Acon
Dobrá práce! Ta osmikola vypadá dobře, a na ty kopce je to určitě praktičtější než návěs.
Je zajímavé srovnání generací a možností úprav.Třeba od Luboše8x8:
http://postimg.org/image/3rpo4gzar/
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
to je ťažko povedať. Reálne to nikto nezmeral a teoretický výpočet asi nebude mať extra výpovednú hodnotu. Redukcie majú význam v nasadeniach s vysokou hmotnosťou (dumpre a pod) kde sa aplikujú veľké kolesá a je je predpoklad, že prevádzka bude extrémne zaťažovať hnaciu líniu. Inak to zmysel nemá. Při obutí, ktoré j emožné použiť v nejakom univerzálním nasadení + agro, sú redukcie zbytočné.
No nárast spotreby bude celkom slušný.
No nárast spotreby bude celkom slušný.
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
- KUBO-SK
- Příspěvky: 1357
- Registrován: čtv dub 17, 2008 5:47 pm
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Pekné fotky tejto tatry z FB stranky Agricultural Photo
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=80Je2ik4 ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=80Je2ik4 ... e=youtu.be[/youtube]
to sino:
Safky to tady čte, jen jsem na dotaz zapomněl O kolik zvednou redukce spotřebu přesně nevím, ale pokud se dobře pamatuji, tak jsem někde viděl, že by to mělo dělat 0,7 L/100 km na jednu poháněnou nápravu, Tatra má 4 nápravy, pak by mělo být cca. 3 L/100 km, ale toto bude platit pro std. silniční provoz při jinak stejných podmínkách (stejná hmotnost, stejné pneu ...), ale zrovna toto u Tatry neplatí, protože verze s redukcemi v kolech je o dost těžší a používá větší pneumatiky, takže reálně ten rozdíl ve spotřebě u Tatry bude asi o dost větší ...
Safky to tady čte, jen jsem na dotaz zapomněl O kolik zvednou redukce spotřebu přesně nevím, ale pokud se dobře pamatuji, tak jsem někde viděl, že by to mělo dělat 0,7 L/100 km na jednu poháněnou nápravu, Tatra má 4 nápravy, pak by mělo být cca. 3 L/100 km, ale toto bude platit pro std. silniční provoz při jinak stejných podmínkách (stejná hmotnost, stejné pneu ...), ale zrovna toto u Tatry neplatí, protože verze s redukcemi v kolech je o dost těžší a používá větší pneumatiky, takže reálně ten rozdíl ve spotřebě u Tatry bude asi o dost větší ...
Tatra + MAN = Superstroj!
Ja si to nepamatám v číslach no na tom modrom dumpri so šiel z Bratislavy do Kopřivnice a spotřeba oproti bežnej 8x8 bez redukcií bola hodne vyššia napriek tomu, že ten dumper točil při 87km (čo je max.) o cca 200ot menej. No na druhej strane má při tých hmotnostních parametrech nižšiu spotřebu oproti dumprom pohánaným hydromotorom. Skrátka to nemá cenu riešiť, lebo tie autá sú určené do roznych podmienok.
Jazdím skratkou. Je to síce ďalej, zato horšou cestou
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
LandRover Discovery II
t-com 0910 600 710
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů