Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
Renault Master nebo Fiat Ducato
Prosím o radu: přemýšlím o zakoupení nového auta, rozhoduji se mezi Renaultem nebo Fiatem. Nyní mám Iveco Daily, 100kW, na 6 palet, ale chci plachtu minimálně na 7 palet. Jezdím převážně Německo, většinou plně naložená. U Renaultu se mi zamlouvá verze s předním pohonem, 92 kW a u Fiata zvažuji verzi Maxi, přední pohon, 88 kW. Máte někdo zkušenosti s těmito vozy? Zajímá mě spolehlivost, spotřeba a nejsem si jistá, zda výkon u obou verzí je dostačující. U Fiata, se mi oproti Renaultu líbí cena, ale bojím se, aby se cena neodrazila na kvalitě. Děkuji za rady.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10892
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Fiat Ducato je spoľahlivý a poctiví stroj tak isto ako aj Master ( starší model ) no na ten nový asi ešte nikto nemá referencie a aj keď tak určite nemá viac ako 100 000-km . Starší Master je veľmi spoľahlivé auto akurát tam bacha na prevodovky - odchadzaju ložiska prejavuje sa to trasením auta pri zátaži ( oprava od 500- do 1000-eur )
no a čo sa tyka IVECA a pohodlia tak okrem perovania ale to by u mňa vyriešila odpružene sedačka je celkom dobre
Ducato nebo Master...
Ahoj.Já mám Fiat Ducato 2,3 JTD ten novější model.Auto má momentálně najeto přes 270 tisíc.Nebýt kolapsu motoru ve 217 tisících bylo by absolutně bez problémů až na nějaké drobnosti...Motor zkolaboval díky zamrzlému odvětrávání klikové skříně...Fiat dal kulanci ale i tak 150 tisíc v pr... Jinak je Ducato držák a šlape jak hodinky.
Na větší verze s plachtou a více palet bych ale volil silnější motor...Mám provedení Maxi a plně naložený je to pro motor docela záhul...Větší třílitr je taky mnohem robustnější a líp dimenzovanej na těžkou práci...Toť můj názor,snad Ti to pomůže.
Na větší verze s plachtou a více palet bych ale volil silnější motor...Mám provedení Maxi a plně naložený je to pro motor docela záhul...Větší třílitr je taky mnohem robustnější a líp dimenzovanej na těžkou práci...Toť můj názor,snad Ti to pomůže.
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned led 23, 2011 11:52 am
- Bydliště: doma
čau hele já jezdím taky s Mastrem nemůžu si na něj stěžovat ale mám 175cm a sedačku mám zasunutou uplně dozadu jinak na sedačkách se dá celkem dobře ležet když máš polštář a novej Master se mě moc líbí mám slíbenou zkušební jízdu tak jsem zvědavej pak dám echo ale ta kabina vypadá dost luxusně...
Žij každou vteřinu jako bys měl prdel v plamenech...!
padnul vysledek ?
zdravim
padnul nejaky vysledek ?
koukam po nove dodavce a cenovka je vsude stejna, kazdej chvali to svoje a je tezke si vybrat
ducato, iveco, master
dik za info
padnul nejaky vysledek ?
koukam po nove dodavce a cenovka je vsude stejna, kazdej chvali to svoje a je tezke si vybrat
ducato, iveco, master
dik za info
ja mam ted dodavku ducato 2,3 JTD.
kdyz sem shanel tak sem prave koukal jestli master nebo to ducato a nakonec sem vybral. jsem spokojen,auto slape jak hodiny. u toho renneho jsem mel obavy kvuli prevodovce, dosti tam pry odchazi hridel, a ma vetsi spotrebu.
akorat ze ted asi budu shanet plachtu tak na 8 palet a uz zacinam premyslet co poridim, bud iveco,ducato a nebo tranzit ,ale ten jen s tim motorem 3,2
kdyz sem shanel tak sem prave koukal jestli master nebo to ducato a nakonec sem vybral. jsem spokojen,auto slape jak hodiny. u toho renneho jsem mel obavy kvuli prevodovce, dosti tam pry odchazi hridel, a ma vetsi spotrebu.
akorat ze ted asi budu shanet plachtu tak na 8 palet a uz zacinam premyslet co poridim, bud iveco,ducato a nebo tranzit ,ale ten jen s tim motorem 3,2
u me trosku vyhrava iveco kvuli velikosti boudy
ale mam trosku dilema zda jit do boudy ci plachty ? kazdopadne se musim drzet do 3,5t kvuli rychlosti ( s tachografem nejsme kamaradi )
ducato s 3.0 motorem by nemuselo bejt spatny stejne tak iveco, pokud me pamet neklame jsou to stejny motory jen iveco je na klasickym ramu a je to trosku mene pohodlne a ducato je samonosna karoserie
koukal jsme po cenach novejch boud a iveco i ducato se nove daji sehnat za uplne stejne penize
spis je otazka zda se to vyplati jit do noveho
u plachty jsem to nezjistoval, tam to bude auto na objednani a plachta bude za novou docela raketa
ale mam trosku dilema zda jit do boudy ci plachty ? kazdopadne se musim drzet do 3,5t kvuli rychlosti ( s tachografem nejsme kamaradi )
ducato s 3.0 motorem by nemuselo bejt spatny stejne tak iveco, pokud me pamet neklame jsou to stejny motory jen iveco je na klasickym ramu a je to trosku mene pohodlne a ducato je samonosna karoserie
koukal jsme po cenach novejch boud a iveco i ducato se nove daji sehnat za uplne stejne penize
spis je otazka zda se to vyplati jit do noveho
u plachty jsem to nezjistoval, tam to bude auto na objednani a plachta bude za novou docela raketa
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
a čo tak tohto Japonca ? http://www.isuzutrucks.cz/ vraj su celkom dostupne a neuveriteľne spoľahlivé môže to byť dobra voľba
pripadne --- Mitsubishi Fuso tie máju super ceny a spoľahlivosť tak isto brutalna http://www.mitsubishifuso.sk/index.php? ... delovy_rad
normalne sa mi tie auta zapáčili
no a čo tak ešte Renault Maxity ? http://renault-maxity.autobazar.eu/25-1 ... 87377.html alebo Nissan Cabstar http://nissan-cabstar.autobazar.eu/25-d ... 34624.html dúfam že som vám nasadil chrobáka do hlaví
pripadne --- Mitsubishi Fuso tie máju super ceny a spoľahlivosť tak isto brutalna http://www.mitsubishifuso.sk/index.php? ... delovy_rad
normalne sa mi tie auta zapáčili
no a čo tak ešte Renault Maxity ? http://renault-maxity.autobazar.eu/25-1 ... 87377.html alebo Nissan Cabstar http://nissan-cabstar.autobazar.eu/25-d ... 34624.html dúfam že som vám nasadil chrobáka do hlaví
- M.Z.
- Příspěvky: 2145
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Já doporučím to Ducato, osobně jezdím s Jumperem 3,0HDI a ten výkon je opravdu příjemný. V žádném případě bych na nosnost, kterou zvládne dodávka, nekupoval náklaďáček typu Fuso apod.
Dodávka bude vždycky rychlejší, obratnější a úspornější, tohle už jsou fakt minitrucky, vhodné na příměstský rozvoz, ale na dálku bych to nechtěl. Jedinou výhodu spatřuje ve spací nástavbě.
U toho 3,0 se dá spotřeba ve furgonu bez odříkání držet okolo 10l, ovšem s plachtou to bude asi více.
Dodávka bude vždycky rychlejší, obratnější a úspornější, tohle už jsou fakt minitrucky, vhodné na příměstský rozvoz, ale na dálku bych to nechtěl. Jedinou výhodu spatřuje ve spací nástavbě.
U toho 3,0 se dá spotřeba ve furgonu bez odříkání držet okolo 10l, ovšem s plachtou to bude asi více.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
nerekl bych ze bouda bude o tolik tezsi jak plachta a valnik
zalezi jak daleko stim chces jezdit, moje praxe a prace rika ze s plachtou a spanim nad boudou bude sice vetsi spotreba ale muzu ridice drzet dele za hranicema a tocit ho v kolecku u klienta
s boudou bude muset spat na sedackach a to neni zadna pohodicka , tzv budu ho muset tahat domu
isuzu nebo maxity jsou zajimave ale se spotrebou budou o par litru vejs, pri najezdu cca 14tis mesice uz je to sakra znat
objevil jsme ducato s plachtou a spanim bouzel jen 2,3 ale chtej za nej 570tis bez dane
netusim kolik by to stalo s 3.0 ale asi nebude v akci a tudiz to raketove poleti nahoru
iveco jsem v plachte cenu nenasel
ale cena iveca a ducata s boudou jsou zhruba stejny
je to sakra tezky se rozhodnout
PS: plachta a 8 palet jasne mluvi za vice prace aspon podle me ( a moznost spani nad boudou je taky obrovske plus )
zalezi jak daleko stim chces jezdit, moje praxe a prace rika ze s plachtou a spanim nad boudou bude sice vetsi spotreba ale muzu ridice drzet dele za hranicema a tocit ho v kolecku u klienta
s boudou bude muset spat na sedackach a to neni zadna pohodicka , tzv budu ho muset tahat domu
isuzu nebo maxity jsou zajimave ale se spotrebou budou o par litru vejs, pri najezdu cca 14tis mesice uz je to sakra znat
objevil jsme ducato s plachtou a spanim bouzel jen 2,3 ale chtej za nej 570tis bez dane
netusim kolik by to stalo s 3.0 ale asi nebude v akci a tudiz to raketove poleti nahoru
iveco jsem v plachte cenu nenasel
ale cena iveca a ducata s boudou jsou zhruba stejny
je to sakra tezky se rozhodnout
PS: plachta a 8 palet jasne mluvi za vice prace aspon podle me ( a moznost spani nad boudou je taky obrovske plus )
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host