
Myslím že toto není téma pro hlasování o Banu, notabene když už Pepa přišel konečně s nějakým rozumným příspěvkem (byť tonavrhnul Luboss). Je to sice asi profesionápní prudič ale co už, nikdo nás nenutí na jeho příspěvky reagovat. Některé příspěvky má zcela mimo mísu ale semtam se strefí, třeba si zlepší mušku a před každým příspěvkem se zamyslí jestli má smysl ho věšet na fórum
Pamatuju tady víc lidí kteří se zezačátku nechovali zcela "standartně" a po čase si přestali hrát na všeználky a dnes se s nima dá vcelku solidně diskutovat.
K tématu, pokud bude auto jezdit stabilně na stavbě pod bagrem, navážka na krátko a pod. tak určitě Kama nebo něco podobného. Pokud ale auto povozuju na smíšený provoz či spíše na cestu tak bych šel do něčeho lepšího. Notabene na předek. My máme na našich autech na předku jedině bezdušáky (myslím tím auta které jezdí ven ne na navážení na drtič) ale jezdí k nám dost šílenců co mají kamy i na předku
Držím jim palce. Na jedno auto - fotku jsem nedávno dával do T-815 T1,T2 jsme se nechali ukecat na zadek na Kamy či co to je a je to hrůza. Auto plave jak sviňa a pneu s viditelně sjíždí o106. Když to kolega lámal zákazníkovi do dvora tak zůstaly černé stopy na cestě- zhuštěná tma. Odteď asi půjdeme do bezdšáku (protektory) na zadek.
Napsal: ned zář 18, 2011 9:39 pm
od Arktik
K tem kamam asi tolik. Ty pneumatiky KAMA ktere se tady u nas prodavaji jsou licencni pneu ktere se vyrabi v Rumunsku. To nejsou original z Ruska.
Ceny v Niznekamsku primo na zavode Kama jsou docela vysoke, take i jejich kvalita je uplne nekde jinde, a pripoctenim jak dopravnich nakladu co je docela velka vzdalenost, tak procleni, ta cena originalni kamy se vysplha na uroven nasich Barumek co vubec nema smysl se dovozem vubec zabyvat!
A jeste je otazkou zda-li z toho Rumunska sem jde prvni trida, zda-li to neni nejak trojka a pod.
Nakolik ja tyto momenty konzultoval primo z vyrobcem v Niznekamsku. Take tak kolik krat jsem se bavil i z ruskymi kamarady kteri jezdi na cem koli tak si nejak na kamu nestezovali.
Ja dal tady u nas na tatru kamy jenom jednou, tim skakanim predku mne to vymlatilo prevodku rizeni a sly kamy do prdele ihned.
Takze lidi si mysli ze na gumach ustersi, ale na druhou stranu zase dostava zahul jak rizeni, tak cepy, tak i tlumice perovani. No a take ridic.
Ja tady psal jak jsem jel novym traktorem Zetor 7745 z Brna do Presova po vlastni ose, a pak doma semnou skakal gauc jeste tyden pote! Co u tech kam je to skoro to same! Clovek prijde na fajront do hospody, da si pivo, a do kdy se napije tak se polije.
Napsal: ned zář 18, 2011 9:40 pm
od Filip Závada
No tak dobře, nejhorší je to dilema, jestli drahé a dobré gumy nebo nejlevnější a méně kvalitní. Já říkám jedno - v tom režimu ve kterém jezdím já, špatné silnice plné zatáček a otočky do 15 km, nevyplatí se kupovat nic drahého, předek jezdím uplně v klidu Barumky BF 13 a zadek mám momentálně na rusákách Belshina a Kama - možná se víc sjíždějí, to je možné, ale já to dělám celkem jednoduše - koupím min. 80% gumy i s diskem v ACK Kutlíře, vždy tam nějaké má z rozebírek Liazů a Tater, obvykle do 2000 kč za kus, ojedu, proříznu, plášť zahodím a ráfek dám do šrotu. Na těch Barumech vpředu ujedu kolem 25000, za osm let jsem jich kupoval šest a najel jsem na nich cca 120000, zadky nepočítám, ono taky mix jezdí za sakra jiné peníze než jiné Tatry takže řeknu jednu - peněz "dost", oprav a gum málo, tak co budu řešit..
Tom@s Benda
Napsal: ned zář 18, 2011 9:45 pm
od Filip Závada
Jo a jestli ty nové Kamy jsou vzorek "píča" tak ty plavou než se trochu ojedou, pak pohoda.
Napsal: ned zář 18, 2011 9:52 pm
od lubossss
Napsal: ned zář 18, 2011 10:02 pm
od Filip Závada
jenže se pak dané téma hemží OT, které tedy někdy na základě flame od některých plodím i já. Jenže, rozdílek tu je a dost podstatný - já sem píšu pod svým jménem a pár lidí mně tu zná, někteří i osobně, takže se tak nějak dá odvodit, že nežvaním úplné nesmysly.
Napsal: ned zář 18, 2011 10:04 pm
od Jirka Novák
To jsem nevěděl že se v Rumunsku dělaj licenčně Kamy, ale pak se nedivím že se sjížděj. Měl jem kdysi Rumunské pneu 9,00-20 Danubia a to byla opravdu lisovaná tma. Stopy při otáčení na betonu byly krásně vymalované a když jsem jel pro písek tak jsem se vrátil domů a chybělo pár mm vzorku. Proto letěly dolů a šly tam Barumy.
Napsal: ned zář 18, 2011 10:07 pm
od Filip Závada
Napsal: ned zář 18, 2011 10:44 pm
od lubossss
Napsal: ned zář 18, 2011 10:46 pm
od Hroch.R420
Jo a dneska jezdí Němci na Barumech jen to břinká!
Napsal: ned zář 18, 2011 11:04 pm
od peter gasparovic
Na 815 mam Bridgestone a zatial pohoda, bezdusaky, posledne som z prostrednej vytahol skobu, mal som starch ze bude fucat ale v poho...
Rozhodne odporucam na cestu nejake lepsie gumy, Barum robi docela dobre a cenovo pripustne.. Na tir rozmer 315/8O,R22,5 vydrzali skoro 200,000km jasne je to tir.... A na jazdenie kolo baraku, kde sa jazdi asfalt + teren dozadu protektory a na predok original .. Pak prerezat a svaty klud, osobne si myslim, ze niekedy setrit na gumach sa neoplati...