Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
Tak ten čistič kanalizácie,čo odfotil Eddie v Prešove jazdí aj v okolí Popradu.Naposledy som ho videl minulý týždeň,tiež som sa mohol pozrieť akú ma ŠPZ
Asi ich bude na Slovensku viac.Iba nerozumiem prečo je tá nadstavba na takom exotickom podvozku.Alebo že by bola tiež US výroby?
Niekedy na to stačila S5T...
Asi ich bude na Slovensku viac.Iba nerozumiem prečo je tá nadstavba na takom exotickom podvozku.Alebo že by bola tiež US výroby?
Niekedy na to stačila S5T...
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv úno 24, 2011 9:32 am
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
International Harvester
Dovolím si přidat odkaz na stránky a foto, našeho IHC "Trucku" - Díky
http://www.facebook.com/biggerhotdog
FOTO
http://www.biggerhotdog.com/galerka/Gal ... o/aut1.jpg
http://www.facebook.com/biggerhotdog
FOTO
http://www.biggerhotdog.com/galerka/Gal ... o/aut1.jpg
Naposledy upravil(a) www.biggerhotdog.com dne čtv bře 10, 2011 1:41 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Koukám, že tenhle už má přední nápravu posunutou do zadu.... Ameriky moc neznám, tak se zeptám - osvědčilo se to? - třeba i v USA a nebo se to stalo slepou uličkou a výrobci se třeba vrací k nápravám posunutým dopředu? Předpokládám lepší manevrovací schopnosti, liší se tyhle Internacionaly oproti těm předtím ještě něčím podstatným?
Teoreticky by to mělo mít menší poloměr zatáčení než typ 9600(náprava vepředu),ale z praxe mi nepřipadne že je v tom nějaký velký rozdíl.
Zato v zimě na sněhu nebo na vodě,pokud je to naložený tak to moc
zatáčet nechce.
Jediná výhoda je,že se do toho snad líp nastupuje-člověk nemusí šplhat jak po žebříku.
Zato v zimě na sněhu nebo na vodě,pokud je to naložený tak to moc
zatáčet nechce.
Jediná výhoda je,že se do toho snad líp nastupuje-člověk nemusí šplhat jak po žebříku.
International
tady v Kanadě řídím day cab International 4 roky starej a musím říct, že se mi řídí zatím nejlíp co jsem tady z těch vraků řídila. Lehce se řadí, spojku také ušlápnu. Co v těch trucích je průser, tak jsou hlučný jako traktory, ne nadarmo se jim tady říká "tractor", musím používat pořádné špunty v uších obzvlášť když jsem naložená, musí se to vytáčet kolem 1600 otáček ten motor a je to na ohluchnutí i se špuntama. A ve spotřebě to žere i trávu u cesty, ale tady se spotřeba vůbec neřeší. Víc info o práce truckera v Kanadě mám na mém blogu www.huradokadany.cz Zdar a sílu z Vancouveru.
[url=http://postimage.org/image/ute68tlkj/][img]http://s13.postimage.org/ute68tlkj/Sn_mek_001.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/image/y1n8zlx83/][img]http://s13.postimage.org/y1n8zlx83/Sn_mek_002.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/image/y1n8zlx83/][img]http://s13.postimage.org/y1n8zlx83/Sn_mek_002.jpg[/img][/url]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů