Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
260.000 km je dost, to nemusí být nijak upravované ... Taky myslím, že motory u starých Audin vydrží hodně, i po 300 tis. najetých žádné vůle, žádné klepání, nic. Ještě může být problém se servem ( gufera časem propouští ) , jinak dobrá stránka na diskuze o audích závadách a jejich příčínách zde : http://www.audi-forum.cz/viewforum.php? ... 2486abee76
Zde moje o dva roky mladší A4 ( 1997 ) :
Zde moje o dva roky mladší A4 ( 1997 ) :
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
260 000-km je dosť ???
no nič v zlom ale čo ma povedať moje auto chudáčik 1,4 benzinik s 360 000-km alebo Fiat Seicento 1,1 s 460 000-km samozrejme motor bez GO akurát tesnenie pod hlavou menene .
TDi 66-kw a 81-kw musi spraviť bez GO aspoň 800 000-km
na vlastne oči som videl Renault Megane 1,9 DTi 59-kw s 980 000-km a TDi vraj je ešte podarenejšie .
no nič v zlom ale čo ma povedať moje auto chudáčik 1,4 benzinik s 360 000-km alebo Fiat Seicento 1,1 s 460 000-km samozrejme motor bez GO akurát tesnenie pod hlavou menene .
TDi 66-kw a 81-kw musi spraviť bez GO aspoň 800 000-km
na vlastne oči som videl Renault Megane 1,9 DTi 59-kw s 980 000-km a TDi vraj je ešte podarenejšie .
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Pavle a v čem by byl problém, podle mě tam je klasika motor AAZ a pokud má plechové těsnění pod hlavou, pořádně dotažené spod. rozvodové kolo a nikdo to neuvařil, tak taky dokáže najet hodně km. Jenom čerpadlo a vstřiky kolem těch 300tis.km vyžadují mnohdy už repas.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
No právě, jak píšeš, to kolo může být dotažené jak chce, při tomhle stáří těch motorů už to má vyžvejkaný skoro každej.
Navíc když se do tohodle auta dávalo to nejlepší TDi co kdy vyrobily, TD bych jistě vynechal, jedině že by mi to auto dal někdo zadarmo.
tady jsme ty motory probírali: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... c&start=15
Navíc když se do tohodle auta dávalo to nejlepší TDi co kdy vyrobily, TD bych jistě vynechal, jedině že by mi to auto dal někdo zadarmo.
tady jsme ty motory probírali: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... c&start=15
BES - běs
Já měl TD ve Ventu a nic se nestalo, ovšem první co jsem udělal, když jsem auto přivezl domů, tak jsem vyměnil rozvody se spodním rozvodovým kolem a dal nový šroub. Ale co mi vadilo, že už trochu zaostával výkonem a ze spotřebou jsem se nedostal pod 6L/100km. A v passatu B4 to byla ještě větší bída, takže tipuji, že v audince to bylo podobné. Na druhou stranu koupit TDI staré 18let a s třemi stovkami tis.km, taky nemusí být výhra, ale noční můra. Záleží na kuse a štěstí. Ještě k tomu TD, první známkou, že není něco v pořádku bylo, že při volnoběhu znatelně hází řemenice dole na klice. Buď je to těsně před upadnutím, nebo už po opravě a je křivé čelo kliky. Pokud je to v normě, stačí vyměnit rozvod. kolo a dát nový! šroub, někdy je nutné ještě srazit hrany na klice širokým plochým pilníkem. Ten šroub měním i na starších motorech TDI a když se mi nelíbí kolečko tak měním i to. Pořád je to levnější, než li opravovat motor.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů