Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Dotaz: Olejové topení u T2
Udělám zvlášť téma, myslím si že se tady neztratí.
Mám dotaz?
Na T2 je na přední straně kabiny klapka kterou buď saje topení vzduch z kabiny nebo z venku.
Já ju mám zavřenou pořád, ovládání bowdenama je zrušené a od té doby co to auto mám tak při topení je v kabině cítit jakoby se pálili saze.
Někde bylo psané že ta klapka by neměla v nějaké poloze být otevřená víc jak půl hodiny akorát si nemůžu vzpomenout v jaké...
Není ten smrad tím že je zavřená a táhne to vzduch pořád dokola v kabině?
Mám dotaz?
Na T2 je na přední straně kabiny klapka kterou buď saje topení vzduch z kabiny nebo z venku.
Já ju mám zavřenou pořád, ovládání bowdenama je zrušené a od té doby co to auto mám tak při topení je v kabině cítit jakoby se pálili saze.
Někde bylo psané že ta klapka by neměla v nějaké poloze být otevřená víc jak půl hodiny akorát si nemůžu vzpomenout v jaké...
Není ten smrad tím že je zavřená a táhne to vzduch pořád dokola v kabině?
No,logika mi říká že by to nemělo sát vzduch z kabiny a to z jednoduchého důvodu,budou se pařit okna a bude tam zadýcháno,jako když si pustíš v osobáku vnitřní okruh
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
možný je všechno,může ten radiátor trošku prolínat a když se rozžhaví,tak to může smrdět,mám taky problém s topením v osobáku,když začnu topit,tak to smrdí štiplavě jako když hoří igelit,ne jako antifreeze a nepřišel jsem na to čím to je,leda prasklej radiátor,jenže kvůli němu musí celá palubní deska ven
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Prasklej radiátor bys poznal, měl bys zblitý celý topení. Zkus se mrknout na drobný úniky oleje na výfukový potrubí, budeš se divit, ale dělá to hodně. Furt sem lozil okolo topení, proč mi smrdí, jenom když se topí a pak sem přišel na to, že mi prolíná olej a kape na sběrač tak, že se stihl spálit a nebylo nic vidět.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Michale-u T2 se ta klapka ovládá přímo rukou,nemá žádné táhlo,páčkou a táhlem je to ovládané u E1-2 a TerrnoE2,novější terrna už to mají servomotorem.já sem to míval u T2 a E2 v létě otevřené aby to větralo náporem a v zimě vnitřní okruh,jedině když pršelo nebo sněžilo musel sem to sem tam otevřít aby se nemlžily okna,když se nad tím zamyslím tak to tímhle způsobem používám i u E4 akorát to někdy zavírám i v létě s klimou kvůli rychlému vychlazení rozpálené kabiny.Ten smrad si pamatuju u E2 mi to jednou začalo téct kolem holendru tak sem to rozdělal kvůli výměně podložky a na těch předřadných odporech co řídí rychlost otáčení větráku byl nalepený prach s mastnotou a bordelem a když sem to vyčistil včetně toho oleje co tam natekl přes povolený holendr, tak bylo po smradu
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Jo, sběrač = sběrné potrubí. Já mám tu klapku furt zavřenou na vnitřní okruh, v létě se tolik nepráší do kabiny, po chcípnutí to tak nesmrdí od motoru dovnitř a s mlžením oken si nedělám moc těžkou hlavu, je to jak ementál a furt tam nějakej ten čerstvej vzduch zvenčí leze. A když se to paří moc, tak pootevřu okno a je klid.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Talasi.
To neber tak blizce k srdicku ty fabricke instrukce! Ze skusenosti! Ja byl zimou tahacem v Kemerovo a po ceste se mne vysralo topeni! Tak jsem do nej rypal co jsem vedel, kurva nic. Tak jsem si spoza sedacky vytahl "Navod na obsluhu....TATRA 815" otevrel v zadni casti, tam je zavady a jejich odstraneni, tak nalistoal topeni, a svete div se...!!! Tam mas zarazeno. Zavada, dale pricina a spusob odstraneni! Tak tam mas napsano! Zavada: Nejde spustit topeni. Pricina: Vada v elektroinstalaci. Odstraneni: Vyhledat specialistu! A tak kdyz si prolistujes vsechny tyto poruchy a jejich odstraneni, tak skoro vsude mas napsano "VYHLEDEJ SPECIALISTU!!! A ted si ve tenkrat tu moji situaci, 500 km do nejblizssi civilizace, noc, a venku kolem -40! Tak ja kdybych tenkrat mel u ruky toho curaka co podava takove rady u rukou, tak mu dam tu knizku sezrat!!! A nakonec, zavada byla jenom takova hovadina, ze ta prvni packa na ovladani priodu vzduchu v kabine, tak hned ta prvni packa s cervenou sipkou, tak ta kurva, jak jsem si utiral pristrojovku, taak se kurva zanedbatelne hnula smerem dolu, ale to tak ze si to clovek ani nevsimne, a to hned prerusi el.prou. tak se to skurvene topeni vypne! Dnes se tomu clovek smeje! Ale tenkrat ja nadaval jak ten kokot, ja se omrznul dva dni, az jse se narval na jednoho rusa s tatrou, a ten hned automaticky vedel co je ve veci!
Ja se tech topeni vice mene bojim spravovat, jednou jsem si udelal bufika, a malem mne shorela v Samare Tatra!!!
Takze neni nutnosti presne pul hodina!!! V klidu i 35 minut!
To neber tak blizce k srdicku ty fabricke instrukce! Ze skusenosti! Ja byl zimou tahacem v Kemerovo a po ceste se mne vysralo topeni! Tak jsem do nej rypal co jsem vedel, kurva nic. Tak jsem si spoza sedacky vytahl "Navod na obsluhu....TATRA 815" otevrel v zadni casti, tam je zavady a jejich odstraneni, tak nalistoal topeni, a svete div se...!!! Tam mas zarazeno. Zavada, dale pricina a spusob odstraneni! Tak tam mas napsano! Zavada: Nejde spustit topeni. Pricina: Vada v elektroinstalaci. Odstraneni: Vyhledat specialistu! A tak kdyz si prolistujes vsechny tyto poruchy a jejich odstraneni, tak skoro vsude mas napsano "VYHLEDEJ SPECIALISTU!!! A ted si ve tenkrat tu moji situaci, 500 km do nejblizssi civilizace, noc, a venku kolem -40! Tak ja kdybych tenkrat mel u ruky toho curaka co podava takove rady u rukou, tak mu dam tu knizku sezrat!!! A nakonec, zavada byla jenom takova hovadina, ze ta prvni packa na ovladani priodu vzduchu v kabine, tak hned ta prvni packa s cervenou sipkou, tak ta kurva, jak jsem si utiral pristrojovku, taak se kurva zanedbatelne hnula smerem dolu, ale to tak ze si to clovek ani nevsimne, a to hned prerusi el.prou. tak se to skurvene topeni vypne! Dnes se tomu clovek smeje! Ale tenkrat ja nadaval jak ten kokot, ja se omrznul dva dni, az jse se narval na jednoho rusa s tatrou, a ten hned automaticky vedel co je ve veci!
Ja se tech topeni vice mene bojim spravovat, jednou jsem si udelal bufika, a malem mne shorela v Samare Tatra!!!
Takze neni nutnosti presne pul hodina!!! V klidu i 35 minut!
Ještě takový amatérský dotaz: montuje se dnes do tater seriově ještě nezávislé topení, nebo jenom olejové a nezávislé pouze na přání. Já měl na tahači TP 6x6 v roce 1989 obě a bylo to docela příjemné. Hlavně na jaře a na podzim. Ale v těhle mrazech to olejové moc netopilo, jenom s naloženým podvalem.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů