Pro STOCK :
Jestli to dobře chápu ( nerad bych se mýlil ) tak Driver certificate of Proffesional Competence ( CPC ) je název obsahu školení a tréninků a testů k získání právě Driver qualification card ( DQC ).
Ty máš čtyři možnosti:
1) Projít CPC školeními v UK v rozsahu 35 hodin ještě před začátkem Septembera 2014 a co nejrychleji po prvním školení zažádat o DQC a tuto možnost máš jen v případě, že jsi získal řidičský průkaz před 10 September 2009
2) Zaplatit si plný kurz CPC v UK a následně získat DQC
3) Zaplatit si v ČR školení na profesák DQC a následně jej získat
4) Nahlásit se na pracák v ČR a když splníš jejich podmínky tak Ti možná zaplatí plný kurz na profesák DQC, ale musíš být hodně rychlý, protože plánují reorganizovat pracovní úřady.
Ceny CPC v UK se dají zjistit jednoduše a to v časopise TRUCKSTOP, na který jsou tady dva odkazy. V TRUCKSTOPu je spousta inzerátů, kde to nabízejí. Dokonce některé agentury zajišťují pro své řidiče školení CPC v rozsahu 35 hodin za pět let zdarma.
Jinak v ČR se dá už sehnat školení na profesák za 15.000,- Kč
Jinak oficiálně řízení nákladního auta pro komerční účely v UK bez DQC může být pokutováno do výše 1.000,- bubáků. To že to nikdo nekontroluje je jiná věc a také jiná kapitola.
Pro r.- :
K tomu parkování jsem zapomněl, že v UK je ještě jedna míra a to jak daleko můžeš parkovat od obrubníku kolama. Přesně ji neznám a bude to něco kolem 5cm ( možná i míň ), hledat se mi to nechce. Ale zažil jsem, že to v jedné úzké ulici měřili a dávali za to pokuty. Já neparkuji na chodníku, ale od obrubníku mívám pneumatiky max na tloušťku palce, většinou i míň, ale zas abych si je nešuchal.
Moderátoři: Olda, cuisine, BajlachVT
JJ tady bych se i takove veci nedivil A k tomu pokutovani za cpc , nemuzou te pokutovat pze to budou az v tom 2014 , mas to tam i uvedene skoleni 35h do 2014 ( datum presne nevim ) to ze to napr rozdelili do 7h za rok je jen proto aby predesli tomu ze to budou vsichni delat na posledni chvili ( ja )
Pro STOCK:
Zapomněl jsem jednu nejdůležitější věc a to, že když absolvuješ bod 1) nebo 2) tak Ti nikdo nezaručí, že Ti anglický DQC v ČR uznají a vymění za český profesák. Novela, která toto řešila neprošla parlamentem.
Pro r.- :
K té pokutě 1.000,- bubáků jsem psal, že je to jiná kapitola. Vím, že je přechodné období. Nějak do detailu jsem to ale nezkoumal, protože vlastním český profesák a tento rok v létě, chci zkusit dodělat školení na CPC v UK, že bych si potom zažádal o DQC v UK. Ale uvidím, třeba mi to uznají, že to dělám s ročním zpožděním, nebo mi to neuznají. V záloze mám český profesák, který je dle výkladu UK DCPC platný v celé EU a nemusím si jej měnit
P.S. V ČR každoročně absolvuji školení v pravidelných správných termínech
Zapomněl jsem jednu nejdůležitější věc a to, že když absolvuješ bod 1) nebo 2) tak Ti nikdo nezaručí, že Ti anglický DQC v ČR uznají a vymění za český profesák. Novela, která toto řešila neprošla parlamentem.
Pro r.- :
K té pokutě 1.000,- bubáků jsem psal, že je to jiná kapitola. Vím, že je přechodné období. Nějak do detailu jsem to ale nezkoumal, protože vlastním český profesák a tento rok v létě, chci zkusit dodělat školení na CPC v UK, že bych si potom zažádal o DQC v UK. Ale uvidím, třeba mi to uznají, že to dělám s ročním zpožděním, nebo mi to neuznají. V záloze mám český profesák, který je dle výkladu UK DCPC platný v celé EU a nemusím si jej měnit
P.S. V ČR každoročně absolvuji školení v pravidelných správných termínech
No ja cz profesak mam taky , ale jelikoz jsem tehdy pros.al prvni skoledni do toho roku , tak to uz prdim a udelam si to tady , stejne se urco v blizke dobe do cr vracet nebudu A vlastne cena je stejna skoro jelikoz se to pohybuje kolem 100£ nekde vic a kdyz delaji akce tak tusim i za cca 80£ tech 7h x 5 a je to podobne ... Ale kdovi co bude za 3roky , myslim ze se neco urco bude v doprave dit bud at to sjednoti ci naopak vubec ne ... Uz ted chteji hnupi z EU aby anglie snizila max povolenou vysku na 4m
Pro STOCK:
Čau Chlape.
Protože chci odejít od mé agentury, tak jsem zavolal kamarádovi, který tady už dlouho jezdí a vždycky mi dobře poradil a dokonce kdysi dříve jezdil pro agenturu co jezdím já.
Říkal, že začátek roku je vždycky slabý na práci, že se teprve bude práce rozjíždět až cca za měsíc až dva. Ale hlavně mi poradil jednu z těch větších agentur, abych ji zkusil. Jedná se o agenturu ADR network, hodně velká a má pod palcem spousty warehouse. Shodou náhod agentura pro kterou jezdím, od ADR network přebírá práci, takže jezdím pro druhořadou agenturu, která překupuje práci od velikých agentur ( což jsem věděl dávno ). Jeho kamarádi tam jezdí a nemohou si stěžovat na práci, vytížení a peníze. Tato agentura má pořád inzeráty všude možně, že hledají práci řidiče ( teď trošičku míň
. Shodou náhod před vánoci mi poslali tento dopis:
a na těchto stránkách hledají řidiče pro Bristol, zkus to, uvidíš:
http://www.adrnetwork.co.uk/vacancies.asp
Čau Chlape.
Protože chci odejít od mé agentury, tak jsem zavolal kamarádovi, který tady už dlouho jezdí a vždycky mi dobře poradil a dokonce kdysi dříve jezdil pro agenturu co jezdím já.
Říkal, že začátek roku je vždycky slabý na práci, že se teprve bude práce rozjíždět až cca za měsíc až dva. Ale hlavně mi poradil jednu z těch větších agentur, abych ji zkusil. Jedná se o agenturu ADR network, hodně velká a má pod palcem spousty warehouse. Shodou náhod agentura pro kterou jezdím, od ADR network přebírá práci, takže jezdím pro druhořadou agenturu, která překupuje práci od velikých agentur ( což jsem věděl dávno ). Jeho kamarádi tam jezdí a nemohou si stěžovat na práci, vytížení a peníze. Tato agentura má pořád inzeráty všude možně, že hledají práci řidiče ( teď trošičku míň
. Shodou náhod před vánoci mi poslali tento dopis:
a na těchto stránkách hledají řidiče pro Bristol, zkus to, uvidíš:
http://www.adrnetwork.co.uk/vacancies.asp
Naposledy upravil(a) fatal_netware dne pát úno 11, 2011 9:40 pm, celkem upraveno 1 x.
Pro r.- :
Rade to už zbývá, aby EU v rámci zvětšení bezpečnosti nařídila Anglii, aby nákladní auta jezdila v pravo, protože neangličani s kamióny tady mohou mít teoreticky problémy při řízení. A osobáky by mohli prozatím zůstat na levé straně, protože těch tady tolik na cizích značkách nejezdí
Jestli fakt změní max výšku pro UK a přečtou si můj příspěvek, tak věř tomu, že to následně EU prosadí a zavede
Rade to už zbývá, aby EU v rámci zvětšení bezpečnosti nařídila Anglii, aby nákladní auta jezdila v pravo, protože neangličani s kamióny tady mohou mít teoreticky problémy při řízení. A osobáky by mohli prozatím zůstat na levé straně, protože těch tady tolik na cizích značkách nejezdí
Jestli fakt změní max výšku pro UK a přečtou si můj příspěvek, tak věř tomu, že to následně EU prosadí a zavede
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti