Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
vašek: 11-ti litr už je čistokrevnej Francouz, ale nějaký špatný reference jsem na něj zatím neslyšel... A s tím rozdílem spotřeby to bude asi hodně individuální... Dle výsledků z fleetu jsme měli s Renaultem celkem slušné spotřeby na rovině, ale členité úseky (na naší trase tak 16-18%) ten celkový výsledek kazily víc než u jiných aut...
martin440: Kupodivu ten sklon volantu je nejlepší/největší, když je "zatlačen" co nejhloubš do přístrojovky. Tedy úplně opačně, než by člověk potřeboval...
vn2000: Ten poměr v diferenciálu 2,64 byl standard pro běžné tahače a jestli si dobře pamatuju, tak 2,47 (příp. 2,31) je volitelný až někdy od května 2016, u low-decků od samého začátku výroby. U standardních tahačů se dal tento problém řešit volbou "zrychlené" převodovky, kterou označují u Volva "ATO".
mikunited: Jsem rád, že jsme nebyli jediní, komu Volvo "smrdělo" a to tak, že dost...![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Venca R: Ty ceny ojetin asi nejvíce říkají o "image" značky, zdá se mi
. Perfektní business model předvádí Mercedes. Snaží se co nejvíce aut nacpat do operativního leasingu a pak 2-3 letá auta prodává na truckstore s cenou uměle vysoko drženou, na úrovni nových aut třeba od Renaulta nebo Iveco. Vydělává tak 2x a zákazníkům, kteří třeba operák nechtí pak tvrdí, vidíte, jak se vaše auto dobře prodá i ojeté... ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
martin440: Kupodivu ten sklon volantu je nejlepší/největší, když je "zatlačen" co nejhloubš do přístrojovky. Tedy úplně opačně, než by člověk potřeboval...
vn2000: Ten poměr v diferenciálu 2,64 byl standard pro běžné tahače a jestli si dobře pamatuju, tak 2,47 (příp. 2,31) je volitelný až někdy od května 2016, u low-decků od samého začátku výroby. U standardních tahačů se dal tento problém řešit volbou "zrychlené" převodovky, kterou označují u Volva "ATO".
mikunited: Jsem rád, že jsme nebyli jediní, komu Volvo "smrdělo" a to tak, že dost...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Venca R: Ty ceny ojetin asi nejvíce říkají o "image" značky, zdá se mi
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jj u Renaultu to vonělo jak u osobáku, u volva jak u popelnice (a to mám rád Volva) Kdyby u Range udělali hezčí palubovku která se mi zdá že je tak 20 let stará tak ta kabina je fakt špička, 40l lednička, odkládací prostory, pohodlné sedačky Recaro, rovná podlaha a co se mi líbí že frantíci myslí i na zakrslý řidiče a madlo dali i do schůdků, ne nadarmo vyhrálo tuto soutěž i když to může být zaplacený https://youtu.be/jYg0bPacmPs
to ATW:
11 litr je taky Volvo, nabízí ho i Volvo, ale ne do FH, ale do FM. Renault v dnešní době má pouze svoje kabiny, vše ostatní je komplet Volvo.
K převodům tolik - je volba několik stálých převodů, ale i převodovky mají různé odstupňování, takže s jedním převodem nápravy můžeš mít několik různých výsledných převodů.
K Mercedesu a jejich operáku, zůstatková hodnota pro prvního majitele není nic převratného (pokud nejseš cross speed co jich koupí 100ks ročně), na těch second hand autech po 2-3 letech mají fakt velký vývar. A velký prostor pro smlouvání.
11 litr je taky Volvo, nabízí ho i Volvo, ale ne do FH, ale do FM. Renault v dnešní době má pouze svoje kabiny, vše ostatní je komplet Volvo.
K převodům tolik - je volba několik stálých převodů, ale i převodovky mají různé odstupňování, takže s jedním převodem nápravy můžeš mít několik různých výsledných převodů.
K Mercedesu a jejich operáku, zůstatková hodnota pro prvního majitele není nic převratného (pokud nejseš cross speed co jich koupí 100ks ročně), na těch second hand autech po 2-3 letech mají fakt velký vývar. A velký prostor pro smlouvání.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
tomspajk: Možné to je, nevím kdo přesně ten motor navrhl, ale kompletujou se ve Venissieux poblíž Lyonu (stejně jako 9-ti litry a pro Volvo se tam staví i 5-ti a 8-mi litry). Je to beztak jedna firma, takže to není příliš podstatný...
Jinak jsem nepochopil, jak to myslíš s tou zůstatkovou hodnotou (vs. první majitel)... Pokud máš auto na operativní leasing, tak tě zůstatková cena moc nezajímá, resp. je to jenom číslo, které si "vymýšlí" zase prodejce...
Jinak jsem nepochopil, jak to myslíš s tou zůstatkovou hodnotou (vs. první majitel)... Pokud máš auto na operativní leasing, tak tě zůstatková cena moc nezajímá, resp. je to jenom číslo, které si "vymýšlí" zase prodejce...
Atw: prave ze Te zajima nejvic jak to ten prodejce vymysli.. priklad z praxe: kupni cena 90tis eur, zustatkova hodnota po 3 letech od MB cca 50procent. Takze budes splacet 45tis Eur s tim ze jak to zaplatis a vratis tak se to MB snazi dal prodavat za 65 tis... Je ale pravda ze u tahace se to da celkem vyjednat, pokud se budes drzet co nejvic jejich "prodejnimu idealu".
Dneska jsem kecal s řidičem toho nového Renaultího zázraku... Range ,ta nižší kabina standart tahač 460.
Mě osobně se to auto zvenčí opravdu líbí,ale ten interiér co jsem viděl je dost děs,levné ošklivé plasty,vidím na tom přesně svého starého Mastera,a to je auto pro denní potřebu,kde se na vzhled ani kvalitu nehledí
Řidič na to nemohl říct dobré slovo,předtím měl několik Renaultů Premium a říkal že to byl podstatně lepší model,že Premium E5 bylo naprosto fajn auto proti tomuhle, jeho šéf to auto kupoval lehce jeté z DE,natočeno 120 tkm,nyní má auto 185 tkm a stále přetrvávají problémy.
Jmenovitě vymlácená přední náprava,čepy,ale i vykloktané svisláky,auto má špatnou geometrii a prolínající tlumiče,bufík se vypíná a hlásí že je nutné ho vyčistit,má problémy s AD blue,občas se rozsvítí nějaká kontrolka,která pak zase zhasne a co ho sere nejvíc,kompresor vydává zvuky jak dětská řehtačka,rachotí a mlátí,než auto natlakuje,po odfouknutí je ticho...
Dle vyjádření servisu čepy ani vůle přední nápravy nejdou uplatnit na záruku,bufík taky není jejich věc,že má moc prašno v kabině a kompresor prý dává dostatečný tlak a rachocení a klepání není důvod k výměně
Auto stále ještě v záruce,ale přitom mu žádnou záruční opravu nechtějí uznat. Samozřejmě to svědčí o nekvalitě servisu,ale i samotného auta.
Ohledně interiéru se mu nelíbil sklon volantu,a dizajn volantu,prý nepohodlná sedadla,a elektronická ruční brzda která prý občas zůstane viset a nechce odbrzdit při rozjetí.
Podotýkám auto měl čisté,nezničené,interiér zachovalý,řidič nebyl primitiv,ani prase,naopak měl snahu to auto udržovat
Mě osobně se to auto zvenčí opravdu líbí,ale ten interiér co jsem viděl je dost děs,levné ošklivé plasty,vidím na tom přesně svého starého Mastera,a to je auto pro denní potřebu,kde se na vzhled ani kvalitu nehledí
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Řidič na to nemohl říct dobré slovo,předtím měl několik Renaultů Premium a říkal že to byl podstatně lepší model,že Premium E5 bylo naprosto fajn auto proti tomuhle, jeho šéf to auto kupoval lehce jeté z DE,natočeno 120 tkm,nyní má auto 185 tkm a stále přetrvávají problémy.
Jmenovitě vymlácená přední náprava,čepy,ale i vykloktané svisláky,auto má špatnou geometrii a prolínající tlumiče,bufík se vypíná a hlásí že je nutné ho vyčistit,má problémy s AD blue,občas se rozsvítí nějaká kontrolka,která pak zase zhasne a co ho sere nejvíc,kompresor vydává zvuky jak dětská řehtačka,rachotí a mlátí,než auto natlakuje,po odfouknutí je ticho...
Dle vyjádření servisu čepy ani vůle přední nápravy nejdou uplatnit na záruku,bufík taky není jejich věc,že má moc prašno v kabině a kompresor prý dává dostatečný tlak a rachocení a klepání není důvod k výměně
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Auto stále ještě v záruce,ale přitom mu žádnou záruční opravu nechtějí uznat. Samozřejmě to svědčí o nekvalitě servisu,ale i samotného auta.
Ohledně interiéru se mu nelíbil sklon volantu,a dizajn volantu,prý nepohodlná sedadla,a elektronická ruční brzda která prý občas zůstane viset a nechce odbrzdit při rozjetí.
Podotýkám auto měl čisté,nezničené,interiér zachovalý,řidič nebyl primitiv,ani prase,naopak měl snahu to auto udržovat
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hoši jak to tu tak čtu, tak nejlepší auto bude asi žádné auto
Nejlíp to tak tahat koňma nebo nevím. Co značka to průser. Iveco nekomentuju, Volvo to samé. Rencka ted pěkně popsal JIRAY, Scanie co ted máme mají taky celkem dost nemocí (520 E6) Na Actros tady němci taky nadávají. MAN nejede a žere a daf, nevím co si o tom autu myslet...
Tím že jsem jenom obsluha vozu, je mi samozřejmě jedno kolik auto stojí a jestli se kazí. Chci mít hodně místa v kabině, chci ať to trochu taky jede (ego) a jako bonus, ať to taky trochu vypadá.
Ale být majitelem firmy a dumat které auto mi vydělá nejvíc za nejmíň peněz... Fakt nevím. Až je mi Vás skoro líto![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tím že jsem jenom obsluha vozu, je mi samozřejmě jedno kolik auto stojí a jestli se kazí. Chci mít hodně místa v kabině, chci ať to trochu taky jede (ego) a jako bonus, ať to taky trochu vypadá.
Ale být majitelem firmy a dumat které auto mi vydělá nejvíc za nejmíň peněz... Fakt nevím. Až je mi Vás skoro líto
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Naposledy upravil(a) JakubS dne pát říj 28, 2016 6:34 am, celkem upraveno 1 x.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jestli by se k těm koňum chovali jak k nám, tak by jim brzo pochcípali. Chceš žrat hovado? Ne, napřed odvezeš furu do Rakouska, pak ti dám oves a kybl vody. Ale napřed se musím zeptat souseda, kolik jim toho sype on, abych ti náhodou nedal o zrnko víc.
Mně jich líto není. Je svátek a chystám se do práce, takže zrovna dneska je všechny nesnáším
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jinak to říkam furt, že za chvilu tady budou všichni předělávat 148 a 815 na tahače, aby aspoň něco jim jezdilo.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
tomspajk: No chtěl bych vidět reakci prodejce, když mu po těch třech letech řekneš, že si auto za tu jejich "zůstatkovou" cenu vezmeš... ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
JiRaY: Auto se 185 tkm a druhým majitelem ještě v záruce? Většina prodejců nabízí základní záruku pouze na jeden rok, někteří pak delší dobu na hnací ústrojí. U Volvo/Renault 2 roky na všechno, co se "točí". Pokud si nesjednáš a nezaplatíš záruku delší, ovšem ta padá se změnou majitele...
JakubS: Bude to takovej "zajíc v pytli", pravda, a budem se muset spolejhat i na trochu toho štěstíčka, jak naši sportovci.
Víc mi bude ale líto těch dalších, co si budou ojetá auta dál kupovat... Prodejci dnes otevřeně přiznávaj, že jejich auta jsou tak max. na 1,5 milionu km. Jestli to nějaké dokáže, to je zatím ve hvězdách. Možná jo, ale aby to nebylo za cenu třech nových...
Rob82: Svátek? Den jako každý jiný...![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
JiRaY: Auto se 185 tkm a druhým majitelem ještě v záruce? Většina prodejců nabízí základní záruku pouze na jeden rok, někteří pak delší dobu na hnací ústrojí. U Volvo/Renault 2 roky na všechno, co se "točí". Pokud si nesjednáš a nezaplatíš záruku delší, ovšem ta padá se změnou majitele...
JakubS: Bude to takovej "zajíc v pytli", pravda, a budem se muset spolejhat i na trochu toho štěstíčka, jak naši sportovci.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Rob82: Svátek? Den jako každý jiný...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host