Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
artur30
Příspěvky: 668
Registrován: čtv lis 26, 2009 8:38 pm
Bydliště: všade

Příspěvek

sob led 03, 2015 11:20 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Ale houby!

Ja bych potreboval tatry 815 s HR na kratke drevo, muze byt i tatry 148 s HR. Ruka za kabinou.
Tak kdyz nekdo neco vite, nebo by ste se chtel nekdo neceho takoveho zbavit, tak mne dejte vedet!

Moc krat dekuju!
ned led 04, 2015 12:08 am

Tomwr
Příspěvky: 38
Registrován: sob srp 27, 2011 8:15 am
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek

S tim autem už třičtvrtě roku nejezdim.Kdo mě zná,tak ví,že se o auto starám,takže málo oleje zanedbanou údržbou u mě nehrozí.Jen vim,že v manu přes pc zjistili,že se na pár vteřin rozsvítilo mazání.V tu samou dobu byl řidič na ruce(zjištěno přes gps).Za jízdy v tom pak začlo mlátit...
ned led 04, 2015 3:05 pm

artur30
Příspěvky: 668
Registrován: čtv lis 26, 2009 8:38 pm
Bydliště: všade

tomwr

Příspěvek

já nemyslím,že si špatný šofér.já tě určitě nesoudím jen se ptám
a na co se přišlo s tím motorem? a co ted máš za auto? nebo si sekl ze dřevem?
ned led 04, 2015 7:53 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
pon led 05, 2015 12:17 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Miki:

Ani bars by som nepovedal! Uz len preto ze je na mechoch, a tak jazdit v tazkom terene a este nalozeny, to asi nie! Ta je dobra v Madarsku, tam je vsade rovina, nemaju tam poriadne hory, lesy, kopce.
pon led 05, 2015 12:50 am

Dřevák :)
Příspěvky: 143
Registrován: ned říj 25, 2009 1:53 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Já mám Tatru na měchách, zádný problém s tím neni. Neříkám, že jezdím nejaký šílený terény, i když už jsem si vyzkoušel ledascos ale žádný velký problém jsem s tým neměl.
Jo, když jsou pak starší tak ti začnou reznout ty kruhy co jsou na nich a praskaj, po čemž pak bouchne celej měch, je to nepříjemné zejména v zátočině. Na druhou stranu je měch vymněněnej raz, dva :)
No a kdyz stojíš na šikmej ceste tak ty měchy se to snaží vyrovnat, což je taky určité plus. A určitě máš i lehčí jizdu v terenu, nejsou tak tvrdy jako péra.
A balony nabízejí vcelku pekný vzorky, takovej drapák na dvoumontáži nedocílíš. Ale jinak jsou tupláky celkově lepší ;)
Ještě jedna výhoda auta na měchách, i po plném naložení máš světlou výšku srovnatelnou s prázdným autem, tak že i průjezdnost je lepší. Nebo přifouknutím měchů můžes částečně auto jestě přizvednout.
Dokážu si představit, že v nějakých těžkých podmínkách může být měch náchylný na poškození, ale mě se to nestalo tak nevím jak moc je to reálný.
Jinak měchy prináší určité starosti, odcházejí ty regulační ventily, nebo mužou špatně pracovat, což ti dokáže zkazit den. Né jednou jsem musel do celé strany odstavit přísun vzduchu abych mohl jet.
Jinak přeji vsěm úspěšný nový rok ;) A doufám, že ze pochlubíte jak po novém roce válčíte se sněhem, já zatim nevyjel.
pon led 05, 2015 10:10 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Vse ma svoje vyhody a nevyhody, co tak je tomu i u tech mechu!
U nas v CR a na Slovensku jsou vice v provozu tatry lesovozy na mechach, a tak se sloziteji shani tatra lesovuz na perech! To mne je jasny!
Proto si clovek toho moc nevybere, a tak se na vec divam hlavne at je to tatra a na svoz kratkeho dreva!
A psat tady kde jezdim co jezdim, nebudu nakolik je to rozepsano docela podrobne v jinem vlakne.

Tady v nasem lesnim UA provozu, se jezdi v tezkem terenu, kdyz to srovnam z lesy CR a Slovenska tak tady se jezdi extremni teren z maximalni dostupnosti, a auta jezdi pretizene na doraz! Takze tatra lesovuz na svoz kratkeho dreva, ktera je na mechach, kdyz si vemu ze lozna plocha ma nejakych 4,5 az 5 metru zalezi od toho kolik zabere na ramu HR, tak kdyz nalozim 6-ti metrove drevo (ktere s pravidla meri 6,2-6,3m) a nejde to nalozit presne takze v zadu prevysuje lozni plochu, to pak nevim jak se s tim da v tezkem terenu jezdit.
Mechy maji tu nevyhodu, se ho jde lehce prorazit kdejakou vetvi nebo haluzi, pak ty obruce starim prohnijou a praskaj, regulacni ventily, a nejhorsi jsou ty pruzinky zespod dle regulace.
pon led 05, 2015 10:42 am

Dřevák :)
Příspěvky: 143
Registrován: ned říj 25, 2009 1:53 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Ja už na Eurovce ty pružiny na ovladaní měchů nemam, je tam jen tyčka na gumách kvůli pohyblivosti která je na prostřední nápravě. Nijak zvlášť to tam nečumí, jen lehce :D
Seženes i tatru na pérech, nemyslím si že by měchy měli nejakou drtivou většinu.
pon led 05, 2015 10:50 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

U eurovek to znam! Tady mame jedno TERRNo!

Obrázek

Ale je to auto na lehkou praci, odvozni souprava, takze prevazne po silnicich z lesa na pilu! V pripade potreby tak se s ni jezdi i do lesa, ale jenom dle moznosti kam to auto zajede nakolik je to dlouhy!
Nedavno sme dovezli z CR tatru 815 valnika ktera se predelala na lesovuz, a ted se na ni montuje HR.

Obrázek Obrázek

A takove auto s HR by tady bylo asi nejidealnejsi!
pon led 05, 2015 11:01 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Jako odvozni soupravy jsou asi nejidealnejsi tady tatry sklapece predelane na tahac a zatim klanicovy naves!

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Jezdi tady i Phoenix, ale ted nafta je tady za hovno, pak ta pristupnost v lesich, a jak mne bylo receno tak ty Phoenix-y stoji nejezdi!

Obrázek Obrázek

TERRNo co tady je, tak jezdi porad, ale porad se resi i zavady! Kdyz to nejsou zavady z provozu, tak jsou to zavady nespravnou obsluhou, a tak se resi porad neco.

Obrázek

Proto je tady nejidelanejsi cim jednoduchsi auto!
pon led 05, 2015 11:13 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

http://stroje.bazos.sk/inzerat/44117399 ... sozvoz.php

odkaz na tatru kterou sem daval mikki, si myslim ze toto zrovna neni to prave reseni, na tatru ktera je na mechach dat takticke kola!
Tady je Tatra 815 VVN 6x6 predelana na lesovuz, ktera je stavena original na takticke kola, je na perech a tady je vysledek!

Obrázek Obrázek Obrázek

Je to dano tim, ze ti slovaci kteri tu tatru provozuji nezamenili v zadu pera na silnejsi 13-ti listova. A auto na mechach zrovna lip na tom nebude!
pon led 05, 2015 11:46 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

To není VVN, ale VPR zpod cisterny na pitnou voud CKV-7 Citra
pon led 05, 2015 12:19 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Hynku.

Od cisterny nebo od veveenky je jedno, slovem vojensky podvozek ktery je predelany na lesaka! :lol:

Obrázek Obrázek

Tady je i ta druha, ta byla nosic kontejneru nebo co to bylo, vzdyt tam na mem vlakne jsou jeste jak byly u vojaku! :lol:
pon led 05, 2015 12:23 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Máte niekto skúsenosti s týmito plášťami? Sú vhodné do lesa?

http://www.matador.sk/uploads/produkty/NP/MP-723.jpg
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
pon led 05, 2015 4:41 pm

Odpovědět

Zpět na „NÁSTAVBY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů