Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Peugeot (la´problem)
Vysoce objektivní a kvalitní recenze nově nabytého vozidla P 307:
Dojmy po 650km:
Asi dobrý. Je to 2004ka, najeto 131.000Km. 1,6 HDI, 110k/80kW. Tichý, jede to (líp, oproti 68kW v Octavii). Spotřeba nicméně při rychlejší jízdě je asi stejná (cca 6l/100km), v klidu prý není problém jezdit i za 4,5. Asi jo...ale to já neumim:-). Sedí se v tom dokonale, sedačky na jedničku (nj, francouz,že). Palubka a budíky a ovladače jsou pro mě dokolaný. Ovládání radia pod volantem jsem si zamiloval hned poprvý, když jsem ve 307 kdysi jel. A vzadu je v 307 určitě víííííc místa než v Octavii (už jsem tam stihnul taky sedět).
Chyby:
- Na to, že to mí najeto 130.000km, tak kulisa řazení nemá tvar dvojitého háčka, ale spíše rozteklého másla. Na prvních 100km jsem asi 4x zařadil 4řku místo dvojky. Zvyklej z přesný kulisy v Octavii (i v Oplu Astra), jsem při prvním přeparkovávání tohodle fakt měl pocit, že se kvedlám v rozteklým másle...a ne v převodovce.
- Nefunkční větrák na stupni č.2. - trojka řve moc už a jednička fouká málo většinou. Hm, njn.
- Asi odejde turbo, nebo nějaká hadice do mezichladiče. Uvidíme, bylo mi řečeno, že zatím je ok. Uvidíme, řekneme si později. Z 30% jízd ze ozývá z motoru zvuk, jak když někdo fouká do tubusu. A s hvizdotem turba si to fakt nepletu...
- Centrální displej ( kde se ukazuje radio, palubní počítač, hodiny apod.) za tepla (tzn. uvnitř tak 25°C a více, což na sluníčku je už v těchto dnech) nesvítí polovina z pixelů. Ve tmě si to člověk domyslí, ale za světla a za tepla to bude nepoužitelný displej.
- Chybí mi tempomaaaat. A loketní opěrkaaaa! A automatická klima!!!!!! (Njn, zhejčkanej z Octavie, co Vám mám povidat). Ale kroutit topením 4x denně tam a zpět jsem dosud neznal...(opakuji: zhečkanej noooo).
- Taaaaak hluboká a velká (a klimatizovaná) přední přihrádka před spolujezdcem, že vylovit tam furtál s CDčkama za jízdy je krapet nebezpečný:-) Mno dobře, může to být i výhoda, já vim, bordelu, který musí být vždy v autě se tam nacpe hodně:-)
- A že by se mi líbila víc verze po faceliftu, střeba ve stříbrný, s litejma kolama a v lepší výbavě říkat nebudu ( http://www.linatra.cz/media/galerie/kub.jpg ).
Budu zticha, budu skromnej...a budu rád, že nemusím jezdit všude autobusem, že:-)))) A jsem rád!
Dojmy po 650km:
Asi dobrý. Je to 2004ka, najeto 131.000Km. 1,6 HDI, 110k/80kW. Tichý, jede to (líp, oproti 68kW v Octavii). Spotřeba nicméně při rychlejší jízdě je asi stejná (cca 6l/100km), v klidu prý není problém jezdit i za 4,5. Asi jo...ale to já neumim:-). Sedí se v tom dokonale, sedačky na jedničku (nj, francouz,že). Palubka a budíky a ovladače jsou pro mě dokolaný. Ovládání radia pod volantem jsem si zamiloval hned poprvý, když jsem ve 307 kdysi jel. A vzadu je v 307 určitě víííííc místa než v Octavii (už jsem tam stihnul taky sedět).
Chyby:
- Na to, že to mí najeto 130.000km, tak kulisa řazení nemá tvar dvojitého háčka, ale spíše rozteklého másla. Na prvních 100km jsem asi 4x zařadil 4řku místo dvojky. Zvyklej z přesný kulisy v Octavii (i v Oplu Astra), jsem při prvním přeparkovávání tohodle fakt měl pocit, že se kvedlám v rozteklým másle...a ne v převodovce.
- Nefunkční větrák na stupni č.2. - trojka řve moc už a jednička fouká málo většinou. Hm, njn.
- Asi odejde turbo, nebo nějaká hadice do mezichladiče. Uvidíme, bylo mi řečeno, že zatím je ok. Uvidíme, řekneme si později. Z 30% jízd ze ozývá z motoru zvuk, jak když někdo fouká do tubusu. A s hvizdotem turba si to fakt nepletu...
- Centrální displej ( kde se ukazuje radio, palubní počítač, hodiny apod.) za tepla (tzn. uvnitř tak 25°C a více, což na sluníčku je už v těchto dnech) nesvítí polovina z pixelů. Ve tmě si to člověk domyslí, ale za světla a za tepla to bude nepoužitelný displej.
- Chybí mi tempomaaaat. A loketní opěrkaaaa! A automatická klima!!!!!! (Njn, zhejčkanej z Octavie, co Vám mám povidat). Ale kroutit topením 4x denně tam a zpět jsem dosud neznal...(opakuji: zhečkanej noooo).
- Taaaaak hluboká a velká (a klimatizovaná) přední přihrádka před spolujezdcem, že vylovit tam furtál s CDčkama za jízdy je krapet nebezpečný:-) Mno dobře, může to být i výhoda, já vim, bordelu, který musí být vždy v autě se tam nacpe hodně:-)
- A že by se mi líbila víc verze po faceliftu, střeba ve stříbrný, s litejma kolama a v lepší výbavě říkat nebudu ( http://www.linatra.cz/media/galerie/kub.jpg ).
Budu zticha, budu skromnej...a budu rád, že nemusím jezdit všude autobusem, že:-)))) A jsem rád!
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Mno a když jsme u toho, nadhodím pár foteček z mého archivu...z doby, kdy se mi podařilo na liberecké silnice pár zánovních 307ček udat
..pokud se pamatuju správně, tak tohle SWčko bylo 2.0 HDI, 136k (?)....myslím,že nejlepší výbava, sportovnější (SUPER) sedačky...tehdy můj sen (při snění o jiném služebáku).
Mno a vlajková loď 607: původně vozidlo pro hosty na 31. hasičském celofrancozském kongresu.
..pokud se pamatuju správně, tak tohle SWčko bylo 2.0 HDI, 136k (?)....myslím,že nejlepší výbava, sportovnější (SUPER) sedačky...tehdy můj sen (při snění o jiném služebáku).
Mno a vlajková loď 607: původně vozidlo pro hosty na 31. hasičském celofrancozském kongresu.
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Alešáku, asi jsem to napsal ne uplně jasně. Nejde o podsvícení displeje, ale o ty body jako takové (pixely bych to nazval), cca třetina až půlka z nich za tepla svítí míň nebo skoro vůbec. A o žárovkách vím, není to první služební 307čka u nás, takže jsem jí vyfasoval i se zásobou žárovek (A taky první co jsem udělal, že jsem si obešel auto kolem dokola...a kupodivu jsem nenašel jedinou nesvítící žárovku:-) ).
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Pavle, to myslíš jako to tvoje "dežot"?
Jinak včera jsem si dal 2 extrémní "testy" spotřeby s tou mou 1.6 HDI 90kW: trasa 85km, čistě po dálnici, tam i zpět (Liberec - Horní Počernice)
Tam: spotřeba 3,2l/100km, průměrná rychlost nějakých 86km/h - bez klimy, prázný auto, 2/3 cesty za náklaďákem (jen nevím, zda dostatečně blízko, abych se schoval v jeho pytli). Nicméně už to nikdy dělat nebudu, bez tempomatu se takhle (pomalu) nedá jezdit.
Zpět: spotřeba 10l/100km, průměrná rychlost 161km/h. ( Tady je vidět, že opravdu odpory a tím spotřeba roste více než lineárně v závislosti na rychlosti).
Jinak včera jsem si dal 2 extrémní "testy" spotřeby s tou mou 1.6 HDI 90kW: trasa 85km, čistě po dálnici, tam i zpět (Liberec - Horní Počernice)
Tam: spotřeba 3,2l/100km, průměrná rychlost nějakých 86km/h - bez klimy, prázný auto, 2/3 cesty za náklaďákem (jen nevím, zda dostatečně blízko, abych se schoval v jeho pytli). Nicméně už to nikdy dělat nebudu, bez tempomatu se takhle (pomalu) nedá jezdit.
Zpět: spotřeba 10l/100km, průměrná rychlost 161km/h. ( Tady je vidět, že opravdu odpory a tím spotřeba roste více než lineárně v závislosti na rychlosti).
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti