Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák
magnum etech 440 spotřeba na roviny ale s brouzdačkama po městech furt plny cca 33 ..... jedeš jeseník a máš tam klidně 50 nahoru.... u toho volva bude asi něco špatně.....ty premka dovedou jet i za 28 furt rovně.... já s 6x2 solo jedu pruměr dlouhodoby 24-25l ... jeseníky nahoru za 29 i 30 i vííc a dálnici udělám s lehkým nakladem i za 19 takže to je fakt hodně o tom kdo kde jezdí..... mytne euro 3 zdraží udajně jen o 8,2% ale uvidime nakonec co kapsch odpípne z jednotek..... ceny by se měli zvednout ale dokud je nezvednou velke spedice mi malý stím nic neuděláme... dostanou mně lidi co vám řeknou to máte za 24kč to máte dobře placeny.... mám chutˇzařvat : 24Kč se jezdilo před 10 a více lety kdy byla nafta za 24 kč a neplatilo se mýtné!!!!!!!...
Pro Milana Černýho: být tebou šel bych do Premka euro 5, ale s motorem 46O, je to právě Volvácký motor + Volvácká převodovka, navíc to už je i EEV. Jezdil jsem i s Premkem 450, taky Euro 5, ale 460 je lepší. Spotřeba na plné tonáži 24 tun Německo v pohodě do 32 l, s nákladem kolem 15 tun a delší trase i pod 30...
Jsem zly zLoun
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Milan Černý: Premko mě hrozně překvapilo, koupil jsem ho jako dvouleté skoro s odporem, 450 ps, automat. Agregát fungoval super, na to že to má jen 10,5l obsah tak to tahlo krásně. Udělal jsem nějaké drobné úpravy, prodloužení dveří, kastlík za řidičem přístupný z venku, přední balony. Měl jsem ho 300 tis. km a dělal jen oleje a jedny destičky. Byla to první E5, s AD blue nebyl problém. Jediný problém jsem měl s nádržema, občas mi došla v jedné nafta ale v druhé byla ještě půlka. Velikost kabiny pro jednoho byla naprosto v pohodě, je třeba si ho zabydlet a zvyknout si na tunel, obyčejnou klimu, v zimě studený dveře a tunel vedle plynového pedálu. Spodní lehátko bylo super, horní je tak maximálně na tašku.
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
Ještě jeden dotaz bych prosím položil. A to zda jít do automatu, ano či ne. Mám jednoho vyhlídlého. Je to 2009 za 420 tis. Najeto 700000km. Ale když to porovnám s těmi co jsem viděl tak krasavec. Čisej rám bez reznutí. Nikde nic neteče. Kabina jako nová nevybydlená. Je vidět, že se o něj starali. Dovezenej z francie. Nemít to automat tak neváhám. Dnes jsem viděl v Olomouci u prodejce za 780 tis 2010 s najetýma 450 tisíci, ale celkově působí hůř. Tak pokud můžete a máte zkušennosti s automatem , kdy a jak se sere budu vděčný. Díky moc
MILDATRUCK
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
Díky za první názor. Bude jezdit silnici, ale především ČR, Slovensko, PL. Stále váhám a vzal jsem si čas na přemýšlení. Být to manuál, tak za tu cenu nepřemýšlím . Je vidět, že ho nikdo neničil. Automat jsme ještě neměli a každej od něj odrazuje. tedy většinou ti co se drží klacíku jako my. Milda
MILDATRUCK
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů