Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
-
- Příspěvky: 1373
- Registrován: pát dub 18, 2008 5:58 pm
- Bydliště: Hodoninsko
.
Venca80 tleskam.fakt hrebicek na hlavicku.kez by si to dispeceri precetli a zamysleli se nad sebou
Díky , já jim tu jejich práci nezávidím.Denně desítky hovorů,pořád řešit nějaké problémy. Ale řekněte,kdo je nemá...V této profesi by měla být lidskost na prvním místě.Myslím dny strávené mimo domov,odloučení od rodiny apod. Často někdo napíše,že největší svině bývá z řad nás řidičů.Já mám přesně opačnou zkušenost.Zažil jsem dva dispečery,kteří byli také řidiči,jeden mladší ročník,druhý skorodůchodce,takže se dá říct dvě šoférské generace.Nikdy na ně nezapomenu,protože to byli lidi,kteří to cítění měli. Věděli jak se cítíš,když jsi dlouho na cestách,znali ten náš stres, prostě naše krev. Absolutní pohoda co se pracovních vztahů týče. Věděli co jde a nejde stihnout,cítili když potřebuješ orazit atd. Fakt pěkné roky to byly...Teď jezdím pár let pod "teoretikama" a to je 100 a 1. Titul z dopravky je nad všechnu praxi. Co vymyslí počítač je svaté a hlavně mají tendence zahrnovat řidiče všemožnýma tabulkama,příkazama,grafama podobnýma kravinama,kterýma nám tu práci spíš stěžujou.
Proto sláva těm co se nebáli mít ruce od šmíru a vzali do ruky vercajk když bylo třeba
Proto sláva těm co se nebáli mít ruce od šmíru a vzali do ruky vercajk když bylo třeba
Rikas, ze nechces, presto siris. A je jedno, jestli je to pravda, nebo ne. Za dalsi, proc by se mel vyjadrovat? To je kazdeho vec, ktere info na forum pusti a ktere si necha pro sebe. Neexistuje zde zadna informacni povinnost. Paklize ji nekdo ma, jde spis o kybernetickou zavislost. Netopejr treba konecne pochopil, ze mnohem dulezitejsi, nez zivot virtualni, je zivot soukromy. A dle toho se zaridil.
Co se tyce vasi firmy a toho, jak to delate, nemam osobni zkusenost, ale pokud mohu soudit dle toho, jak se vyjadruje sef, ze clovek s 2letou praxi skace z auta na auto jak hadr na holi, tak muzu rict, ze udelal jedine dobre a mel to udelat mnohem driv, resp. tam vubec nenastupovat.
Sam jsem si ted procesem vyberu firmy prosel, s nekolika bossy jsem mluvil osobne, a pokud si to spojim s obrazem o fungovani na techto firmach, obecne mohu potvrdit svou predchozi teorii, jaky sef, takova firma. Nakonec jsem nastoupil nekam, kde jsem s sefem ani mluvit nemusel, ale lidi v kanclech velmi prijemni, na cistem prostornem objektu, kde vladne klid a pohoda. Musim tedy rict, ze jsem mel z nebe stesti a tomu, ze jsem nakonec zaparkoval prave tam, predchazela serie neuveritelnych nahod, casovych posunu. At uz neochota planovat jizdy v autoskole driv, nez budou splneny jiste podminky, porucha vozidla tesne pred mou zkouskou z CE (zak prede mnou se vracel na miste spolujezdce, za volant musel ucitel); mimo veskere predchozi plany jsem reagoval na vyzvu ridice, ktery hledal kolegu do dvojky, firmu jsem i navstivil, abych se nakonec z toho vseho o vikendu v lese vyzvracel, jak bylo v komunikaci porad vse jinak, nez bylo domluveno v telefonatu predchozim a nakonec by slo jeste o praci s naprostou ignoraci 561. Posledni dulezitou nahodou v rade bylo, ze urednice z CP, kde jsem si chtel sjednat blbenku, nekomunikovala, a kdyz jsem dojel na misto, na prepazce ani nebyla, tak jsem na posledni chvili utikal na jinou pobocku ve meste, kde meli tou dobou poruchu site a snad diky tomu vedouci byla ve foye a bavila se s urednici na prepazce. Z vedouci se vyklubal clovicek, ktery bydli ve stejnem meste (zminovana pobocka CP byla v jinem), jeji dcera si vzala kluka z naseho baraku. Zminovala se o synu, ktery pry jezdi u spolecnosti z Cech a jestli chci, da mi na nej cislo. Dle info na foru to byvala dobra firma, ale udajne to tam slo do kopru jako jinde, tak jsem na tuto nabidku nereagoval. Za dva dny jsem navstivil firmu, kterou jsem mel v planu uz od jara a domluvil se odhodlane na turnusech 4+1. Odpoledne vola syn te vedouci, sdeli podrobnosti, nejdriv me to nechava chladnym, rikam, ze uz jsem domluven jinde, v pulce hovoru si vsak uvedomuji, ze TO prave PRISLO. Prilezitost, ktera prichazi jednou za dekadu. Nabidka, ktera se neodmita a jakou v inzeratech nenajdete. "Jednou za dekadu" neni fraze, neco podobneho se mi stalo presne pred 10 lety a byla z toho prace snu na 3 roky, nez prisla tzv. krize. Kdyz clovek vyvine enormni usili, takove, ze ta energie z nasazeni musi byt videt snad i v jinem vesmiru, a zaroven dokaze rozeznavat ty spravne signaly, tak tu fajn praci a lidi kolem sebe, kterym muze verit, nakonec najde. Nez se sof zepta, jaka je vubec myslenka tohoto prispevku, tak to srovnam do, pro nektere mozna usmevneho, zaveru. Makat na sobe, jak to jen jde, jit v tomto az na hranici mozneho, procist kde co o firmach ve zdejsim seznamu firem (i kdyz polovina veci nemusi byt pravda) a mit predstavu, co vsechno se v realu deje. Nejdrazsi zkusenost, je vlastni zkusenost, cas nejcennejsi komodita. Spolehat na sesty smysl (v psychotestech samozrejme vyplnit, ze na nej neverite, jinak budete v ocich spolecnosti za blazna a treba jej neudelate), vzdy ukazuje spravnou cestu, i kdyz byva casto v rozporu s rozumem a s tim, jak byste veci chteli vy sami. Kdyz mate pocit, ze jste pripraveni, vyrazit do boje. Na zadnou firmu se vsak nevtirat!!! Naopak, byt zdrzenlivy. Pokud vam neco nesedi hned v pocatku, slusne se omluvit a utikat pryc. A az vam budou volat "kam jste jim utekli", uz se nevracejte. Bojujte dal. Hlavne verte v Toho nahore. Teprve az vam bude nejhur, mraky se rozestoupi a vyjde slunce. Necekejte, ze to prijde driv! Musite si opravdu sahnout az na pomyslne dno. Ale ani na tom dne to nesmite vzdat!
Mam za sebou prvni smlouvu v doprave a dve tocky. Jezdim na sever. Parkuju temer u domu, do par tydnu budu mit vlastni auto. Staricke, ale FH, nic jineho nechci Pri pomysleni, ze jsem kolem sveho budouciho auta mesice projizdel, me mrazi v zadech. Jeste jedna tocka ve dvou, dal uz sam. Na lodi dve jidla, sprcha. Co 3 dny spim doma. Komunikace velmi v pohode, spis tlacim na firmu ja, nez ona na me Samozrejme cas ukaze, na hodnoceni je brzy, budu-li spokojen i o Velikonocich, neni co resit. Prace je, o kolik si reknu, minimalne na pet let. Co vic, si prat. Ach ano, stabilka, i kdyz jsem chtel byt MKD univerzalem. Aspon se ale snazim jet podle hlavy a itinerare, navi jsem zahodil. A myslim, ze by nemel byt problem se domluvit, pokud bych se chtel casem na par mesicu potrapit na poradnem "od certa k dablu MKD", kterou firma jezdi taky. Cele je to o tom, ze muzu, ale nemusim. Lidi opravdu fajn. Spis si musim hlidat sam sebe, abych tou svou nemeckou duslednosti, pres kterou kolikrat vlak nejede, nikoho zbytecne neprudil
Mam praci, o ktere se da rict, ze ziju abych jezdil - nelitam, abych zil.
PS. Vzal jsem to dobrovolne do rukou hned, jak jsem vlezl do auta, jeste za ranni tmy. Ve zpetaku nevida naprosto nic, natoz auto, tandem 19 m. Byl to trochu nerozum z nedockavosti, ale dopadlo to ok, zatim 6 dni a bez skrabance. Kdyz je cilem severska souprava s tocnici, tak nejaky tandem musi byt samozrejmosti.
Netopejrovi preji hodne stesti s hledanim firmy, kde bude spokojen. A dekuji tem, kteri mi az do teto chvile s pripravou na MKD s necim pomohli. Nikdy bych neveril, jak dokaze pomoct treba i jen pocet zmeskanych hovoru Od nekoho, na koho se obratite s pomoci a on tu zadost vyslysi
Co se tyce vasi firmy a toho, jak to delate, nemam osobni zkusenost, ale pokud mohu soudit dle toho, jak se vyjadruje sef, ze clovek s 2letou praxi skace z auta na auto jak hadr na holi, tak muzu rict, ze udelal jedine dobre a mel to udelat mnohem driv, resp. tam vubec nenastupovat.
Sam jsem si ted procesem vyberu firmy prosel, s nekolika bossy jsem mluvil osobne, a pokud si to spojim s obrazem o fungovani na techto firmach, obecne mohu potvrdit svou predchozi teorii, jaky sef, takova firma. Nakonec jsem nastoupil nekam, kde jsem s sefem ani mluvit nemusel, ale lidi v kanclech velmi prijemni, na cistem prostornem objektu, kde vladne klid a pohoda. Musim tedy rict, ze jsem mel z nebe stesti a tomu, ze jsem nakonec zaparkoval prave tam, predchazela serie neuveritelnych nahod, casovych posunu. At uz neochota planovat jizdy v autoskole driv, nez budou splneny jiste podminky, porucha vozidla tesne pred mou zkouskou z CE (zak prede mnou se vracel na miste spolujezdce, za volant musel ucitel); mimo veskere predchozi plany jsem reagoval na vyzvu ridice, ktery hledal kolegu do dvojky, firmu jsem i navstivil, abych se nakonec z toho vseho o vikendu v lese vyzvracel, jak bylo v komunikaci porad vse jinak, nez bylo domluveno v telefonatu predchozim a nakonec by slo jeste o praci s naprostou ignoraci 561. Posledni dulezitou nahodou v rade bylo, ze urednice z CP, kde jsem si chtel sjednat blbenku, nekomunikovala, a kdyz jsem dojel na misto, na prepazce ani nebyla, tak jsem na posledni chvili utikal na jinou pobocku ve meste, kde meli tou dobou poruchu site a snad diky tomu vedouci byla ve foye a bavila se s urednici na prepazce. Z vedouci se vyklubal clovicek, ktery bydli ve stejnem meste (zminovana pobocka CP byla v jinem), jeji dcera si vzala kluka z naseho baraku. Zminovala se o synu, ktery pry jezdi u spolecnosti z Cech a jestli chci, da mi na nej cislo. Dle info na foru to byvala dobra firma, ale udajne to tam slo do kopru jako jinde, tak jsem na tuto nabidku nereagoval. Za dva dny jsem navstivil firmu, kterou jsem mel v planu uz od jara a domluvil se odhodlane na turnusech 4+1. Odpoledne vola syn te vedouci, sdeli podrobnosti, nejdriv me to nechava chladnym, rikam, ze uz jsem domluven jinde, v pulce hovoru si vsak uvedomuji, ze TO prave PRISLO. Prilezitost, ktera prichazi jednou za dekadu. Nabidka, ktera se neodmita a jakou v inzeratech nenajdete. "Jednou za dekadu" neni fraze, neco podobneho se mi stalo presne pred 10 lety a byla z toho prace snu na 3 roky, nez prisla tzv. krize. Kdyz clovek vyvine enormni usili, takove, ze ta energie z nasazeni musi byt videt snad i v jinem vesmiru, a zaroven dokaze rozeznavat ty spravne signaly, tak tu fajn praci a lidi kolem sebe, kterym muze verit, nakonec najde. Nez se sof zepta, jaka je vubec myslenka tohoto prispevku, tak to srovnam do, pro nektere mozna usmevneho, zaveru. Makat na sobe, jak to jen jde, jit v tomto az na hranici mozneho, procist kde co o firmach ve zdejsim seznamu firem (i kdyz polovina veci nemusi byt pravda) a mit predstavu, co vsechno se v realu deje. Nejdrazsi zkusenost, je vlastni zkusenost, cas nejcennejsi komodita. Spolehat na sesty smysl (v psychotestech samozrejme vyplnit, ze na nej neverite, jinak budete v ocich spolecnosti za blazna a treba jej neudelate), vzdy ukazuje spravnou cestu, i kdyz byva casto v rozporu s rozumem a s tim, jak byste veci chteli vy sami. Kdyz mate pocit, ze jste pripraveni, vyrazit do boje. Na zadnou firmu se vsak nevtirat!!! Naopak, byt zdrzenlivy. Pokud vam neco nesedi hned v pocatku, slusne se omluvit a utikat pryc. A az vam budou volat "kam jste jim utekli", uz se nevracejte. Bojujte dal. Hlavne verte v Toho nahore. Teprve az vam bude nejhur, mraky se rozestoupi a vyjde slunce. Necekejte, ze to prijde driv! Musite si opravdu sahnout az na pomyslne dno. Ale ani na tom dne to nesmite vzdat!
Mam za sebou prvni smlouvu v doprave a dve tocky. Jezdim na sever. Parkuju temer u domu, do par tydnu budu mit vlastni auto. Staricke, ale FH, nic jineho nechci Pri pomysleni, ze jsem kolem sveho budouciho auta mesice projizdel, me mrazi v zadech. Jeste jedna tocka ve dvou, dal uz sam. Na lodi dve jidla, sprcha. Co 3 dny spim doma. Komunikace velmi v pohode, spis tlacim na firmu ja, nez ona na me Samozrejme cas ukaze, na hodnoceni je brzy, budu-li spokojen i o Velikonocich, neni co resit. Prace je, o kolik si reknu, minimalne na pet let. Co vic, si prat. Ach ano, stabilka, i kdyz jsem chtel byt MKD univerzalem. Aspon se ale snazim jet podle hlavy a itinerare, navi jsem zahodil. A myslim, ze by nemel byt problem se domluvit, pokud bych se chtel casem na par mesicu potrapit na poradnem "od certa k dablu MKD", kterou firma jezdi taky. Cele je to o tom, ze muzu, ale nemusim. Lidi opravdu fajn. Spis si musim hlidat sam sebe, abych tou svou nemeckou duslednosti, pres kterou kolikrat vlak nejede, nikoho zbytecne neprudil
Mam praci, o ktere se da rict, ze ziju abych jezdil - nelitam, abych zil.
PS. Vzal jsem to dobrovolne do rukou hned, jak jsem vlezl do auta, jeste za ranni tmy. Ve zpetaku nevida naprosto nic, natoz auto, tandem 19 m. Byl to trochu nerozum z nedockavosti, ale dopadlo to ok, zatim 6 dni a bez skrabance. Kdyz je cilem severska souprava s tocnici, tak nejaky tandem musi byt samozrejmosti.
Netopejrovi preji hodne stesti s hledanim firmy, kde bude spokojen. A dekuji tem, kteri mi az do teto chvile s pripravou na MKD s necim pomohli. Nikdy bych neveril, jak dokaze pomoct treba i jen pocet zmeskanych hovoru Od nekoho, na koho se obratite s pomoci a on tu zadost vyslysi
Naposledy upravil(a) wizard dne sob zář 26, 2015 5:01 pm, celkem upraveno 5 x.
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
nevim kde mu je konec.Jen vim ze mame na firme uz prvniho polaka,hura:-).Celkem asi nadseny,pracoval u megafirmy Sachstrans(Wodislaw SL)maj jen same nove Dafy e6,na nich vypinace tacho,na magnet se uz nejezdi prece,tak bude asi rad ze nemusi tocit dvakrat tydne OV-Duisburg,a do toho jeste kratke Dresden,aby zarobil 5000zl:-).
Neřeším...
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Ja myslim ze Sachs je vyhlaseny nejen v PL...Ale je pravda,ze doma v PL je vubec nezastavuji,myslim tim ITD,jak me bralo po treti za mesic ITD tak jsem jen zeptal zda nekdy zastavil Sachs...Tak na co by pichal nekdo do vosiho hnizda,tupych cechu a slovaku taky jezdi po PL dost,kteri jdou po.jebat.
Neřeším...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů