Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Ano ano, motor z Migu u 148 topí výborně, ale taky je fakt, že si lokne z nádrže. A taky je fakt, že ta kabina je proti jiným malá, takže jde dobře vytopit.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
- Pavel FM13
- Příspěvky: 213
- Registrován: ned lis 25, 2007 10:01 pm
- Bydliště: Police nad Metují
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Pavle tak úplná parodie to není na jaře nebo podzim je to v pohodě, ale v opravdové zimě s tím neutopíš nic, tam jedině bufík
No k tomu předělání, myslím, že je to blbost - moc práce a drahý součástky, to už máš v dnešní době lepší koupit komplet T2ku a nebo si to dodělat jak to psal Michal Talaš i jiní od výfuku a ventilátorek.
No k tomu předělání, myslím, že je to blbost - moc práce a drahý součástky, to už máš v dnešní době lepší koupit komplet T2ku a nebo si to dodělat jak to psal Michal Talaš i jiní od výfuku a ventilátorek.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
Ono taky záleží jestli nemáš špatný termostat pod chladičem, mě to topí docela dobře. Byť u vodníka je to topení přece jen lepší. Musím ale uznat že mě poprvé příjemně překvapilo jak rychle při studeném motoru začla Tatra topit. Potřeboval jsem tenkrát jen najet na dílnu tak jsem nezapínal bufika a než se nafoukal luft tak už bylo v autě celkem příjemně. Venku bylo okolo -5 a auto klapkalo jen na volnoběh ale je fakt že když s tím jedeš tak to topení je slabší ale ještě jsem nemusel přitápět s bufetem. Jinak na T-1 jsem to měl poladěné od výfuku (někde v T-815 jsou fotky) a přitápět se s tím dalo, hlavně to zmírnilo přechody mezi zaplým a vypnutým bufikem. Tatrováci znají- buď vedro nebo zima Při jízdě do kopce nebo s vlekem to topí fajn, pod bagr to ale moc není. Každopádně je to lepší než jak to má někdo dělané přímo od motoru, takhle to nesmrdí
Oro-předpokládám že to chceš pořídit za málo peněz a na přitápění,pak stačí šikovné ruce olejový chladič z T148 ventilátorek na 24V nabastlíš za sedačku,dvě dlouhé hadice připojíš k odstředivce,doladíš detaily stačí jen chuť a fantazie A PRO VŠECHNY OPAKUJI ASI PO DESÁTÉ,OLEJOVÉ TOPENÍ V KABINÁCH S ESTETIZOVANÝM INTERIÉREM TOPÍ JAKO KRÁVA,KDO TOMU NEVĚŘÍTE TAK SE PŘIJĎTE SVÉZT A NEKECEJTE FURT KRAVINY KDYŽ STE V TOM NIKDY NESEDĚLI !!!!!!!!!!!!!!
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Mě topí olejáč i na staré vraně T2 bez estetizovaného interiéru. Stačí mít jenom v pořádku olejovou termiku a trochu si pohrát se seštelováním bowdenů ovládajících topení. V zimě bufika zapínám jenom ráno na odmražení skel. Sice když zdechnu motor, tak přes nechtěné větrání okousané zubem času je teplo během 10 minut v nenávratnu, ale po nahrčení je během minutky zas trenková teplota.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů