chalupecký i tatra maj t165Hynek píše: A hlevně se nedělalo Terrno s touhle vysokou kabinou. Kromě prototypů 4x2 (1x repre vůz Tatra a 1x Chalupecký), ale ty měly vršek jiný, kulatější. Jinak stejná T815 NTH 6x6 v barvách SSŽ jezdí stále v Praze - Dolních Měcholupech, akorát není předělaná.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
Tak jsem se po dlouhé době svezl s Tatřičkou,,tak jsem udělal pár fotek mobilem.Je to original Terno 1 r.v. 10/05 najeto 22 tis. km.motor tatra 408 koní,převodovka tatra 12ti stupňová+plazivý chod, zadní nápravy jenom na dměchách,v předu klasický torzky,přívěs panav ts 3.V terénu se to jenom houpe,no prostě paráda,motor má fakt sílu a to se ještě podle mě rozjede na 50-60 tisících,jediný co mě vadilo byl vysoký mtorový tunel a rezonující plasty v kabině,jinak klimatizace -super ovládání ,(na displeji vám naskakují procenta). Taky konečně stavitelný volant.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím,Davide a ostatní.Roura neroura,ještě štěstí,že se nějaká nová česká auta ještě vyrábějí!Když vidím,jak cestáři,dálničáři,Česká pošta a další firmy z našich daní kupují zahraniční auta,je mi smutno."Čisté ruce"a"padni komu padni"zase až tak není(jako většina věcí u nás)"dotaženo"do konce.
- Paradoxem je,že myslím letos vyšel článek v Truckeru,že anglická pošta nakoupí 300 nových Avií,ale naše musí mít Iveca a Atega?!Proč ne,když má pořád v podstatě monopol a zdraží služby a lidi jim to zaplatí.
- Momentálně sleduju kauzu nákupu Tater(teda spíš modernizovaných ROSSů)pro AČR a nabývám dojmu,že někdo začíná silně lobovat pro zahraniční značky.Asi je Tatra další v řadě za LIAZem a Pragou na likvidaci,aby mohla uvolnit místo zahraniční konkurenci.Jestli tendr vyhraje zahraniční značka,bude to úplně jasné,odkud"vítr fouká".Mít doma takovou automobilku a dát zakázku"ven"je hazard s lidmi této země a pak pomůže už asi jen defenestrace(vyhození z oken)všech,kteří o těchto věcech rozhodují...
- Mějte se hezky.ZR.
- Paradoxem je,že myslím letos vyšel článek v Truckeru,že anglická pošta nakoupí 300 nových Avií,ale naše musí mít Iveca a Atega?!Proč ne,když má pořád v podstatě monopol a zdraží služby a lidi jim to zaplatí.
- Momentálně sleduju kauzu nákupu Tater(teda spíš modernizovaných ROSSů)pro AČR a nabývám dojmu,že někdo začíná silně lobovat pro zahraniční značky.Asi je Tatra další v řadě za LIAZem a Pragou na likvidaci,aby mohla uvolnit místo zahraniční konkurenci.Jestli tendr vyhraje zahraniční značka,bude to úplně jasné,odkud"vítr fouká".Mít doma takovou automobilku a dát zakázku"ven"je hazard s lidmi této země a pak pomůže už asi jen defenestrace(vyhození z oken)všech,kteří o těchto věcech rozhodují...
- Mějte se hezky.ZR.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To sem já rád taky.Je to unikátní koncepce,i když ta?ka říkal něco jako jako že Vejtřasky se mohli tom druhym kolem zapřít,Kdežto tomuhle chybí taková opora.Ta?ka má radši Prgovky.
Jinak eště doplnim,že Česká pošta loni koupila spoustu Transitů a udělala z něj nejprodávaněkší dodávku.Dodávky ser u nás ale nedělají,což je škoda,páč poslední byl Fourgon a navíc je to docela prodejné odvětví.
Jo a ptal sem se ta?ky,za co asi vymění tu Avii.Říkal že nový Avie sou moc drahý.Stojí stejně jako Mercedes Atego.Ale Mercedes je přeci jen oproti Avii značka proslulá.
Tak,ale zpět k Terrnům
Všiml sem si,že některé T815-2 maj masku nebo celou kabinu z TerrNa.Někdo mi tvrdil,že to bylo u nich normální,ale spista 815-2 je klasickejch.To bude asi kus od kusu,co?
Jinak eště doplnim,že Česká pošta loni koupila spoustu Transitů a udělala z něj nejprodávaněkší dodávku.Dodávky ser u nás ale nedělají,což je škoda,páč poslední byl Fourgon a navíc je to docela prodejné odvětví.
Jo a ptal sem se ta?ky,za co asi vymění tu Avii.Říkal že nový Avie sou moc drahý.Stojí stejně jako Mercedes Atego.Ale Mercedes je přeci jen oproti Avii značka proslulá.
Tak,ale zpět k Terrnům
Všiml sem si,že některé T815-2 maj masku nebo celou kabinu z TerrNa.Někdo mi tvrdil,že to bylo u nich normální,ale spista 815-2 je klasickejch.To bude asi kus od kusu,co?
Co se týká tendru AČR, tak tam určitě zahraniční automobilky silně lobbovaly, ale problém bych viděl trošku jinde. Pokud Tatra dostane zakázku bez klasický soutěže, tak by byli padlí na hlavu, kdyby si cenu pořádně nenadsadili. Prostě jenom zkouší, co jim projde. A AČR, aby ji co nejvíc srazila, začne rovnou vyhrožovat vyhlášením výběrovýho řízení. Myslím, že se nakonec domluví.Zdeněk píše:...
- Momentálně sleduju kauzu nákupu Tater(teda spíš modernizovaných ROSSů)pro AČR a nabývám dojmu,že někdo začíná silně lobovat pro zahraniční značky.Asi je Tatra další v řadě za LIAZem a Pragou na likvidaci,aby mohla uvolnit místo zahraniční konkurenci.Jestli tendr vyhraje zahraniční značka,bude to úplně jasné,odkud"vítr fouká".Mít doma takovou automobilku a dát zakázku"ven"je hazard s lidmi této země a pak pomůže už asi jen defenestrace(vyhození z oken)všech,kteří o těchto věcech rozhodují...
- Mějte se hezky.ZR.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
asi takto když k nám na utvar dorazila zbrusu nová Tatra 8x8 AV15 vzala se Pragovka s tím že ji nechají zapadnout a s vyproštovací Tatrou budou nacvyčovat vyproštění .... dopadlo to asi takto AV 15 zapadla a z kaše ji nakonec pomáhala ta PragovkaOlda píše:No to už jsem taky párkrát slyšel ,že tam kde i Tatra končí , Pragovka začíná
No nevím co si o tom mám myslet
Tatra má jednu nevýhodu když se díky nešikovnosti řidiče posadí na "rouru" tak ji napomůže ani svěcená voda
Nejspíš je to pravda. Otec na vojně měl radši V3S než Tatru 148, prostě pragovka všude projela.Olda píše:No to už jsem taky párkrát slyšel ,že tam kde i Tatra končí , Pragovka začíná
No nevím co si o tom mám myslet
Kámoš je u armáda řidičem a tvrdí, že vejtřaska je v terénu daleko lepší, ale mě to prostě nějak do hlavy taky nejde, jak může být lepší než Tatra.
Protože je to skoro o deset tun lehčí.octavus píše:Nejspíš je to pravda. Otec na vojně měl radši V3S než Tatru 148, prostě pragovka všude projela.Olda píše:No to už jsem taky párkrát slyšel ,že tam kde i Tatra končí , Pragovka začíná
No nevím co si o tom mám myslet
Kámoš je u armáda řidičem a tvrdí, že vejtřaska je v terénu daleko lepší, ale mě to prostě nějak do hlavy taky nejde, jak může být lepší než Tatra.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host