Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
M.Z.: Na novou Scanii pravděpodobně ještě dojde, demo auta by měla být do konce roku v Plzni k dispozici. Někdy zkraje nového roku bychom ji pak otestovali, protože první dojem z krátké 20-ti minutové zkušební jízdy s 500 HP variantou byl při první předváděčce velmi dobrý. Auto se zdá o dost pohodlnější než stará verze a řazení během dobrzďování retardérem a motorovou brzdou mnohem kultivovanější. Interiér je navýsost komfortní a na oko příjemný, menší zklamání bylo jen ze spodního lůžka, které jsme očekávali o něco širší v běžné jízdní poloze, tedy nerozložené, zejména za sedačkou spolujezdce...
Ceny budou někde zhruba na úrovni Mercedesu, tedy o cca. 7-10 tis. € výš oproti starému modelu, což nebude až taková tragédie...
vn 2000: Místa pod spodním lůžkem je málo, jak jsem zmínil v testu. Změna by představovala kompletní rekonstrukci kabiny a relokalizaci filtru sání. Do toho se konstruktérům zatím zřejmě nechce. Jistým řešením by mohlo být přemístění ovladače režimů jízdy automatu na přístrojovku jako u Dafa a instalace širší, ale méně hluboké lednice...
Ceny budou někde zhruba na úrovni Mercedesu, tedy o cca. 7-10 tis. € výš oproti starému modelu, což nebude až taková tragédie...
vn 2000: Místa pod spodním lůžkem je málo, jak jsem zmínil v testu. Změna by představovala kompletní rekonstrukci kabiny a relokalizaci filtru sání. Do toho se konstruktérům zatím zřejmě nechce. Jistým řešením by mohlo být přemístění ovladače režimů jízdy automatu na přístrojovku jako u Dafa a instalace širší, ale méně hluboké lednice...
Sof- Někde jsi psal, že na těch vašich Scaních nemáte ani regulaci světel, o které jsem si myslel že to mají i ty nejzákladnější modely.No a abys pochopil proč se tolika řidičům Scania páči, musíš si představit že oni jezdí s auty které tu regulaci světel mají. Někteří mají i třeba velkou kabinu a někteří dokonce tahají 40 tun s více než 410 HP. Znám dost šoférů kteří okusili i V8 a s tou by jezdili klidně i kdyby měli kabinu bez střechy.
Ty jsi si udělal obrázek o Scaniích podle toho žebřiňáku co máte u Vás na firmě a soudíš tak celou značku. A ten argument, že je ta roztahovatelná postel na prd... Nikdo Tě přece nenutí aby sis ji roztahoval. Nechej ji zataženou a máš stejně širokou postel, jako u ostatních modelů. Jinak bych Ti doporučil Prostamol, nebo trochu ubrat piva před spaním.
Scania je taky hodně o kultu. Něco jako Harley mezi motorkama a ten určitě taky není nejlepší motorka na světě. No a celé je to taky o vkusu, líbí nelíbí, každému vyhovuje něco jiného, každý máme jiné nároky a očekávání. Co vytáčí Tebe, toho si třeba já ani nevšimnu a to z čeho se zas rozplýváš ty, já marně hledám.
Třeba zrovna ten MAN. Auto které ničím neurazí, ale ani nenadchne. Asi něco jako Passat mezi osobáky. Asi taky dobré auto, ale nuda z toho stříká na všechny strany. A zase to je jen můj subjektivní názor, můj vkus.
U nás máme ještě 4 MAN (540 EEV) a všechny tahají stejně blbě a to rozdílem třídy oproti NORMÁLNÍM autům (Volvo, Scania). Dalo se to přeměřit a za převodovkou měly už ty auta jen 500 PS a na nápravě s bídou směšných 470. Všechny 4 auta na tom byly + - stejně. No a spotřeba o dva až tři litry víc oproti NORMÁLNÍM Volvo, Scania.
A to je třeba zase pro mě důležitější, než měkká matrace.
Ty jsi si udělal obrázek o Scaniích podle toho žebřiňáku co máte u Vás na firmě a soudíš tak celou značku. A ten argument, že je ta roztahovatelná postel na prd... Nikdo Tě přece nenutí aby sis ji roztahoval. Nechej ji zataženou a máš stejně širokou postel, jako u ostatních modelů. Jinak bych Ti doporučil Prostamol, nebo trochu ubrat piva před spaním.
Scania je taky hodně o kultu. Něco jako Harley mezi motorkama a ten určitě taky není nejlepší motorka na světě. No a celé je to taky o vkusu, líbí nelíbí, každému vyhovuje něco jiného, každý máme jiné nároky a očekávání. Co vytáčí Tebe, toho si třeba já ani nevšimnu a to z čeho se zas rozplýváš ty, já marně hledám.
Třeba zrovna ten MAN. Auto které ničím neurazí, ale ani nenadchne. Asi něco jako Passat mezi osobáky. Asi taky dobré auto, ale nuda z toho stříká na všechny strany. A zase to je jen můj subjektivní názor, můj vkus.
U nás máme ještě 4 MAN (540 EEV) a všechny tahají stejně blbě a to rozdílem třídy oproti NORMÁLNÍM autům (Volvo, Scania). Dalo se to přeměřit a za převodovkou měly už ty auta jen 500 PS a na nápravě s bídou směšných 470. Všechny 4 auta na tom byly + - stejně. No a spotřeba o dva až tři litry víc oproti NORMÁLNÍM Volvo, Scania.
A to je třeba zase pro mě důležitější, než měkká matrace.
pravda po létech odježděných v Dafu jsem teď dostal Mana. A kyselej jsem z něho byl celej měsíc. Nejvíc z tý lednice. Hrozně mi třeba chybí ten vytahovací stoleček. Prostor pod postelí žádnej, sice to má velký kastlíky nahoře ale to mám poslouchat jak mi tam rachtá kastról ?
Hergot co takhle sepsat požadavky na ideální auto a poslat to automobilkám ať se zamyslej.
za mě : kabina ala Daf hlavně v oblasti postele, palubka může bejt klidně z Manu, motor Man 480, převodovka Ishift Volvo, nádrže min 1000l, podvozek na vzduchu ........
Hergot co takhle sepsat požadavky na ideální auto a poslat to automobilkám ať se zamyslej.
za mě : kabina ala Daf hlavně v oblasti postele, palubka může bejt klidně z Manu, motor Man 480, převodovka Ishift Volvo, nádrže min 1000l, podvozek na vzduchu ........
Das Auto odpovídá, čo je to "to všechno" po čom sa musíš natáhnout? Celá ergonomie pracovního místa řidiče vychází z posezu za volantem, když už najdu pohodlnou polohu tak už nemám úplně při ruce tlačítko výstražných světel které je na palubce a schované za věncem volantu,ovládání rádia popř. navi (funkce mute,dopravní info,rolování menu atd).držák nápoje...navíc to piano co máš v úrovni pravého kolene viz obrázek.. celkem dobře je to vidět v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=43Q17yLNEOU v čase 4:08..já takhle sedět dlouho nevydržím podotýkám že nejezdím s levou nohou na okně, z okna, na palubce nebo nevím kde..mě MAN nevadí,ale interierem se právě třeba v té Scanii zabývali určitě déle a více profesionálně..ale určitě i zde se potvrzuje pravidlo, 100 lidí 100 chutí.
Za mně...momentálně mi připadá nejlépe řešená kabina u DAFa a spodní lůžko je suprový bez jakýchkoliv úprav ( horní lůžko nestojí za nic ), ale pokud je řidič sám tak si myslím že odkládacích prostor je dost. I když je pravdy že na novým VOLVU se mi strašně líbí ten malý kastlík na levé straně pod velkým kastlíkem třeba na rukavice a podobné "špinavé" věci které nechci dávat do normálního kastlíku.
U nás na firmě teď chlapi dostali novýho "medvěda"....a brečí že chtějí zpátky svojého starého MANa.....motorově to nejede, skáče to jak koza a odkládací prostory prý žalostné
U nás na firmě teď chlapi dostali novýho "medvěda"....a brečí že chtějí zpátky svojého starého MANa.....motorově to nejede, skáče to jak koza a odkládací prostory prý žalostné
Já se klidně di LIAZu vrátím...v kastlíku jsem měl "druhej" motor a když se začali v 90 montovat bufíky a nemusel jsi v noci klapat motorem aby jsi nezmrzl tak to byl luxus. Měl jsem 110 s "9" převodovkou a vyměnil jsem ji na place za starou poctivou 100 s klasickou "10" a tahal jsem za tím patnáctku vlek. Souprava jak z obrázku......jo krásný starý doby ČSAD kdy řidič byl někdo.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11945
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
pučanges pul roku zhejčkanci
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů