Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
No jo tak to byly doby Super Race Trucků s 2 turbama. Si pamatuju že když to vrcholilo tak tovární Mercedesy měly snad 1800 koní, to byl fakt rachot. Tak tomu taky ale odpovídala životnost.
Ono obecně neni problém dostat z diesela výkon a točivej moment. Stačí zajistit dostatečný přísun paliva a vzduchu. Problémy jsou průběh výkonu a momentu a hlavně životnost a chlazení.
Ono obecně neni problém dostat z diesela výkon a točivej moment. Stačí zajistit dostatečný přísun paliva a vzduchu. Problémy jsou průběh výkonu a momentu a hlavně životnost a chlazení.
Filip Nikl
Jardo, taky pěkný! Jen by to ještě chtělo doplnit pár technických údajů, nejen tu akceleraci...
Jinak, jestli jsem to dobře pochopil, tak u KMR hodlají vyslat na SWR 2013 oba dva trucky, jeden už s motorem Gyrtech (Jarda Valtr) a druhý se starým motorem Deutz (Vlasta Vildman) - u Vlasty se nebude dávat nový 13-ti litrový motor?
Jinak, jestli jsem to dobře pochopil, tak u KMR hodlají vyslat na SWR 2013 oba dva trucky, jeden už s motorem Gyrtech (Jarda Valtr) a druhý se starým motorem Deutz (Vlasta Vildman) - u Vlasty se nebude dávat nový 13-ti litrový motor?
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Samozřejmě by bylo fajn, mít to všechno sjednocené na 13 litrů, ale ono to není právě levná záležitost, navíc ten motor funguje dobře, potenciál má i větší, než Vlasta využívá, a tím, že je to auto přihlášené už dříve, dostane maximálně od roku 2014 restriktor, který jeho výkon příliš neomezí...
Jinak SRT, to byla panečku doba, ale byly to opravdu strašně složité stroje. Onehdá jsem v muzeu DAF zíral na poslední verzi jejich SRT a nestačil se divit, co tam je za různých bazmeků nadělaných, ten původní smysl trucku se vytratil...tehdejší RT naopak byly moc utlumené, měly třeba i zpočátku bubnové brzdy (!). Takže současná úroveň mi přijde jako dobrý kompromis, který ještě je schopen nést nějaký vývoj "v mezích zákona". Ono jak se ukázalo, tak taková kamionová formule jedna není dlouhodobě životaschopná a stojí i padá s fluktuačními cykly ekonomiky - sport bývá zpravidla první věc, c výrobci škrtnou, viz DAF v roce 1999, zrovna když se mu začalo dařit. Mimochodem víte, kdo je autorem posledního DAF SRT? Nadějný mladý konstruktér Mario Kress...poté si ho stáhl pod svá křídla Martin Koloc pro svůj velký projekt....dál už to známe.
Jinak SRT, to byla panečku doba, ale byly to opravdu strašně složité stroje. Onehdá jsem v muzeu DAF zíral na poslední verzi jejich SRT a nestačil se divit, co tam je za různých bazmeků nadělaných, ten původní smysl trucku se vytratil...tehdejší RT naopak byly moc utlumené, měly třeba i zpočátku bubnové brzdy (!). Takže současná úroveň mi přijde jako dobrý kompromis, který ještě je schopen nést nějaký vývoj "v mezích zákona". Ono jak se ukázalo, tak taková kamionová formule jedna není dlouhodobě životaschopná a stojí i padá s fluktuačními cykly ekonomiky - sport bývá zpravidla první věc, c výrobci škrtnou, viz DAF v roce 1999, zrovna když se mu začalo dařit. Mimochodem víte, kdo je autorem posledního DAF SRT? Nadějný mladý konstruktér Mario Kress...poté si ho stáhl pod svá křídla Martin Koloc pro svůj velký projekt....dál už to známe.
Tak zas pár informací k motorům Gyrtech v kamionech KM Racingu.
http://www.kmracing.cz/aktualita-detail ... m-racingem
http://www.kmracing.cz/aktualita-detail ... m-racingem
Když tu máme téma... No je to zajímavý s tim V8 Liebherem. Ale bude to tak tady jezděj obě motorizace a zvukovej rozdíl mezi JaMZem a Liebherem tam skoro neni.
Jediný co mě z toho tak vychází je to, že Kamaz jaksi nemá, kdo by jim vyvinul motor a tak ikdyž maj novej tak je to pořád V8 kde sázej na jistotu v podobě velkýho objemu.
Jediný co mě z toho tak vychází je to, že Kamaz jaksi nemá, kdo by jim vyvinul motor a tak ikdyž maj novej tak je to pořád V8 kde sázej na jistotu v podobě velkýho objemu.
Filip Nikl
Filip 90: Motory KAMAZ
Ve videu níže je to slyšet - nový motor mají auta s novou maskou
Ve 2:52 vyjíždějí z haly - tak nastraž uši
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BaWy2-rEhjs[/youtube]
V tomto video mluví Nikolajev o změnách co dělali - moc ale rusky nerozumím - 13:06 - jestli rozumím dobře tak tam říkají, že dvě auta mají nový motor Liebherr
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y0mBuUzWUSM[/youtube]
Ve 2:52 vyjíždějí z haly - tak nastraž uši
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BaWy2-rEhjs[/youtube]
V tomto video mluví Nikolajev o změnách co dělali - moc ale rusky nerozumím - 13:06 - jestli rozumím dobře tak tam říkají, že dvě auta mají nový motor Liebherr
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y0mBuUzWUSM[/youtube]
filip 90: Motory KAMAZ
Ono na tom videu je to "V" vidět a říkají že má obsah 16,2l.
V uzamčeném vlákně jsem na něj dával odkaz.
Jen přemýšlím kdo ladí motory pro tým DEROOY - sami to asi nedělají, nebo ano???
V uzamčeném vlákně jsem na něj dával odkaz.
Jen přemýšlím kdo ladí motory pro tým DEROOY - sami to asi nedělají, nebo ano???
-
- Příspěvky: 4523
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů