Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Ja som kupil 6ks originalov zo starsej hasicky, su sice starsie, ale vzor tak 90%. Idem ich obut na poslednu napravu a skusam zohnat dalsie. O tych protektoroch z RK viem, rozmyslal som nad nimi. Chlap pise, ze su to udajne celoprotektory (od pätky k pätke).
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Tak ja som tam priamo bol osobne som sa na nich pozeral! A ja osobne nemam doveru k ziadnemu protektoru a tie dajak ma neoslovili ani ako protektor.
A ked jazdis iba v lese, v terene, ale zase les je les! Korene, konare a kadejaky cert, tak ten protektor olupes raz dva!
Ja som sa dival co tam bolo a napriklad tu ten vzor sa tiez niekedy vyrabal a teraz uz iba ako protektor! Toto by bola dobra guma do lesa, len verit protektoru, noooo neviem.
A ked jazdis iba v lese, v terene, ale zase les je les! Korene, konare a kadejaky cert, tak ten protektor olupes raz dva!
Ja som sa dival co tam bolo a napriklad tu ten vzor sa tiez niekedy vyrabal a teraz uz iba ako protektor! Toto by bola dobra guma do lesa, len verit protektoru, noooo neviem.
Mikki:
Tatra a gumy, to je vecna piesen!
Ja na svoju tatru protektor nedam, iba nove gumy, a tak isto nedam ziadnu rusku kamu! To nie!
Ja mam na svojej v predu cinske TRIANGLE TYRE a s tymi cinskymi som maximalne spokojny. Vzadu mam BARUM a to ti poviem, v zivote ziadny BARUM a ziadny MATADOR!!!
TRIANGLE TYRE mne sa osvedcili iba maju take hlupe vzory, a bohuzial tiez robim v lesoch! A tak sa tou lesnou prevadzkou zaoberam! A do lesa, su dobre tieto tu je to AEOLUS a co som tu rozpraval s chlapmi tak si ich nevedia vynachvalit!
Ja som bral na svoju tatru tie cinske a jedna vysla nejak na 340 EURO uz s DPH.
A na tych barumkach co mam vzadu tak ten vzor je dobry aj v lese, len samotna pneumatika je za hovno, lebo praskaju v nej kordy!
PN: TRIANGLE TYRE
ZN: BARUM
Tatra a gumy, to je vecna piesen!
Ja na svoju tatru protektor nedam, iba nove gumy, a tak isto nedam ziadnu rusku kamu! To nie!
Ja mam na svojej v predu cinske TRIANGLE TYRE a s tymi cinskymi som maximalne spokojny. Vzadu mam BARUM a to ti poviem, v zivote ziadny BARUM a ziadny MATADOR!!!
TRIANGLE TYRE mne sa osvedcili iba maju take hlupe vzory, a bohuzial tiez robim v lesoch! A tak sa tou lesnou prevadzkou zaoberam! A do lesa, su dobre tieto tu je to AEOLUS a co som tu rozpraval s chlapmi tak si ich nevedia vynachvalit!
Ja som bral na svoju tatru tie cinske a jedna vysla nejak na 340 EURO uz s DPH.
A na tych barumkach co mam vzadu tak ten vzor je dobry aj v lese, len samotna pneumatika je za hovno, lebo praskaju v nej kordy!
PN: TRIANGLE TYRE
ZN: BARUM
Ja co mam na sve 11,00 R 20 ty TRIANGLE TYRE, ja je nejak ani nechtel, ale tady nebylo jine volby protoze 11-ky gumy tady proste nekoupis, nesezenes! A nejak se v Kieve na skladu objevili ti dve, a tak se nedalo nic delat ja je objednal a do 14 dnu mne je privezli sem do Uzhgorodu! Ja je dal na predek a vubec si nestezuju!
Jak je to u AEOLUS to nevim na tech jsem nejezdil! Chce to vyskouset!
A tatra sama o sobe je na gumy mrcha, jednak je zere a jeste u toho si vybira co chce a co nechce! Nekdy kdyz skace tak staci ty kola prohodit mistama prave kolo na levou stranu a opacne!
Jak je to u AEOLUS to nevim na tech jsem nejezdil! Chce to vyskouset!
A tatra sama o sobe je na gumy mrcha, jednak je zere a jeste u toho si vybira co chce a co nechce! Nekdy kdyz skace tak staci ty kola prohodit mistama prave kolo na levou stranu a opacne!
To uz mne nepomuze, ale zase si myslim ze tech tater se jeste najde!
Ja vcera mel jednani a LS ohledne lesovozu, a porad to same dokola Tatra s HR svoz kratkeho dreva na perech! Porad to same dokola jako u poskozene gramofonove desky ktera na jednom miste proskakuje!
Nebo pak reseni vzit obycejne valniky a je prestavet dle potreby na prepravnik dreva s klanicemi a nebo pak svozku s rukou!
Ja vcera mel jednani a LS ohledne lesovozu, a porad to same dokola Tatra s HR svoz kratkeho dreva na perech! Porad to same dokola jako u poskozene gramofonove desky ktera na jednom miste proskakuje!
Nebo pak reseni vzit obycejne valniky a je prestavet dle potreby na prepravnik dreva s klanicemi a nebo pak svozku s rukou!
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
moc pěkná barevná kombinace... až na čtvrté fotce sem si všiml, že to má našroubenou ruku na návěsu, docela nezvyk... je to lepší, než klasicky na rámu tahače?
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
Řekl bych, že tahač může mít kratší rozvor, ruka tlačí víc na točnu, tudíž i víc na hnané nápravy, když je to prázdný. Auto nepotřebuje pomocný rám. Akorát nechápu, jak tam dostali tu ruku, aby při složení nevadil "spodek ramen" při zatáčení. Já tomu dávám
Není důležité za každou cenu pracovat, ale být u toho když se rozdává
nemůžu si pomoct,ale ruka je kratší v hlavním ramenu,takovou ruku sem ještě neviděl!!!!!! zřejmě nějaká novinka
zajímalo by mě jakou má životnost ten návěs s rukou na šasí
misiak by nám mohl povědět,jak se to chová co praská či nepraská
Já na tem nic špičkového nevidím možná jsem ze staré školy,ale já jsem pro klasiku auto ruka na prdeli a vlek
zajímalo by mě jakou má životnost ten návěs s rukou na šasí
misiak by nám mohl povědět,jak se to chová co praská či nepraská
Já na tem nic špičkového nevidím možná jsem ze staré školy,ale já jsem pro klasiku auto ruka na prdeli a vlek
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host