Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Já mám Tatru na měchách, zádný problém s tím neni. Neříkám, že jezdím nejaký šílený terény, i když už jsem si vyzkoušel ledascos ale žádný velký problém jsem s tým neměl.
Jo, když jsou pak starší tak ti začnou reznout ty kruhy co jsou na nich a praskaj, po čemž pak bouchne celej měch, je to nepříjemné zejména v zátočině. Na druhou stranu je měch vymněněnej raz, dva
No a kdyz stojíš na šikmej ceste tak ty měchy se to snaží vyrovnat, což je taky určité plus. A určitě máš i lehčí jizdu v terenu, nejsou tak tvrdy jako péra.
A balony nabízejí vcelku pekný vzorky, takovej drapák na dvoumontáži nedocílíš. Ale jinak jsou tupláky celkově lepší
Ještě jedna výhoda auta na měchách, i po plném naložení máš světlou výšku srovnatelnou s prázdným autem, tak že i průjezdnost je lepší. Nebo přifouknutím měchů můžes částečně auto jestě přizvednout.
Dokážu si představit, že v nějakých těžkých podmínkách může být měch náchylný na poškození, ale mě se to nestalo tak nevím jak moc je to reálný.
Jinak měchy prináší určité starosti, odcházejí ty regulační ventily, nebo mužou špatně pracovat, což ti dokáže zkazit den. Né jednou jsem musel do celé strany odstavit přísun vzduchu abych mohl jet.
Jinak přeji vsěm úspěšný nový rok
A doufám, že ze pochlubíte jak po novém roce válčíte se sněhem, já zatim nevyjel.
Jo, když jsou pak starší tak ti začnou reznout ty kruhy co jsou na nich a praskaj, po čemž pak bouchne celej měch, je to nepříjemné zejména v zátočině. Na druhou stranu je měch vymněněnej raz, dva
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No a kdyz stojíš na šikmej ceste tak ty měchy se to snaží vyrovnat, což je taky určité plus. A určitě máš i lehčí jizdu v terenu, nejsou tak tvrdy jako péra.
A balony nabízejí vcelku pekný vzorky, takovej drapák na dvoumontáži nedocílíš. Ale jinak jsou tupláky celkově lepší
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ještě jedna výhoda auta na měchách, i po plném naložení máš světlou výšku srovnatelnou s prázdným autem, tak že i průjezdnost je lepší. Nebo přifouknutím měchů můžes částečně auto jestě přizvednout.
Dokážu si představit, že v nějakých těžkých podmínkách může být měch náchylný na poškození, ale mě se to nestalo tak nevím jak moc je to reálný.
Jinak měchy prináší určité starosti, odcházejí ty regulační ventily, nebo mužou špatně pracovat, což ti dokáže zkazit den. Né jednou jsem musel do celé strany odstavit přísun vzduchu abych mohl jet.
Jinak přeji vsěm úspěšný nový rok
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Vse ma svoje vyhody a nevyhody, co tak je tomu i u tech mechu!
U nas v CR a na Slovensku jsou vice v provozu tatry lesovozy na mechach, a tak se sloziteji shani tatra lesovuz na perech! To mne je jasny!
Proto si clovek toho moc nevybere, a tak se na vec divam hlavne at je to tatra a na svoz kratkeho dreva!
A psat tady kde jezdim co jezdim, nebudu nakolik je to rozepsano docela podrobne v jinem vlakne.
Tady v nasem lesnim UA provozu, se jezdi v tezkem terenu, kdyz to srovnam z lesy CR a Slovenska tak tady se jezdi extremni teren z maximalni dostupnosti, a auta jezdi pretizene na doraz! Takze tatra lesovuz na svoz kratkeho dreva, ktera je na mechach, kdyz si vemu ze lozna plocha ma nejakych 4,5 az 5 metru zalezi od toho kolik zabere na ramu HR, tak kdyz nalozim 6-ti metrove drevo (ktere s pravidla meri 6,2-6,3m) a nejde to nalozit presne takze v zadu prevysuje lozni plochu, to pak nevim jak se s tim da v tezkem terenu jezdit.
Mechy maji tu nevyhodu, se ho jde lehce prorazit kdejakou vetvi nebo haluzi, pak ty obruce starim prohnijou a praskaj, regulacni ventily, a nejhorsi jsou ty pruzinky zespod dle regulace.
U nas v CR a na Slovensku jsou vice v provozu tatry lesovozy na mechach, a tak se sloziteji shani tatra lesovuz na perech! To mne je jasny!
Proto si clovek toho moc nevybere, a tak se na vec divam hlavne at je to tatra a na svoz kratkeho dreva!
A psat tady kde jezdim co jezdim, nebudu nakolik je to rozepsano docela podrobne v jinem vlakne.
Tady v nasem lesnim UA provozu, se jezdi v tezkem terenu, kdyz to srovnam z lesy CR a Slovenska tak tady se jezdi extremni teren z maximalni dostupnosti, a auta jezdi pretizene na doraz! Takze tatra lesovuz na svoz kratkeho dreva, ktera je na mechach, kdyz si vemu ze lozna plocha ma nejakych 4,5 az 5 metru zalezi od toho kolik zabere na ramu HR, tak kdyz nalozim 6-ti metrove drevo (ktere s pravidla meri 6,2-6,3m) a nejde to nalozit presne takze v zadu prevysuje lozni plochu, to pak nevim jak se s tim da v tezkem terenu jezdit.
Mechy maji tu nevyhodu, se ho jde lehce prorazit kdejakou vetvi nebo haluzi, pak ty obruce starim prohnijou a praskaj, regulacni ventily, a nejhorsi jsou ty pruzinky zespod dle regulace.
U eurovek to znam! Tady mame jedno TERRNo!
![Obrázek](http://s7.postimg.org/mk4xxhv8n/7671.jpg)
Ale je to auto na lehkou praci, odvozni souprava, takze prevazne po silnicich z lesa na pilu! V pripade potreby tak se s ni jezdi i do lesa, ale jenom dle moznosti kam to auto zajede nakolik je to dlouhy!
Nedavno sme dovezli z CR tatru 815 valnika ktera se predelala na lesovuz, a ted se na ni montuje HR.
![Obrázek](http://s7.postimg.org/fig72s6ef/12672.jpg)
A takove auto s HR by tady bylo asi nejidealnejsi!
![Obrázek](http://s7.postimg.org/mk4xxhv8n/7671.jpg)
Ale je to auto na lehkou praci, odvozni souprava, takze prevazne po silnicich z lesa na pilu! V pripade potreby tak se s ni jezdi i do lesa, ale jenom dle moznosti kam to auto zajede nakolik je to dlouhy!
Nedavno sme dovezli z CR tatru 815 valnika ktera se predelala na lesovuz, a ted se na ni montuje HR.
![Obrázek](http://s7.postimg.org/aiiquu0rr/12671.jpg)
![Obrázek](http://s7.postimg.org/fig72s6ef/12672.jpg)
A takove auto s HR by tady bylo asi nejidealnejsi!
Jako odvozni soupravy jsou asi nejidealnejsi tady tatry sklapece predelane na tahac a zatim klanicovy naves!
![Obrázek](http://s24.postimg.org/febr9vrkh/0696.jpg)
Jezdi tady i Phoenix, ale ted nafta je tady za hovno, pak ta pristupnost v lesich, a jak mne bylo receno tak ty Phoenix-y stoji nejezdi!
![Obrázek](http://s8.postimg.org/6vrhiannl/13398.jpg)
TERRNo co tady je, tak jezdi porad, ale porad se resi i zavady! Kdyz to nejsou zavady z provozu, tak jsou to zavady nespravnou obsluhou, a tak se resi porad neco.
![Obrázek](http://s21.postimg.org/av7f4sqw3/7760.jpg)
Proto je tady nejidelanejsi cim jednoduchsi auto!
![Obrázek](http://s24.postimg.org/8p57tv68h/0692.jpg)
![Obrázek](http://s24.postimg.org/wp261wj81/0694.jpg)
![Obrázek](http://s24.postimg.org/gfbzz08k1/0695.jpg)
![Obrázek](http://s24.postimg.org/febr9vrkh/0696.jpg)
Jezdi tady i Phoenix, ale ted nafta je tady za hovno, pak ta pristupnost v lesich, a jak mne bylo receno tak ty Phoenix-y stoji nejezdi!
![Obrázek](http://s8.postimg.org/on33wr329/12948.jpg)
![Obrázek](http://s8.postimg.org/6vrhiannl/13398.jpg)
TERRNo co tady je, tak jezdi porad, ale porad se resi i zavady! Kdyz to nejsou zavady z provozu, tak jsou to zavady nespravnou obsluhou, a tak se resi porad neco.
![Obrázek](http://s21.postimg.org/av7f4sqw3/7760.jpg)
Proto je tady nejidelanejsi cim jednoduchsi auto!
http://stroje.bazos.sk/inzerat/44117399 ... sozvoz.php
odkaz na tatru kterou sem daval mikki, si myslim ze toto zrovna neni to prave reseni, na tatru ktera je na mechach dat takticke kola!
Tady je Tatra 815 VVN 6x6 predelana na lesovuz, ktera je stavena original na takticke kola, je na perech a tady je vysledek!
![Obrázek](http://s21.postimg.org/aiu9n7tpf/6038.jpg)
Je to dano tim, ze ti slovaci kteri tu tatru provozuji nezamenili v zadu pera na silnejsi 13-ti listova. A auto na mechach zrovna lip na tom nebude!
odkaz na tatru kterou sem daval mikki, si myslim ze toto zrovna neni to prave reseni, na tatru ktera je na mechach dat takticke kola!
Tady je Tatra 815 VVN 6x6 predelana na lesovuz, ktera je stavena original na takticke kola, je na perech a tady je vysledek!
![Obrázek](http://s21.postimg.org/tldna54pv/6036.jpg)
![Obrázek](http://s21.postimg.org/ob8oiukgz/6037.jpg)
![Obrázek](http://s21.postimg.org/aiu9n7tpf/6038.jpg)
Je to dano tim, ze ti slovaci kteri tu tatru provozuji nezamenili v zadu pera na silnejsi 13-ti listova. A auto na mechach zrovna lip na tom nebude!
Máte niekto skúsenosti s týmito plášťami? Sú vhodné do lesa?
http://www.matador.sk/uploads/produkty/NP/MP-723.jpg
http://www.matador.sk/uploads/produkty/NP/MP-723.jpg
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů