Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
.
Naposledy upravil(a) 153 dne pát črc 22, 2022 12:39 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Auto nad 12 tun bych doporučoval mít na V číslech, jinak je povinnost silniční daně a to ještě zvýšené díky stáří auta.
Já zvolil asi nejlepší variantu a to do 12 tun a s veteránskou testací a s soc. žlutým číslem klasické registrace. Tím mám zákonné pojištění jako za mopeda a zůstává jen STK a emise.
Já zvolil asi nejlepší variantu a to do 12 tun a s veteránskou testací a s soc. žlutým číslem klasické registrace. Tím mám zákonné pojištění jako za mopeda a zůstává jen STK a emise.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Jirko - tatru pod 12t nestiahnem, ale mam to na r.c, takže silnicka áno ale - 48% že to je privát, vek rozhoduje iba keď je to na podnikanie. Potom sa navýši. Auta mam v depozit zatiaľ, takže kľud, a na STK si to všetko od vozím podvalom, takže vytiahnem čísla iba na Ťahač a náves, zoberiem 14dni volna a jazdím
153- zavolám najprv na register k nám, dnes nebol čas, a potom keď tak do barov a uvidíme.
153- zavolám najprv na register k nám, dnes nebol čas, a potom keď tak do barov a uvidíme.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
takhle na fotkách to vypadá docela povedeně
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Jde mít veteránskou testaci a auto na normálních číslech. Absolvuješ ale částečnou STK. Nicméně silničku neplatíš a 1/12 povinného ručení.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Hynek - auto ma civilné rz v depozite a teraz jazdi na Vetersnskych číslach. To je to co ma zaráža. Dvojo rz na jedno auto, čo my príde ako blbosť.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
No jedny budou na falšené vinko...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Tak hlásim ze som zistil ze secko inak. Pôvodne rz odovzdané a vyradené z provoznu, vydaná zelená knižka na V čísla. Vraj keď to predá, zruší V a vrátia jej civilne čísla. Vraj. U nás na úrade sa my vysmial, tak neviem. Asi sa na to vyprdnem, na sk je také isté auto ešte s klasika rz, tak to bude v pohode. Ale takéto sachovanie som už zažil a bola to akurát kopa starosti. Proste my nejde do hlavy ako chce vrátiť V čísla a vybrať civilné rz. Myslel som ze vyradenie z provoznu je trvalé
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Pokud se prodává veterán s V čílem tak stávající majitel odebere V číslo a to pak se odevzdá na registru společně s zeleným průkazem veterána. Nový majitel pak veteránskou testaci musí udělat na své jméno novou. Jinak zrušený doklady civilního žlutého nebo bílého čísla snad šly obnovit do normálního provozu v určitém časovém období, ale to je již dávno.
Volvo FL 614.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Jakmile je vozidlo jednou vyřazeno z registru vozidel za účelem zápisu do registru historických vozidel, je to nevratný děj a znovu už to do registru normálních vozidel nikdo nezapíše. Když kupuješ auto co má véčka, tak jeho původní majitel véčka i průkaz vrátí a Tobě vystaví tvůj krajský registr nová čísla a nové doklady.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Prý existuje lhůta 1.7.2001 - 1.5.2004, v tomto rozmezí odhlášená vozidla prý lze oživit. Ale vlastní zkušenost nemám. To jsem viděl na jednom motocyklovém webu ...
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Ano, to je jediná výjimka, jenže to už je tak dávno, že takových moc nebude... Ale jde pouze o vozidla vyřazená. Jakmile byla zapsaná do registru HV, už ani tyto oživit nejdou, protože jsou prostě už evidované v registru HV.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Výhoda je v dovozových vozidlech starších 30 let. Tam je volba mezi V číslem a klasickou registrací. Přitom původní cizí techničák zůstane platný a majiteli v šuplíku i po registraci na V čísla. Ty pak může kdykoliv v budoucnu odevzdat zpět registru HV a pak to přihlásit do normálního provozu. Nebo to zase vyvézt a v cizině si sami zvolí jakou registraci chtějí. Každopádně původní techničák u vetrána z ciziny je super výhoda. To z mé zkušenosti.
Volvo FL 614.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Jirka Novák: Kapku nechápu, jak lze přihlásit auto, jehož VIN byl už jednou zapsán do registru HV, do normálního registru, když jsou propojené...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů