Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Motory
Potřebuju poradit jak to bylo s motorama. Ve straým časopise sem měl: 636 nepřeplňovaný, 638 přeplňovaný bez mezichlazení, 640 přeplňovaný s mezichladičem. Ale přece Karosy měly ML 636 a to bylo přece s turbem i mezichladičem nebo ne?? Byl i typ 638??? Díky za objasnění
Re: Motory
Taky si v tom ted delam jasno, brzo bych to chtel dat na web...aspon co se tyce stovovy rady tak tam obcas mrkni, jestli uz neni aktualizace u tahacu rady 100... liaz.developstudio.comVojta píše:Potřebuju poradit jak to bylo s motorama. Ve straým časopise sem měl: 636 nepřeplňovaný, 638 přeplňovaný bez mezichlazení, 640 přeplňovaný s mezichladičem. Ale přece Karosy měly ML 636 a to bylo přece s turbem i mezichladičem nebo ne?? Byl i typ 638??? Díky za objasnění
Re: Motory
Stahni tady na Davidove strance prirucku k LIAZkam je tam na zacatku vykon vsech motoru jejichVojta píše:Potřebuju poradit jak to bylo s motorama. Ve straým časopise sem měl: 636 nepřeplňovaný, 638 přeplňovaný bez mezichlazení, 640 přeplňovaný s mezichladičem. Ale přece Karosy měly ML 636 a to bylo přece s turbem i mezichladičem nebo ne?? Byl i typ 638??? Díky za objasnění
On je v tom trochu hokej.Liaz 100 má také 212kw a cooler to nemá.Chladič zvedne výkon tak cca 15kw.Míval jsem tahouna bez chladiče ,pak jsem ho tam dal a to auto letělo ,znat je to fest.Nejsilnější 640 je motor co má masivní unašeč na vst.čerpadle a komresoru má to 225kw. Pak se to vylepšuje ještě vizkozní vrtulí ta zvedá taky výkon. 638 má pístní 40 a 640 50mm.Příručkám nevěř zvedni kabinu a koukni co tam je.Vojta píše:jj už ji mám staženou a přesně tak je to s těma mezichladičema v autoškole sme měli sklápěč v techničáku měl psáno 212 kW a měl intercooler. :driver:
Jo to máš pravdu že v tom je hokej zvláš? tady kde je hodně verzí těch motorů. Pak byly vlastně ještě 640 s 235 kW ale vlastně to byl už M1.2, jakej v tom byl rozdíl?? To už mělo to sběrný potrubí na chladící kapalinu zvláš? hlavy?? Prej to docela chcalo když to šlo přímo přes hlavu. A je ta viskózní spojka na vrtuli spolehlivá?? Na dakaru s tím myslím měli problémy.
TATRA The off-road king!
No ja myslim ze taky stejne tak jako prevdovkyVojta píše:Jo to máš pravdu že v tom je hokej zvláš? tady kde je hodně verzí těch motorů. Pak byly vlastně ještě 640 s 235 kW ale vlastně to byl už M1.2, jakej v tom byl rozdíl?? To už mělo to sběrný potrubí na chladící kapalinu zvláš? hlavy?? Prej to docela chcalo když to šlo přímo přes hlavu. A je ta viskózní spojka na vrtuli spolehlivá?? Na dakaru s tím myslím měli problémy.
Spolehlivá je jen nesmíš jezdit ve vodě to se zdeformují lopatky.To byl případ dakaru a to byla obyč .plechová vrtule.Vizkoza má plast.lopatky.Vojta píše:Jo to máš pravdu že v tom je hokej zvláš? tady kde je hodně verzí těch motorů. Pak byly vlastně ještě 640 s 235 kW ale vlastně to byl už M1.2, jakej v tom byl rozdíl?? To už mělo to sběrný potrubí na chladící kapalinu zvláš? hlavy?? Prej to docela chcalo když to šlo přímo přes hlavu. A je ta viskózní spojka na vrtuli spolehlivá?? Na dakaru s tím myslím měli problémy.
110 Když je dobrej blok a hlavy tam nedává žádnej mamlas, musí to dělat člověk co rozumí liazu a ne volvu pak to neteče.a ta lepší verze stoják motor mimo hlavy už je bez chyby.Zajímavé je ,že na ten starší motor seženeš lepší těsnění pod hlavy než na ten novější.Vojta píše:Jo to máš pravdu že v tom je hokej zvláš? tady kde je hodně verzí těch motorů. Pak byly vlastně ještě 640 s 235 kW ale vlastně to byl už M1.2, jakej v tom byl rozdíl?? To už mělo to sběrný potrubí na chladící kapalinu zvláš? hlavy?? Prej to docela chcalo když to šlo přímo přes hlavu. A je ta viskózní spojka na vrtuli spolehlivá?? Na dakaru s tím myslím měli problémy.
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Já sem jen nepochopil, že je zabilo zrovna tohle. Při vší úctě těsnění je při nadopovaným motoru věc od který by se to dalo očekávat...a liazák to umí do dvou hodin přebouchat...Olda píše:viz Macík na Dakaru ten má teda fungl novej motor s horším těsněnímKarel334 píše:Zajímavé je ,že na ten starší motor seženeš lepší těsnění pod hlavy než na ten novější.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů