Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
no tak sem to blbě pochopil,ALE ZBYTEK PLATÍ,HAMBURGRY AT SI ŽEROU SAMI
hade,tak to je pešek,nedá se nic dělat samozřejmě je to furt dokola,je to těžký no.
tp dokavad byla zelená úsporám,tak to byla taky pecka sem se nezastavil,a od té same spedice byla práce lépe placená než ted,a to byla nafta a mýto levnější
hade,tak to je pešek,nedá se nic dělat samozřejmě je to furt dokola,je to těžký no.
tp dokavad byla zelená úsporám,tak to byla taky pecka sem se nezastavil,a od té same spedice byla práce lépe placená než ted,a to byla nafta a mýto levnější
2x Nissan atleon 210
Tesi
Teprve dnes jsem se dostal na internet a pročetl jsem si to. Omlouvám se za OT. Mám otázku na Tesiho:
Můžeš mi říct kde jsi vzal že CEE patří Šmidberskýmu???? A proto máme nástavby Panav???? Tyto nástavby má i třeba Cross Speed a mnoho dalších firem a ty patří taky Šmidberskýmu? Tohle slýchávám dost často po parkovištích a když se zeptám kluků jak na to přišli, tak jejich odpověď je že to je přece jasný. Já osobně jsem na firmě nikdy pana Šmidberského neviděl (a to jsem každej víkend doma a někdy se podívám na firmu i v týdnu) a ani na internetu není. Auta v kterých jezdíme jsou na operativní leasing (všichni asi výte co to znamená). Pokud nám snad někdy představěj nového šéfa a bude to pan Šmidberský tak budu první kdo to sem napíš, to vám slibuji
Můžeš mi říct kde jsi vzal že CEE patří Šmidberskýmu???? A proto máme nástavby Panav???? Tyto nástavby má i třeba Cross Speed a mnoho dalších firem a ty patří taky Šmidberskýmu? Tohle slýchávám dost často po parkovištích a když se zeptám kluků jak na to přišli, tak jejich odpověď je že to je přece jasný. Já osobně jsem na firmě nikdy pana Šmidberského neviděl (a to jsem každej víkend doma a někdy se podívám na firmu i v týdnu) a ani na internetu není. Auta v kterých jezdíme jsou na operativní leasing (všichni asi výte co to znamená). Pokud nám snad někdy představěj nového šéfa a bude to pan Šmidberský tak budu první kdo to sem napíš, to vám slibuji
Spěcháme aby jsme čekali
Čekáme aby jsme spěchali
Čekáme aby jsme spěchali
TP
Chápu tvé rozhořčení, ale přechodná vláda nemá vůbec vliv na zavedení. Je to jen koncept a návrh kam směřovat.
Co znamená pravice to vystihuje tabulka zde http://cs.wikipedia.org/wiki/Pravice a tu v naší zemi nemáme.Ale dost politiky.
Na 2,3 třídu brány nedostaneš a tak se hraje o to jak zpoplatnit jinak a návrh byl satelitně, ale už dnes deklaruje, že to umí. Ale jak jej nechat ve hře, když smlouva končí a vypsat nové řízení chtějí další hráči. Samozřejmě krom současného provozovatele. A tak se hraje o to kde jdou ještě "naflákat" brány a možná by to byl opět dodatek, nebo nová smlouva.Tak daleko nevidím.
Co je jisté, že budou zpoplatněny v určitém časovém úseku všechny silnice a tomu se nevyhneme nikdo.
Všechny silnice= větší výnos do kasy a asi dražší zboží=opět výnos do kasy.
Na soukromé pozemky se nikomu stavět brána nechce, protože by museli platit pronájem a jedná se o tisíce soukromých pozemků.
Samosprávní územní celky už můžou omezit dopravu zákazovými značkami- soudní výrok a v tomto duchu se ještě uvažuje, že některé kraje by si chtěli trhnout taky nějakou kačku a zavést vlastní poplatky.
A to v Anglii nejsou taky levičáci už roky a budou zavádět dálniční poplatek,Německo dálniční známky pro cizince a zvětší objem výběru taky.Itálie to řeší taky,Francie ekotaxu. Stejně se jede podle jednoho scénáře +/- stejně.najdeš zde http://www.sehnalova.cz/clanek/co-mozna ... -1-12.html
Zde je o slavné předražené mýtné jednotce http://www.auto.cz/kapsch-dohodl-rsd-sn ... otky-76265
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot ... ?id=779421
Suma sumárum.Levá nebo pravá je fuk.Důležitější je že to nemá žádný velký efekt, ale jen velký dopad.
Chápu tvé rozhořčení, ale přechodná vláda nemá vůbec vliv na zavedení. Je to jen koncept a návrh kam směřovat.
Co znamená pravice to vystihuje tabulka zde http://cs.wikipedia.org/wiki/Pravice a tu v naší zemi nemáme.Ale dost politiky.
Na 2,3 třídu brány nedostaneš a tak se hraje o to jak zpoplatnit jinak a návrh byl satelitně, ale už dnes deklaruje, že to umí. Ale jak jej nechat ve hře, když smlouva končí a vypsat nové řízení chtějí další hráči. Samozřejmě krom současného provozovatele. A tak se hraje o to kde jdou ještě "naflákat" brány a možná by to byl opět dodatek, nebo nová smlouva.Tak daleko nevidím.
Co je jisté, že budou zpoplatněny v určitém časovém úseku všechny silnice a tomu se nevyhneme nikdo.
Všechny silnice= větší výnos do kasy a asi dražší zboží=opět výnos do kasy.
Na soukromé pozemky se nikomu stavět brána nechce, protože by museli platit pronájem a jedná se o tisíce soukromých pozemků.
Samosprávní územní celky už můžou omezit dopravu zákazovými značkami- soudní výrok a v tomto duchu se ještě uvažuje, že některé kraje by si chtěli trhnout taky nějakou kačku a zavést vlastní poplatky.
A to v Anglii nejsou taky levičáci už roky a budou zavádět dálniční poplatek,Německo dálniční známky pro cizince a zvětší objem výběru taky.Itálie to řeší taky,Francie ekotaxu. Stejně se jede podle jednoho scénáře +/- stejně.najdeš zde http://www.sehnalova.cz/clanek/co-mozna ... -1-12.html
Zde je o slavné předražené mýtné jednotce http://www.auto.cz/kapsch-dohodl-rsd-sn ... otky-76265
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot ... ?id=779421
Suma sumárum.Levá nebo pravá je fuk.Důležitější je že to nemá žádný velký efekt, ale jen velký dopad.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů