Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Pokud tobě vyhovuje pořád řešit, co máš zrovna namačkáno na TG, pořád dopočítavat minuty jak dlouho můžeš jet - tak prosím, třeba si na to počítání a přepínání založ firmu. Mě osobně to vadí a smysl mi prostě uniká.
Udělám DO 12h a stejně musím jít do práce a jezdit - na co se mám vymluvit, když AETR ukazuje že jsem odpočatej?
Chci jít z práce domů, a jdu o hodinu pozdějc jen proto, protože 20min od firmy musím stát 45min - takže ve finále jsem těch 20min neuvěřitelně nasranej, že jsem už mohl bejt doma a místo toho jsem třičtvrtě hodiny okouněl na pumpě a pak chytl dopravní špičku.. Ty v tom vidíš smysl? Já ne
Nebo prosím - at to je. Ale dávat likvidační pokuty a nesmyslný body jen proto, protože jsem chtěl bejt doma v 17h a ne v 19h, a tak jsem si dovolil dojet na firmu místo toho, abych stál 45min kousek od ní? To je prostě zcetný. A kdo tohle schvaluje, eventuelně za to dává pokuty - tak je fetující retard a postiženec, co nemá právo na život a měl by žít v izolaci
Takže odpravdu neodsuzuju nikoho, kdo s tím jakkoliv vyjebává a dá si magnet. Já magnet nemám (a stejně nevím jestli by to šlo, mám E6), ale kdo ho má, tak at ho má a naprosto dotyčného chápu - a ještě mu klidně poradím kudy má jet, kde nechytaj
Udělám DO 12h a stejně musím jít do práce a jezdit - na co se mám vymluvit, když AETR ukazuje že jsem odpočatej?
Chci jít z práce domů, a jdu o hodinu pozdějc jen proto, protože 20min od firmy musím stát 45min - takže ve finále jsem těch 20min neuvěřitelně nasranej, že jsem už mohl bejt doma a místo toho jsem třičtvrtě hodiny okouněl na pumpě a pak chytl dopravní špičku.. Ty v tom vidíš smysl? Já ne
Nebo prosím - at to je. Ale dávat likvidační pokuty a nesmyslný body jen proto, protože jsem chtěl bejt doma v 17h a ne v 19h, a tak jsem si dovolil dojet na firmu místo toho, abych stál 45min kousek od ní? To je prostě zcetný. A kdo tohle schvaluje, eventuelně za to dává pokuty - tak je fetující retard a postiženec, co nemá právo na život a měl by žít v izolaci
Takže odpravdu neodsuzuju nikoho, kdo s tím jakkoliv vyjebává a dá si magnet. Já magnet nemám (a stejně nevím jestli by to šlo, mám E6), ale kdo ho má, tak at ho má a naprosto dotyčného chápu - a ještě mu klidně poradím kudy má jet, kde nechytaj
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Bereš drogy, nebo neumíš číst? Píšu tady někde něco o ježdění dvou dnů v kuse....?
Bavím se o dojetí na firmu či poskočení během DO o metr - kde tohle porušení AETRu (s návazností likvidační pokuty) není nic proti ničemu a jen to lidí nasírá a zdržuje je to od konce pracovní doby a cesty domu.
Nehledě na to, že jestli někdo jezdí unavenej - tak jsou to v první řadě dodávky. A že by se díky nim odehrávali nějaký masakry na silnici, nebo že by denně díky nim umíralo stovky lidi, jsem si nevšiml
Bavím se o dojetí na firmu či poskočení během DO o metr - kde tohle porušení AETRu (s návazností likvidační pokuty) není nic proti ničemu a jen to lidí nasírá a zdržuje je to od konce pracovní doby a cesty domu.
Nehledě na to, že jestli někdo jezdí unavenej - tak jsou to v první řadě dodávky. A že by se díky nim odehrávali nějaký masakry na silnici, nebo že by denně díky nim umíralo stovky lidi, jsem si nevšiml
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: stř říj 02, 2013 3:06 pm
- Bydliště: Plzeň
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: stř říj 02, 2013 3:06 pm
- Bydliště: Plzeň
Jako jo chapu ... vim co myslis ... ale rekl bych ze je to vsude a.se vsim stejny .. dokud se to neprehani tak to jde ... pak jeden nevi kdy ma dost ... prepiskne to a zacne se to resit az se to vyresi takhle ... jeden blbec to posere dalsi desitce slusnych ... bohuzel v doprave je tolik lidi ze tech blbcu tam je uz moc a odserou to vsichni ... a protoze je tech blbcu stale dost musi se vymyslet silene prehnany az likvidacni tresty ... je to smutny ... ale rekl bych ze si za to muzete sami ... kdo jiny taky ...
Dlouho jsem přemýšlel, zda to pustit do fora, ale zkusím. Byl bych taky pro zrušení AETRu, 561ky. Prostě jezdit jak chceš. 95% nehod je z toho že honíš čas, aby jsi někde zaparkoval. Stejně 1/3 z nás jezdí neodpočatá a podvádí jak se dá. Co takhle poslouchám, tak 90%řidičů si vykládá aetr po svém. Denní pauza je 9hod, 2x za týden ji můžeš prodloužit na 11h a více. 15hod pracovní výkon je normální,i když máš zaplaceno jen 8,5hod, někteří dokážou udělat i víc, domů se dojíždí na druhou kartu, nebo na režim OUT. Takže zbytečné. Další lítali bychom jak letci, tudíž bychom udělali více práce, nebyl by nedostatek řidičů,nemuseli by být dvojky, více řidičů, ze školitelů by se stali řidiči, nebo nezaměstnaní. Zbytečně někde čekat, až ti skončí pauza naco? Nebylo by to ale zadarmo. Když by jsi způsobil dopravní nehodu, tak by řidič přišel o papíry. Když by to bylo se zraněním, či se smrtí, tak papíry na doživotí, bez možností vrácení. Potom bych to tak nějak odstupňoval, podle výše škody a nebezpečnosti. Ještě bych do toho zamontoval dopravce, jak by jejich řidič přišel o papíry, tak řidičovi vyplácet půl roku náhradu mzdy, aby tě nenutili jezdit nonstop,že si odpočineš až příjdeš o papíry, bez odvolání, že pokuta, nebo renta, nebo náhrada, je likvidační. Pár lidí by se spálilo, přišlo o papíry ale myslím, že by se to srovnalo.
Bylo by to jako v roce 2004 kdy jsme vstoupili do unie. To byl hukot, jak uděláme více práce,2,5krát otočíme Německo,zvednou se tržby dopravcům,protože nemusíme čekat na hranicich nakládali jsme i v neděli a do roka jsme vše odvezli a nakládka v sobotu, či neděli je už sci-fi.
Tak to mě tak napadlo, a nechám na foru co na to řeknou, napíší.
Bylo by to jako v roce 2004 kdy jsme vstoupili do unie. To byl hukot, jak uděláme více práce,2,5krát otočíme Německo,zvednou se tržby dopravcům,protože nemusíme čekat na hranicich nakládali jsme i v neděli a do roka jsme vše odvezli a nakládka v sobotu, či neděli je už sci-fi.
Tak to mě tak napadlo, a nechám na foru co na to řeknou, napíší.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
David- V Tvém případě mi ten AETR třeba taky nedává moc smysl. Ale na dálkové přepravě by nás sedřeli z kůže. Spalo by se jen při čekáních na nakládku (vykládku), jinak by se jezdilo non stop. V očích sirky, čelo omlácené o volant a dispo by ti volal "Bitte heute noch..."
Za mě je AETR ochrana pro mě, aby se toto nedělo. A vůbec by mě ani nenapadlo přidělávat si práci nějakým magnetem, či druhou kartou. Když si to dispo neumí naplánovat, tak abych se vlezl do AETRu, jeho boj. Hodněkrát jsem zůstal stát 15min. jízdy před firmou, kde jsem měl nakládat a nic se nestalo. Jasně že dispo byl "nadšený" ,že musí přemalovat celý plán na zítra, ale ve finále o nic nešlo. A já se pak nemusím klepat před BAG kontrolama.
Za mě je AETR ochrana pro mě, aby se toto nedělo. A vůbec by mě ani nenapadlo přidělávat si práci nějakým magnetem, či druhou kartou. Když si to dispo neumí naplánovat, tak abych se vlezl do AETRu, jeho boj. Hodněkrát jsem zůstal stát 15min. jízdy před firmou, kde jsem měl nakládat a nic se nestalo. Jasně že dispo byl "nadšený" ,že musí přemalovat celý plán na zítra, ale ve finále o nic nešlo. A já se pak nemusím klepat před BAG kontrolama.
To JakubS: Chápu, ale taky jsem napsal, že do toho zakomponovat dopravce. Prostě bez kompromisu, váš řidič udělal karambol, tak bez odvolání ponesete následky s ním, i kdyby měla vaše firma padnout i s rodinnýma příslušníkama. Ne jako dnes, řidič, firma dostane pokutu, firma se odvolá, že je to likvidační pokuta, vyhodí řidiče přijme nového a jede se dál.
Podívej, OUT byl udělaný pro takové auta jako jsou mixy a jim podobné, a školitelé a školící střediska si z toho udělali byznys jak legálně obejít 561ku.
A podívej o pár řádku výš kde řidič stejně dva dny nespal. A živě si to dovedu představit, 9 hod jel, 6hod čučel před bránou do blba, aby ho někdo nepředjel, potom na OUT nakládal, pak teda když se mu to povede a hned usne, tak 5hod spal, a dalších 9-10h jel.
Podívej, OUT byl udělaný pro takové auta jako jsou mixy a jim podobné, a školitelé a školící střediska si z toho udělali byznys jak legálně obejít 561ku.
A podívej o pár řádku výš kde řidič stejně dva dny nespal. A živě si to dovedu představit, 9 hod jel, 6hod čučel před bránou do blba, aby ho někdo nepředjel, potom na OUT nakládal, pak teda když se mu to povede a hned usne, tak 5hod spal, a dalších 9-10h jel.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Jezdíš v Nemecku, sice na sklopkách, ale za nakládku a odpravení nákladu odpovídá dopravce a odesílatel, "lademajster" než tě naloží, tak ti zkontroluje kurtu po kurtě, jinak tě nenaloží, a nedá ti papíry, dokud nevidí že máš řádně zabezpečený náklad.
Tak i v tom to případě by s tebou dopravce zodpovídal za to že nikoho nezabiješ, protože tě honí non-stop.
Tak i v tom to případě by s tebou dopravce zodpovídal za to že nikoho nezabiješ, protože tě honí non-stop.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Omrdava se to ve velkem bez vyjimky.Nemec magnet vytahne predemnou,uplne bez stydu,asi mysli ze jsem uplne debi ze to nevidim.Ruzne rezimi out atd.Uplne to zrusit nejake aetry,21-6h rano zakaz nad 7,5t,pricems v tuto dobu automaticky na dalnici udelat z odstavneho pruhu parkoviste nekonecne ,a je vse vyresene jednou pro vzdy.Na kazdem najezdu policie,kdo jede v zakazu at vezmou noty a hotovo.Usetrene penize za najake tachografy,cejchovani,skoleni atd.Nevim co jeste vymyslej jako.
Neřeším...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů