Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Jinak jsem na vývrat z té točny!! Mažu to jak debil každý týden a stejně mi to v tom pořád lupká. A po prázdnu ve vyjetých kolejích to není zrovna bájo.
Nevím co s tím. Drážky plné vazelíny, kraje ošoupané- suché. Ráno to namažu a druhý den už to zase přeskakuje. Nemuže být třeba ta točna nejak křivá?
Nevím co s tím. Drážky plné vazelíny, kraje ošoupané- suché. Ráno to namažu a druhý den už to zase přeskakuje. Nemuže být třeba ta točna nejak křivá?
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11916
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
JakubS.... zkus tam kápnout trochu oleje jinak jestli jezdíš furt do plna, ošoupe-vytlačí se to na suchej plech a začne lepit i za dva dni záleží jakou to mažeš , tak maznici sebou (páč se ty kanálky od maznice za chvili ucpou- já měl na frigu centrál na manu už v r. 91 a bomba )
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Nemám teflonovou no. Na Scanii jsem měl taky centrál, tam to bylo vyřešené. Na starém Volvu jsem tam kypnul raz za uherský rok (většinou na garančce) a taky byl klid, ale teď je to extrém teda.
Jinak Vašku ty koleje jsou všude. Třeba projed tím zúžením v Norinberku směr CZ, je docela adrenalinový zážitek. A se suchou točnou to už je hardcore
Jinak Vašku ty koleje jsou všude. Třeba projed tím zúžením v Norinberku směr CZ, je docela adrenalinový zážitek. A se suchou točnou to už je hardcore
Chlape,jakou používáš vazelínu? Já na to dávám grafitovou vazelínu od ORLEN a nikdy žádný problém,mažu při každém rozpřahání... Jinak občas když jsem líný tahat kýbl s vazelínou,tak to jenom postříkám rozprašovačem,ve kterém mám nalitý vyjetý motorový olej a vydrží to mastný poměrně dost dlouho,tak to vyzkoušej taky
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
No napjagam to, dva tři dny klid a pak to začně znova. A dělá to jen když jsem naložený. Když to pak zas odpojím, tak ty kraje točny jsou ošoupaně na železo, zbytek plný vazelíny.
Zkusím to ještě skombinovat s tím olejem, jinak už nevím. Jinak asi tři kolegové co mají Volva řeší stejný problém. To Scaniaři ani netuší kde kýbl s vazelínou je. Žádný problém.
Zkusím to ještě skombinovat s tím olejem, jinak už nevím. Jinak asi tři kolegové co mají Volva řeší stejný problém. To Scaniaři ani netuší kde kýbl s vazelínou je. Žádný problém.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů