Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
To co sem dal arktik jsou kola 205/70 R17,5 a dávaly se jen na turbácký
furgony-mám je na avči taky.Jsou o trochu menší na průměru než 16-palcové, co se dávali na auta s atmosferickými motory.
Hlavně v tomhle rozměru je větší výběr a kvalita pneu (jsou bezdušové).Pokud by jsi měl auto na 16 a chtěl to zaměnit za 17,5 ,
budeš muset vyměnit i disky-dnes ale jdou celkem sehnat jeté.
furgony-mám je na avči taky.Jsou o trochu menší na průměru než 16-palcové, co se dávali na auta s atmosferickými motory.
Hlavně v tomhle rozměru je větší výběr a kvalita pneu (jsou bezdušové).Pokud by jsi měl auto na 16 a chtěl to zaměnit za 17,5 ,
budeš muset vyměnit i disky-dnes ale jdou celkem sehnat jeté.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: sob zář 24, 2011 4:28 pm
- Bydliště: Mladá Boleslav
sondik:
Tak furgona mam! K cemu ho vyuzivam to uz tak nejak rozvadet nebudu! V CR pro soukrome ucely.
A co se tyce nejakeho meho pohledu. Tak furgon, ja uz to tady psal, nejak mne osobne vyhovuje svoji jednoduchosti. Ale ma i svoje nedostatky jako. Brzdy! Brzdy jak si vsimam jsou problem! Nebo problematicka vec. Brzdit to brzdi, ale jak chce! Takze dejme tomu u meho furgona brzdilo jenom predni leve kolo, co jsem dal udelat, takze ted brzdi, ale zadni brzdy nejak zustavaji vyset, a povoli az po nejakych 100-200 metrech. Takze zase na dilnu. Co uz to vidim tak ze to bude asi drzbarna.
A jinak jsem zatim nepotkal jiny zavazni problem na tom aute.
Co se tyce samotne jizdy, tak se s furgonem docela spatne jezdi na tech vyjetych kolejich na silnici, nakolik furgon je ussi nez nakladni vozy ktere ty koleje vyjizdeji. Takze pri najeti do vyjetych koleji na vetsi rychlosti ten furgon si zacne hledat misto aby se nekde usadil a jel normalne. Takze takove to plavani i na suche silnici. Takze pri mokre vozovce, na snehu, naledi si je potreba davat kurveckyho bacha.
Jinak bez problemu. Brzdy ted udelam, nebo dam dodelat znova, ja si myslim ze zavada je opravitelne, takze mnelo by to byt bez problemu.
Tak furgona mam! K cemu ho vyuzivam to uz tak nejak rozvadet nebudu! V CR pro soukrome ucely.
A co se tyce nejakeho meho pohledu. Tak furgon, ja uz to tady psal, nejak mne osobne vyhovuje svoji jednoduchosti. Ale ma i svoje nedostatky jako. Brzdy! Brzdy jak si vsimam jsou problem! Nebo problematicka vec. Brzdit to brzdi, ale jak chce! Takze dejme tomu u meho furgona brzdilo jenom predni leve kolo, co jsem dal udelat, takze ted brzdi, ale zadni brzdy nejak zustavaji vyset, a povoli az po nejakych 100-200 metrech. Takze zase na dilnu. Co uz to vidim tak ze to bude asi drzbarna.
A jinak jsem zatim nepotkal jiny zavazni problem na tom aute.
Co se tyce samotne jizdy, tak se s furgonem docela spatne jezdi na tech vyjetych kolejich na silnici, nakolik furgon je ussi nez nakladni vozy ktere ty koleje vyjizdeji. Takze pri najeti do vyjetych koleji na vetsi rychlosti ten furgon si zacne hledat misto aby se nekde usadil a jel normalne. Takze takove to plavani i na suche silnici. Takze pri mokre vozovce, na snehu, naledi si je potreba davat kurveckyho bacha.
Jinak bez problemu. Brzdy ted udelam, nebo dam dodelat znova, ja si myslim ze zavada je opravitelne, takze mnelo by to byt bez problemu.
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: sob zář 24, 2011 4:28 pm
- Bydliště: Mladá Boleslav
Tomas Kucera
spíš sháněj ve vlákně A31T 4x4 tohle s furgonem nemá nic společnýho
2x Nissan atleon 210
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: stř bře 21, 2012 8:12 pm
- Bydliště: Praha
Furgon
ahoj chlapi, mám dotaz. Je mi jasné, že furgon do 3,5 tuny vjíždí na dálnici bez mýta a pokud se správně domnívám, tak s dálniční známkou.
Ale nevím od jakého roku výroby mám furgona hledat, protože vím, že u starších Avií byla konstrukční rychlost vozidla pod 80 km/h a tyto vozy dnes podle mě nesmí na dálnice a rychlostní komunikace.
Za další by mě zajímalo a to myslím nejsem sám, kde nejdál na západ, východ, sever nebo jih jste se svým furgonem byli (případně zda odtud máte nějaké fotky). Mě by třeba zajímalo, pokud bych chtěl s furgonem do 3.5 t jet třeba do Chorvatska, Itálie, jaká jsou specifika (na co se připravit, kde se jak za co platí, zda v Rakousku stačí dálniční známka). Díky za Vaše rady.
Ale nevím od jakého roku výroby mám furgona hledat, protože vím, že u starších Avií byla konstrukční rychlost vozidla pod 80 km/h a tyto vozy dnes podle mě nesmí na dálnice a rychlostní komunikace.
Za další by mě zajímalo a to myslím nejsem sám, kde nejdál na západ, východ, sever nebo jih jste se svým furgonem byli (případně zda odtud máte nějaké fotky). Mě by třeba zajímalo, pokud bych chtěl s furgonem do 3.5 t jet třeba do Chorvatska, Itálie, jaká jsou specifika (na co se připravit, kde se jak za co platí, zda v Rakousku stačí dálniční známka). Díky za Vaše rady.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů