Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 7510
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Mzda řidiče
Rak bere 90 je doma furt jezdí kolem komína a je z Moravy.tak co tu řešíme?mě to teda moc neohromilo co tu píšete.a to jezdí za 79 litrů na sto.tomu říkam dopravce.a ne brát 40 na nemocenské.
Re: Mzda řidiče
Jožo, na pásce to sice mám, ale v odměnách pod čarou Tonda mi trošku prapodivně počítá 4500Kč na den, ale jen když mi to krátí o dovolenou
Jinak pokud počitám 15h denně tak mám 266Kč na hodinu, jenže reálně dělám dýl a mám teda sotva ~250/hod.. čistýho teda, na vnitru Ale to je jiná dřina..
Sranda je, že když si dobře stoupnu ke dřevu, tak sem schopnej za hodinu naložit tři auta a mam 1200 čistýho v kapse, a pak se půl dne drbeš s dalším
Mě neber jožo jako dobrej příklad, já mám svoje normy a tabulky
Jinak pokud počitám 15h denně tak mám 266Kč na hodinu, jenže reálně dělám dýl a mám teda sotva ~250/hod.. čistýho teda, na vnitru Ale to je jiná dřina..
Sranda je, že když si dobře stoupnu ke dřevu, tak sem schopnej za hodinu naložit tři auta a mam 1200 čistýho v kapse, a pak se půl dne drbeš s dalším
Mě neber jožo jako dobrej příklad, já mám svoje normy a tabulky
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7510
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Mzda řidiče
My kokoti z východu co jezdíme za hrst rýže proto jezdíme do Polska pro kilo vepřového za 50kc benzín 35, Lenor 50 místo 100 v cz atp,vše samozřejmě v fake kvalitě jak hlásí Príma News fake,ale aspoň si to takto vynahradíme.A módní dzisku co jsem si kupil za 900 na tržnici,chtel litr,jsem viděl v butiku na hlavní třídě v Ostravě za 2600kc....tak tam ještě udělám celolak na auto asi a určitě ne za 50 000kc.
Re: Mzda řidiče
My kokoti z východu
čítal som to v médiach viac krát, toto sa nám snažia nahovoriť, aký sme hlúpy a lakomý... na Slovensku to v lepších médiach stále frčí- hlúpy Slováci, jazdia za lacným nákupom do Maďarska, Rakúska, Česka, Poľska a na Ukrajinu.
- teraz som čítal článok o Fínoch, stále majú otvorené hranice s Ruskom. Fíni jazdia do Ruska tankovať. Cenový rozdiel je ohromný, 80centov v Rusku ku 2,50€ vo Fínsku. "Lepší" Fíni sa pohoršujú, že Fíni čo tankujú v Rusku podporujú Putina a vojnu a malo by sa im to zakázať. Pravda bude asi taká, že "lepší" Fíni to majú do Ruska ďaleko, inak by tam jazdili tiež.
v Holandsku je aktuálne cena benzínu 2 až 2,35€. V Nemecku 1,70-1,85. Holanďan bývajúci blízko nemeckých hraníc tankuje v Nemecku.
Vždy na konci týždňa, alebo cez víkend stretávam dánske osobné autá s prívesnými vozíkmi naložené chľastom. Idú z Nemecka do Dánska a pivové plechovky sa ani nesnažia schovať.
Podobne tu funguje na každých hraniciach kde majú niečo lacnejšie. Aj bohatý Nóry vo veľkom jazdia cez víkend na nákupy do lacného Švédska. Švédi majú pri skoro každej nórsko-švedskej hranici postavené supermarkety pre Nórov.
Za lacnými nákupmi do zahraničia nejazdia len "kokoti z východu".
čítal som to v médiach viac krát, toto sa nám snažia nahovoriť, aký sme hlúpy a lakomý... na Slovensku to v lepších médiach stále frčí- hlúpy Slováci, jazdia za lacným nákupom do Maďarska, Rakúska, Česka, Poľska a na Ukrajinu.
- teraz som čítal článok o Fínoch, stále majú otvorené hranice s Ruskom. Fíni jazdia do Ruska tankovať. Cenový rozdiel je ohromný, 80centov v Rusku ku 2,50€ vo Fínsku. "Lepší" Fíni sa pohoršujú, že Fíni čo tankujú v Rusku podporujú Putina a vojnu a malo by sa im to zakázať. Pravda bude asi taká, že "lepší" Fíni to majú do Ruska ďaleko, inak by tam jazdili tiež.
v Holandsku je aktuálne cena benzínu 2 až 2,35€. V Nemecku 1,70-1,85. Holanďan bývajúci blízko nemeckých hraníc tankuje v Nemecku.
Vždy na konci týždňa, alebo cez víkend stretávam dánske osobné autá s prívesnými vozíkmi naložené chľastom. Idú z Nemecka do Dánska a pivové plechovky sa ani nesnažia schovať.
Podobne tu funguje na každých hraniciach kde majú niečo lacnejšie. Aj bohatý Nóry vo veľkom jazdia cez víkend na nákupy do lacného Švédska. Švédi majú pri skoro každej nórsko-švedskej hranici postavené supermarkety pre Nórov.
Za lacnými nákupmi do zahraničia nejazdia len "kokoti z východu".
-
- Příspěvky: 7510
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Mzda řidiče
Bratko ,to bylo myšleno ironický.toto je bylo a bude.nemec k nám jezdil odjakživa pro vše když bydlel v amberg třeba.nikdo to neřešil a každý mu lezl do prdele.od kurev u cesty po viatnamce u cesty s sádrovými trpaslíky.rak je v řítí vydělá balík ale může tak leda do osteraich kde jsou ceny ještě horší než v Česku.do Polska nepojede.netrefi na nord.ten Pažout nebo co to sedla by se upelk a neumí řeč.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11897
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Mzda řidiče
jose rabano píše: ↑ned srp 14, 2022 5:10 pm.do Polska nepojede.netrefi na nord.ten Pažout nebo co to sedla by se upelk a neumí řeč.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Mzda řidiče
Znojemák na nákupy nemusí, má všecko domaci, co nemá to vymění za víno, okurky atd. Robka nemusí pracovat jak tahá Rak domu kilo měs., čili má čas na hospodarku a chleba taky upeče domácí, když bude zlé tak do bazénu zasadí gandžu. Vy budete furt spizovat jestli je za čárou levné máslo,to je pod úrovní Znojemská, aby jezdil pro máslo do jiného státu.
Re: Mzda řidiče
Kurňa vrtáci, chvilu Vás nehlídám a oni si ze mě dělaj prdel normálně
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7510
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Mzda řidiče
Pí.co znojemské okurky nejsou...hlásil rak.ja kupil kvasaky,opět v Polsku chutnali jak od nebostika dědy...asi moc posypové soli vnich.
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Mzda řidiče
aspoň vidíš jak máme na Jižní Moravě zocelenè lidí, nějaká polská sůl projde trávením jako nic. To na severu Moravy už tvrdého haviřa nepotkaš sami šamponî a vsici na socialce.
Re: Mzda řidiče
Ták, süd vpřed
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7510
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Mzda řidiče
Půlka havířů sedí v lkw bo oprrasily papíry z vojny.tak berou rentu plus tu naši hrst rýže a jsou na 88al inn
Re: Mzda řidiče
Přenesu debatu sem. sof píše:kto to trochu sleduje tak vidí, že do EÚ ide stále viac a viac ázijských šoférov, z republík ex Sovietskeho zväzu. Mne sa zdá, že ich jazdný štýl a ne-skúsenosť je na cestách vidieť.
Pribúda ázijcov z ďalekej Ázie. V Nórsku prestali mať problém s poľskými šoférmi, už sa o nich nehovorí. Nóri na svojich zimných cestách začali mať problém s teplomilnými a nikdy sneh nevidiacimi vodičmi z Filipín.
Doprava v EÚ je ako nejaká nenažraná, stále hladná, obrovská príšera. Zožrala, strávila a vysrala svojich západných šoférov. Rovnako zožrala, strávila a vysrala aj nás, vodičov z východnej Európy. Zožrala vodičov s obrovských krajín ako Rumunsko a Poľsko. Už zožrala všetkých vodičov z Ukrajiny a Bieloruska. Teraz sa kŕmi Ázijcami. Chute si robí na Indov. Jediné čo jej nechutí sú Afričania. Do EÚ ich prišli státisíce, za volantom nesedí skoro nikto. Nemci sa donedávna tešili, že z nich urobia šoférov. Zaplatili im jazykové kurzy, autoškoly, školenia... a do praxe sa dostal asi jeden z desaťtisíc.
Čím to asi bude, že napriek nedostatku šoférov a prebytku voľných pracovných síl z Afriky, pri totálnej inklúzii v doprave, africký šoféri niesú schopný v EÚ riadiť nákladné auto?
Nahoru
Hledej v tom jediné. Zachovat ceny v dopravě na stávající cenové hladině. PHM jde nahoru, ceny za mýto jdou nahoru, ceny lkw jdou nahoru. Jediná cesta kde ušetřit je dostat do teamu levného řidiče. Už ani ti rumuni a bulhaři nebudou sedět půl roku v autě za 700eur. V EU je 90% přeprav realizováno po dálnicích a průmyslových zonách poblíž sjezdu z dálnice. S dnešními navigacemi a satelitním sledováním vozidel by to zvládla i cvičená opice.
Já jsem u firmy už nějaký pátek, základ a s tím i výplata už slušná, a už mi bylo naznačeno, že se firmě nevyplatím. Že kdyby nastoupili dva nový řidiči, tak udělají dvakrát tolik práce jak já, za méně peněz. Proto si myslím, že celý ten byznys truckjobsu je jen o tom obměnit řidiče ve firmě. A žádné jsme dynamicky se rozvíjející rodinná firma.
Pribúda ázijcov z ďalekej Ázie. V Nórsku prestali mať problém s poľskými šoférmi, už sa o nich nehovorí. Nóri na svojich zimných cestách začali mať problém s teplomilnými a nikdy sneh nevidiacimi vodičmi z Filipín.
Doprava v EÚ je ako nejaká nenažraná, stále hladná, obrovská príšera. Zožrala, strávila a vysrala svojich západných šoférov. Rovnako zožrala, strávila a vysrala aj nás, vodičov z východnej Európy. Zožrala vodičov s obrovských krajín ako Rumunsko a Poľsko. Už zožrala všetkých vodičov z Ukrajiny a Bieloruska. Teraz sa kŕmi Ázijcami. Chute si robí na Indov. Jediné čo jej nechutí sú Afričania. Do EÚ ich prišli státisíce, za volantom nesedí skoro nikto. Nemci sa donedávna tešili, že z nich urobia šoférov. Zaplatili im jazykové kurzy, autoškoly, školenia... a do praxe sa dostal asi jeden z desaťtisíc.
Čím to asi bude, že napriek nedostatku šoférov a prebytku voľných pracovných síl z Afriky, pri totálnej inklúzii v doprave, africký šoféri niesú schopný v EÚ riadiť nákladné auto?
Nahoru
Hledej v tom jediné. Zachovat ceny v dopravě na stávající cenové hladině. PHM jde nahoru, ceny za mýto jdou nahoru, ceny lkw jdou nahoru. Jediná cesta kde ušetřit je dostat do teamu levného řidiče. Už ani ti rumuni a bulhaři nebudou sedět půl roku v autě za 700eur. V EU je 90% přeprav realizováno po dálnicích a průmyslových zonách poblíž sjezdu z dálnice. S dnešními navigacemi a satelitním sledováním vozidel by to zvládla i cvičená opice.
Já jsem u firmy už nějaký pátek, základ a s tím i výplata už slušná, a už mi bylo naznačeno, že se firmě nevyplatím. Že kdyby nastoupili dva nový řidiči, tak udělají dvakrát tolik práce jak já, za méně peněz. Proto si myslím, že celý ten byznys truckjobsu je jen o tom obměnit řidiče ve firmě. A žádné jsme dynamicky se rozvíjející rodinná firma.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Mzda řidiče
Přesně. Nám ve firmě řeknou, že s námi se nepočítá do budoucna. Vše se zjednodušuje, je více lidí v administrativě. Ale ted te jeste potřebují, tak obměna nastává postupně. Samozdrejmě že jako čech seš na obtíž. Pičuješ na vše, kudy jedeš, kde stojíš, chceš aby tam bylo WC, sprcha, chceš být doma, nechces jet vlakem domu.... bez čechů, všechno tohle firmě odpadá. Když dojebou auto, tak jim to strhnou. Firma je v pohodě, stojí jí to jen víc lidí co dělaj práci kolem nich, ale v tom kvantu se jí to vyplatí. U nás je už 1/3 těhdle obsluh volantu. A bude jich čím dál víc.
Já dokud mám jakš takš klid od lidí nademnou, tak zustavam. Jak mě naserou, tak se na to vyjebu uplně. Prtože všude se budu mít jenom hůř.
Já dokud mám jakš takš klid od lidí nademnou, tak zustavam. Jak mě naserou, tak se na to vyjebu uplně. Prtože všude se budu mít jenom hůř.
Re: Inkluze
Měl jsem rozepsáno na toto téma sáhodlouhé povídání, protože mne tihle inostránci ze SSSR a Balkánu na silnici i parkovištích neuvěřitelně překážejí (jinak vůči nim, jako lidem, ale žádnou záští netrpím). No, smazal jsem to, nebudu vypisovat půl dne o něčem, co je vlastně můj problém a né těch nevinných dušiček. Ale ještě zhodnotím Marokánce, ti se mi zdají super, když valí, tak mě předjede, za chvíli už není vidět a když se loudá, tak mi ještě při předjíždění ubere (jako to dělám já ostatním). Jiná muzika jsou ovšem muslimské řidičky v osobácích. Já jezdím furt dokola do Španělska, tak si jich užiju. Jak jsou po tisíciletí zvyklé poslouchat, tak se na silnici potýkají s vlastní nerozhodností. A pro sofa; neboj nic, Afričanů si brzy užiješ. Jen od Lyonu po Mulhouse mi tuto cestu zpestřilo několik rastamanů, od pohledu migranti (mohu se ale mýlit a třeba to byli Francouzi)... před radarem zašlápnutí na 60, na výjezd 40 a prudký návrat zpět do pruhu, po rozkutálení z kopce dobrždění na 70, na parkovišti přes dvě špůry, nebo vytažený tak dopředu, že nejde vyjet...už přicházejí a zatím jezdí francouzskou regionální...
Já mám rád před sebou volno, abych nemusel pořád něco řešit za druhé, ale i rád upřednostním jiného, když to potřebuje, nebo bych měl překážet. Ale s tímhle materiálem se k tomu už asi nikdy nedopracuju.
A pro 4215; v penězích to není (SSSR, Balkán i Mongolové a Filipínci nejezdí za míň než my, jenom tomu musí víc obětovat). Doprava dokáže zatím absorbovat krize ve styčných odvětvích, tak je v laufu a musí se to využít do krve a tak je prostě sháňka po řidičích, cena za práci není při jejich hledání zásadní parametr. Zejtra ale už můžeme mít volna, co hrdlo ráčí a silnice budou prázdné.
Jo a abych tu jen nekňoural, co mi na silnicích vadí, přednesu také řešení: řidiči ze SSSR, Balkánu, Afriky, Filipín, Mongolska a Indie by měli jezdit v kamionech na šířku řidítek bicyklu s výkonem do sto koní a rychlostí do 45 km/h. Nějaký takový styl, jako jsou ty Aixamy a Ligiery pro bohaté puberťáky.
Ještě doplnění ke kompletnosti; ve Španělských firmách jezdí čím dál víc Latinos, ale to jsou asi lidé, kteří už jezdili a na silnici se chovají normálně a jsou poznat jen podle vlajky za sklem a někteří (ne všichni) nezapřou vzhledem Indiány.
Já mám rád před sebou volno, abych nemusel pořád něco řešit za druhé, ale i rád upřednostním jiného, když to potřebuje, nebo bych měl překážet. Ale s tímhle materiálem se k tomu už asi nikdy nedopracuju.
A pro 4215; v penězích to není (SSSR, Balkán i Mongolové a Filipínci nejezdí za míň než my, jenom tomu musí víc obětovat). Doprava dokáže zatím absorbovat krize ve styčných odvětvích, tak je v laufu a musí se to využít do krve a tak je prostě sháňka po řidičích, cena za práci není při jejich hledání zásadní parametr. Zejtra ale už můžeme mít volna, co hrdlo ráčí a silnice budou prázdné.
Jo a abych tu jen nekňoural, co mi na silnicích vadí, přednesu také řešení: řidiči ze SSSR, Balkánu, Afriky, Filipín, Mongolska a Indie by měli jezdit v kamionech na šířku řidítek bicyklu s výkonem do sto koní a rychlostí do 45 km/h. Nějaký takový styl, jako jsou ty Aixamy a Ligiery pro bohaté puberťáky.
Ještě doplnění ke kompletnosti; ve Španělských firmách jezdí čím dál víc Latinos, ale to jsou asi lidé, kteří už jezdili a na silnici se chovají normálně a jsou poznat jen podle vlajky za sklem a někteří (ne všichni) nezapřou vzhledem Indiány.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů