Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: sob zář 24, 2011 4:28 pm
- Bydliště: Mladá Boleslav
Jasné takže tupláky na furgonu sou k vidění ale je to rarita .Ještě bych se chtěl zeptat co se na furgonech nejvíc porouchá chci si koupit furgona a chtěl bych vědět jakými díly se mám před zásobyt.Nejdřív sem si řikal že možná pick-upa ale drahota a není to moc velké dál třeba transita ale u toho se všim do servisu jediný co je za dobrou cenu je furgon adilý se vždy daj sehnat
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: sob zář 24, 2011 4:28 pm
- Bydliště: Mladá Boleslav
Tomas Kucera:
Co se na furgonu kurvi nebo ne, to ja ti tak nejak nepovim, nakolik nejsem od avie, ale od tater a furgona co mam tak ho pouzivam dle potreby.
Proc furgon!
Ne zebych nemel penize na "lepsi" modernejsi auto, ale ja si myslim ze avia furgon je dobry vuz. Ja se svym furgonem nejak problemy nemam nakolik je ve stavu skoro noveho vozu, takze jezdi furt. Co se tyce provoznich nakladu tak take jsem spokojen, a co se tyce servisu nakolik to tak pozoruju, tak co se tyce avie, si myslim ze zadna z dodavek nema tak levne dily jako avie.
Muj furgon je na becko, takze do 3,5 tuny, co nemusi mit tachograf, ani myto, jinak nalozit jde rozhodne vic, dily servis levny. Neni to zavodnik, ale stejne tech 110 jede. Je to uz na nej docela dost ale jede. Takze tak normalni rychlost tech 90 je rozumne, a v realite clovek i tak nema kam pospichat nakolik jsou vsude kamery.
Avia ma svuj vlastni ram, takze to nema jenom karoserii ale ma ram na kterem je ulozena karoserie, co i v pripade havarie je rozdil ve srovnani s dodavkou ktera ram nema. Ja mnel hned po koupi furgona hned prvni den kolizi ze srnkou, a kdyby to byla dodavka tak by byla akorat tak na odpis, co u furgona sme jen navarili hacek ze spoda kastle a trakturek s lankem ten naraz jenom povytahl a oprava byla vyresena za pul hodky. A avie je celokovova, z PVC ma jenom pristrojovku.
Mozna to nema takovy luxus jako moderni dodavky, ale zase na druhou stranu ja chodim do prace, a na tu praci mne furgonek bohate staci i bez nejakeho luxusu.
U toho ja nejezdim nekde kolem komina, ale jezdim docela dalky, takze jak Slovensko tak Nemecko, dale Ukrajinu, Rusko a nemam zadny problem.
V dobe kdy jsem delal karosy do Kazachstanu, tak jsem mnel take takoveho furgona, s tim jsem jezdil az do Jizniho Kazachstanu, v poustich to mnelo vyhodu ze ten podvozek je vyssi, takzvana svetla vyska vozu, to jezdilo v poustich jako cert.
S tim prvnim jsem byl maximalne spokojen, proto jsem i ted, bez debaty pristoupil zase na koupi furgona, co i ten druhy mne jenom dava znat ze je to dobry vuz!
Takze ja jsem s furgonem maximalne spokojen!
Asi tolik co ti umim za sebe ze svych skusenosti rict ohledne furgona, dale zalezi uz na tvem rozhodnuti koupit furgona pripadne nejaky bakelitak.
Co se na furgonu kurvi nebo ne, to ja ti tak nejak nepovim, nakolik nejsem od avie, ale od tater a furgona co mam tak ho pouzivam dle potreby.
Proc furgon!
Ne zebych nemel penize na "lepsi" modernejsi auto, ale ja si myslim ze avia furgon je dobry vuz. Ja se svym furgonem nejak problemy nemam nakolik je ve stavu skoro noveho vozu, takze jezdi furt. Co se tyce provoznich nakladu tak take jsem spokojen, a co se tyce servisu nakolik to tak pozoruju, tak co se tyce avie, si myslim ze zadna z dodavek nema tak levne dily jako avie.
Muj furgon je na becko, takze do 3,5 tuny, co nemusi mit tachograf, ani myto, jinak nalozit jde rozhodne vic, dily servis levny. Neni to zavodnik, ale stejne tech 110 jede. Je to uz na nej docela dost ale jede. Takze tak normalni rychlost tech 90 je rozumne, a v realite clovek i tak nema kam pospichat nakolik jsou vsude kamery.
Avia ma svuj vlastni ram, takze to nema jenom karoserii ale ma ram na kterem je ulozena karoserie, co i v pripade havarie je rozdil ve srovnani s dodavkou ktera ram nema. Ja mnel hned po koupi furgona hned prvni den kolizi ze srnkou, a kdyby to byla dodavka tak by byla akorat tak na odpis, co u furgona sme jen navarili hacek ze spoda kastle a trakturek s lankem ten naraz jenom povytahl a oprava byla vyresena za pul hodky. A avie je celokovova, z PVC ma jenom pristrojovku.
Mozna to nema takovy luxus jako moderni dodavky, ale zase na druhou stranu ja chodim do prace, a na tu praci mne furgonek bohate staci i bez nejakeho luxusu.
U toho ja nejezdim nekde kolem komina, ale jezdim docela dalky, takze jak Slovensko tak Nemecko, dale Ukrajinu, Rusko a nemam zadny problem.
V dobe kdy jsem delal karosy do Kazachstanu, tak jsem mnel take takoveho furgona, s tim jsem jezdil az do Jizniho Kazachstanu, v poustich to mnelo vyhodu ze ten podvozek je vyssi, takzvana svetla vyska vozu, to jezdilo v poustich jako cert.
S tim prvnim jsem byl maximalne spokojen, proto jsem i ted, bez debaty pristoupil zase na koupi furgona, co i ten druhy mne jenom dava znat ze je to dobry vuz!
Takze ja jsem s furgonem maximalne spokojen!
Asi tolik co ti umim za sebe ze svych skusenosti rict ohledne furgona, dale zalezi uz na tvem rozhodnuti koupit furgona pripadne nejaky bakelitak.
Tak když už se tu ty furgony tak propírají, přidám taky jeden kousek.
Mám ho už delší dobu,ale až teď jsem se dokopal to auto nějak dokončit.
Je to atmosféra,ale převodovka,kardan poloosy a diferenciál je tam z turba.Díky tomu je max rychl. někde u 120 Km/h (atmosféra má vyšší
max ot než přeplňovanej motor).To nejlepší na tomhle autě ale je povinné
ručení cca 750,-Kč/rok .Bohužel na dálnici je potřeba krabice což už
tak úsměvné není.
Také bych chtěl touto cestou poděkovat Gepasovi odtud z fora za pomoc při přípravě na lak
Mám ho už delší dobu,ale až teď jsem se dokopal to auto nějak dokončit.
Je to atmosféra,ale převodovka,kardan poloosy a diferenciál je tam z turba.Díky tomu je max rychl. někde u 120 Km/h (atmosféra má vyšší
max ot než přeplňovanej motor).To nejlepší na tomhle autě ale je povinné
ručení cca 750,-Kč/rok .Bohužel na dálnici je potřeba krabice což už
tak úsměvné není.
Také bych chtěl touto cestou poděkovat Gepasovi odtud z fora za pomoc při přípravě na lak
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: sob zář 24, 2011 4:28 pm
- Bydliště: Mladá Boleslav
Zitra jde na dilnu, bude se chystat na zimni provoz, dostane komplektne nove brzdy, vymena tlumicu perovani, rychlomer nekdy ukazuje a nekdy ne, asi je slaba kostra, tak se to udela, pak ventilator topeni bezi jenom v nizkych otackach, vymena oleje a filtru, pneu a bude jezdit Ukrajinu az na Azovske more do Mariupola (Staryj Krym) celou zimu.
já jsem furgona měl bylo to turbo euro 1 a byl jsem spokojen,měl ještě tu starší palubku jezdil pěkně svižně a pěkně hrabal .fakt je že se dá sehnat za dobrej peníz,oproti dodávce je to docela neohrabaný a těžký stroj.ale je bytelnej. volil bych raději už ten kus s novou plastovou palubkou a motor euro II
2x Nissan atleon 210
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: sob zář 24, 2011 4:28 pm
- Bydliště: Mladá Boleslav
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů