Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Malí lesovuz
Fojcek vyplatí se to.
Dřevák: to je právě jedna z výhod soupravy, rozpřáhneš, třeba i nasadíš řetězy, vezmeš lopatu a hodinu to odhrabuješ, vyjedeš s autem, složíš auto, couvneš k vleku, přeházíš to na auto (pokud máš na vleku 2 štosy 4m, tak i musíš jet znova složit), zase scouvneš k vleku naházíš zbytek na sebe a možná se odsaď dostaneš. Na kopci zase všechno naložíš a hurá pryč, takže se půl dne mrdáš, než abys hodinu čekal na traktor
Není důležité za každou cenu pracovat, ale být u toho když se rozdává
Fojcek-Lepší bych to nenapsal . Vždycky se musím dostat ze šlamastiky sám,páč traktor to je potupa .
Kolega Stín mi v zimě říkal že ho tahal dokonce papučkář bezrukáč. Nevím tomu už hlavu patu ,ale říkal že to moc nepotřebovalo a tak to zacvakli a cukli za sebe. Jo a taky mi kladl na srdce že to nesmím nikomu vyzvonit ,že to je nejtajnější tajemství .
Kolega Stín mi v zimě říkal že ho tahal dokonce papučkář bezrukáč. Nevím tomu už hlavu patu ,ale říkal že to moc nepotřebovalo a tak to zacvakli a cukli za sebe. Jo a taky mi kladl na srdce že to nesmím nikomu vyzvonit ,že to je nejtajnější tajemství .
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
vy zas všeci naděláte,prostě to nejede beru traktor dám mu pívo a hyjé koně,přece se nebudu drbat s lopatou
bych si připadal jak vůl,spotit se v práci
bych si připadal jak vůl,spotit se v práci
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
Včera jsem byl osloven přes SZ, že už jsem dlouho nic nedal do placu. (Nějak nebylo co, a nebo si to pachatelé nepřáli) Tazatel jako by to přivolal. Dnešní nákládka
Po vystoupení, (pravými dveřmi), jsem zaslechl nějaké bublání:
http://www.youtube.com/watch?v=jANln7so8qo
Bláhově jsem se utěšoval, že to bude bahenní plyn, rychle jsem naložil a vyrazil na tvrdé a suché místo. Cestou stoupání cca 25%, naloženo 37 kubíků, motor 540HP, zařazena malá 2.
http://www.youtube.com/watch?v=JAquucxmY_0
Po příjezdu na překladiště objeven v pneu šroubek cca 4mm. Páč bylo cca 28 Celsia, tak jsem nechtěl riskovat infarkt při výměně reservy, a požádal kolegu, ať mi po papučkářovi pošle sadu na opravu pneu.(Takové to šídlo s knotem) Oprava byla otázkou 5i minut. (Tuto sadu vřele doporučuji, na drobné defekty, kamínky, hřebíky ideální. V Auto Kely za směšný peníz)
Po vystoupení, (pravými dveřmi), jsem zaslechl nějaké bublání:
http://www.youtube.com/watch?v=jANln7so8qo
Bláhově jsem se utěšoval, že to bude bahenní plyn, rychle jsem naložil a vyrazil na tvrdé a suché místo. Cestou stoupání cca 25%, naloženo 37 kubíků, motor 540HP, zařazena malá 2.
http://www.youtube.com/watch?v=JAquucxmY_0
Po příjezdu na překladiště objeven v pneu šroubek cca 4mm. Páč bylo cca 28 Celsia, tak jsem nechtěl riskovat infarkt při výměně reservy, a požádal kolegu, ať mi po papučkářovi pošle sadu na opravu pneu.(Takové to šídlo s knotem) Oprava byla otázkou 5i minut. (Tuto sadu vřele doporučuji, na drobné defekty, kamínky, hřebíky ideální. V Auto Kely za směšný peníz)
Lesu zmar!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů