Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
Pár dojmů po přesedlání z Man Tga na Scania G 450:
Dobré- motor ,táhne nádherně ,menší spotřeba ,automat si sice občas neví rady ale dá se mu napovědět ,adaptivní tempomat s udržováním odstupu ,autom. bezpečnostní brždění ,zobrazení všech dat co se týkají dig. karty na display palubky což je nádherně přehledné , s řízenou zvedačkou je lepší manévrování i couvání s vlekem , zobrazení zatížení náprav
Horší-žalostně malá zásoba vzduchu ,co jsem s Manem zvládl bez dofukování ,tady foukám pokaždé aspoň jednůc ,tvrdší sedačky a měchy přední nápravy ,na volnoběh se nedá psat na volantu jak se to třepe ,při zapnutém náhonu čerpadla zařadí kvalt až po několika sekundách ,sluneční clona dělá ve větru takový kravál ,že je to až na sluchátka
A to nejhorší-volant jak z 1203 ,slabý věnec ,tlačítka kdesi v prdeli dole ,měli by si vzít příklad z Manu kde při poloze rukou třičtvrtě na 3 palcama v pohodě obsloužíš rádio i pal. počítač ,tady musím posunout celou ruku na dolní část volantu
Zatím asi vše ,třeba si ještě na něco vzpomenu a je to čistě můj názor nikomu ho nevnucuju.
Dobré- motor ,táhne nádherně ,menší spotřeba ,automat si sice občas neví rady ale dá se mu napovědět ,adaptivní tempomat s udržováním odstupu ,autom. bezpečnostní brždění ,zobrazení všech dat co se týkají dig. karty na display palubky což je nádherně přehledné , s řízenou zvedačkou je lepší manévrování i couvání s vlekem , zobrazení zatížení náprav
Horší-žalostně malá zásoba vzduchu ,co jsem s Manem zvládl bez dofukování ,tady foukám pokaždé aspoň jednůc ,tvrdší sedačky a měchy přední nápravy ,na volnoběh se nedá psat na volantu jak se to třepe ,při zapnutém náhonu čerpadla zařadí kvalt až po několika sekundách ,sluneční clona dělá ve větru takový kravál ,že je to až na sluchátka
A to nejhorší-volant jak z 1203 ,slabý věnec ,tlačítka kdesi v prdeli dole ,měli by si vzít příklad z Manu kde při poloze rukou třičtvrtě na 3 palcama v pohodě obsloužíš rádio i pal. počítač ,tady musím posunout celou ruku na dolní část volantu
Zatím asi vše ,třeba si ještě na něco vzpomenu a je to čistě můj názor nikomu ho nevnucuju.
Zdarec. Je to automat s pedálem ,jízdní vlastnosti jsou díky tuhšímu podvozku a dvojitému rámu lepší ,na ůkor pohodlí samozřejmě.Prostě se to tolik nenaklání s vyšším kontejnerem. Spotřeba je určitě lepší , dnes do Žiliny a zpět po prázdnu s cisternou +- 27 l/100km -Man 31 l/100km.
Včera v Malenovicích s vlekem 25t a výš ,semafory ,kopec do Pohořelic , po poli 52 l/100km-Man 56-58 l/100km. A na to že je to Euro 6 tak je ten motor určitě živější než Man
Včera v Malenovicích s vlekem 25t a výš ,semafory ,kopec do Pohořelic , po poli 52 l/100km-Man 56-58 l/100km. A na to že je to Euro 6 tak je ten motor určitě živější než Man
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host