Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Jízda v zimě
ahoj dámy a pánové
měl bych dotaz, na Vás zkušenější, (což jste na soupravě asi všichni ) týkající se jízdy v zimě se soupravou...
Mám odjeté 2 roky na skupině C a tohle bude moje první zima na sk. C,E.
Rád bych se Vás tímto zeptal, na co si v zimě dávat největší pozor a čeho se vyvarovat nebo tak nějak, co by bylo dobré vědět a co nedělat (ano, možná je to hloupá otázka, ale jsem si jist, že hodit do škarpy je jednoudušší celou soupravu, než "jen" Céčkové auto
Díky za odpovědi
měl bych dotaz, na Vás zkušenější, (což jste na soupravě asi všichni ) týkající se jízdy v zimě se soupravou...
Mám odjeté 2 roky na skupině C a tohle bude moje první zima na sk. C,E.
Rád bych se Vás tímto zeptal, na co si v zimě dávat největší pozor a čeho se vyvarovat nebo tak nějak, co by bylo dobré vědět a co nedělat (ano, možná je to hloupá otázka, ale jsem si jist, že hodit do škarpy je jednoudušší celou soupravu, než "jen" Céčkové auto
Díky za odpovědi
ahoj, já jsem Helmut, opravář komínů
ahoj, já jsem se právě os pr chovala
ahoj, já jsem se právě os pr chovala
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11919
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Juranes... to vystih docela přesně používej mozek ,,,, a koukej okolo sebe ....po čase možná i zjistíš, že vzít občas něco smykem má svoje kouzlo
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Předejit?Opatrnou jizdou,nelitat a držet se volantu,zláme se to v letě po dešti natožpak na sněhu.Nejezdit na tempomat,nepouživat retarder a snažit se to furt tahnout(s kopce to nejde).Da se to srovnat,volant kontra pak plyn,zas volant kontra zas plyn atd.jak brzdiš je ende.Zabereš tim rovnani autoban od odstavneho až do rychleho pruhu,jednou jsem to rovnal tak dlouho že se zavozka stihnul přivázat.Taky záleží co maš za auto,největší hajz na jedničku je Magnum.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
já myslím že na autě ani tak nezáleží jako spíš na tom co máš obute. Zrovna Magnum má oproti jiným delší rozvor a čím je delší tím méně to má tendenci jít do smyku. Ale samo je to osemetnejsi že čím víc ti auto dovolí tak potom když se to utrne tak to o to víc stojí za to. To je jak s autama 4x4, zatáčky projedes rychleji ale když to prezenes tak se utrhnou všechna 4 kola najednou a ani kontra už nepomůže
U Magnumu je možná průser že díky jeho uložení kabiny a vyššímu posedu smyk poznáš až už je skoro pozdě Na druhou stranu Magnum co jsem s ním jezdil byl r.v. 96 tak měl ještě návěsovou brzdu tak se tomu dalo pomoct. Návěsovku pak bohužel zakázali
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Jo navěsovka,to byla super věc.Jinak bych řekl že problém u Magnuma jsou jen dva měchy na zad.napravě,tedle problém má i Scania.Jenže ty já měl v Téčku a tam je extra dlouhé šásko a dík čumaku se to tak trochu chová jak auto s vlekem.No a MB Actros Megaspace,bouda nahoře velká jak u Magnuma o dost kratší šasko než u Magnuma ale 4 měchy na nápravě a dle toho bych ten problém viděl zde.
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: čtv čer 23, 2011 9:53 am
- Bydliště: Ostrava
David29
Když jsi prázdný je větší pravděpodobnost,že skončíš v jedničce.Zatížená zadní náprava na kozlu vždy drží lépe stopu.Samozřejmě v kombinaci s používáním mozku řidiče
řidičem se nestaneš,tím se musíš narodit
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: čtv bře 07, 2013 10:56 pm
- Bydliště: Europe
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host