Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
-
- fandík
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát led 09, 2009 4:22 pm
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Ohladom tej "guided busway" v Essene, je to zaujimavy napad, ktory ma niekolko plusov. Tym, ze autobusy su vedene v "koryte" bez zasahu vodica mozu byt ich jazdne pruhy uzsie a aj tak sa moze busy stretavat vyssou rychlostou ako na normalnej ceste - jednoducho vodic nema pocit, ze musi spomalit a uhnut na kraj aby si neodrazili zrkadla. Este k tomu je autobusova cesta oddelena od ostatnej premavky a tak sa cestovny poriadok moze zaobide bez casovej rezervy "pre kazdy pripad" resp. busy jazdia bez meskania. Bezpecnost - v pripade nevolnosti alebo spanku vodica autobus nevyleti z cesty alebo do prostismeru. Stavba je udajne lacnejsia ako elektrickova trat a naviac bus moze z drahy vyjst a jazdit po normalnych cestach.
Jednu taku drahu momentalne stavaju medzi Cambridgeom a Huntingdonom v GB, asi 25km, po telese zrusenej zel. trate. Uz to malo byt dokoncene pred 2-3 rokmi...
konec off-topic
Mercedes Tourismo, fa. Troucelier, London, GB, 29.6.2008
Mercedes Tourino, fa. Timberbush Tours, Spean Bridge, Skotsko, GB, 31.5.2010
Jednu taku drahu momentalne stavaju medzi Cambridgeom a Huntingdonom v GB, asi 25km, po telese zrusenej zel. trate. Uz to malo byt dokoncene pred 2-3 rokmi...
konec off-topic
Mercedes Tourismo, fa. Troucelier, London, GB, 29.6.2008
Mercedes Tourino, fa. Timberbush Tours, Spean Bridge, Skotsko, GB, 31.5.2010
Já si moc dobře pamatuju, na první conecta r.v. 98 co icom koupil - samozřejmě jsem z toho byl odvařenej přeci mercedes to je něco oproti prašivý karose. Ale po pár letech z toho conecta byla popelnice. A když jsem to viděl jezdit asi před 2 lety, tak už to z 98 bylo zralý pod lis Pak přišly FL conecta (čirý světla, lepený okna, "lepší interiér").
Jako nový dobrý ale když to mělo 4-5let, tak už docela špatný. Dveře se nedovíraly, musely se zavírat na několikátý pokus nebo řidiči měli speciální grif, několikrát se stalo, že jsme neodjeli, protože se podělalo řazení (nevím jestli mechanika nebo elektro). Někdy v r. 2007 měl icom na testování intouro a cross-way. Tak jsem doufal, že si vyberou cross-way, který pro mě jako pro cestujícího byl úplně někde jinde než hrozný intouro. Jak to dopadlo - nakoupily se intoura, který jsou od nova rozvrzaný, nekomfortní podvozek a nejvíc nesnáším tu meluzínu kolem střešního okna ve předu. Ve většině autobusů jsou navíc ještě ty "laciný sedačky", který se hodí maximálně do MHD a ne na linky jako jihlava - brno. Naštěstí už rok používám auto a těmahle popelnicema od M-B jezdím velice zřídka a se slzou v oku vzpomínám na starou dobrou karosu, kterou jsem po příchodu prvních conect, tak zatracoval ale čas ukázal věci v pravém světle....
Často jsem sedával ve předu, takže jsem se bavil s řidičema a pomatuju si, že na conecto (intouro ještě nebylo) docela nadávali - prý se pořád něco kazí.
Jako nový dobrý ale když to mělo 4-5let, tak už docela špatný. Dveře se nedovíraly, musely se zavírat na několikátý pokus nebo řidiči měli speciální grif, několikrát se stalo, že jsme neodjeli, protože se podělalo řazení (nevím jestli mechanika nebo elektro). Někdy v r. 2007 měl icom na testování intouro a cross-way. Tak jsem doufal, že si vyberou cross-way, který pro mě jako pro cestujícího byl úplně někde jinde než hrozný intouro. Jak to dopadlo - nakoupily se intoura, který jsou od nova rozvrzaný, nekomfortní podvozek a nejvíc nesnáším tu meluzínu kolem střešního okna ve předu. Ve většině autobusů jsou navíc ještě ty "laciný sedačky", který se hodí maximálně do MHD a ne na linky jako jihlava - brno. Naštěstí už rok používám auto a těmahle popelnicema od M-B jezdím velice zřídka a se slzou v oku vzpomínám na starou dobrou karosu, kterou jsem po příchodu prvních conect, tak zatracoval ale čas ukázal věci v pravém světle....
Často jsem sedával ve předu, takže jsem se bavil s řidičema a pomatuju si, že na conecto (intouro ještě nebylo) docela nadávali - prý se pořád něco kazí.
Mercedes pro Rigu
Jezdím hodně let,ale stále jsem amatér,protože to co vidím...hm stále se mám co učit
Po dosť dlhom rozmýšľaní, pridám aj ja niečo z našej firemnej histórie:
Mercedes Benz Tourismo Zonder Serie (Edition 10 000)
MB Tourismo
Mercedes Benz Tourismo Zonder Serie (Edition 10 000)
MB Tourismo
Opel Combo Tour (Doprovodné vozidlo)
Volvo FH12 + Kogel A18
___________________
Transporting Company
www.euroexpress.sk
Volvo FH12 + Kogel A18
___________________
Transporting Company
www.euroexpress.sk
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů