Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
jak říká Jožin, lowdeck je fuj. Jel sem s tím 3 dny fungl nové volvo, ale jak to má ty malé kola a vymetlo to snad každou ďouru a děsně mě bolely záda, jet s tím do Bulharska asi bych byl invalida. Pro mě je nejlepší klasika, je to pohoda když se člověk nemusí bát, že někde urve předek a nebo se mu to na tom můstku zlomí.
já ještě studuju, uvažoval sem, že maturita stačí a nic k tomu, ale ta práce mě až tak nenadchla abych tu školu kvůli ní ukončil. Nové auto není vše, raději starou herdu, ale klid a né časové okna na minuty a furt nakládat z boku Navíc základ 12 tisíc, byl sem jen na pár toček abych dal vedení vědět co a jak, bohužel mě to nenadchlo, automobilka je asi dobrá pro někoho kdo rád jezdí na stejné místa, mě baví balkán a prostředí tam. Sem tam se uleju ze školy a jedu někomu točku, ale jen sporadicky
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2431
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
vnitřní výška
Vozím s návěsem s plachtou ty kovový klece s karosařinou. Vnitřní výšku jsem musel zvednou na 3m, možná je tam i jeden nebo dva cm přes tři. Venkovní výška je 4.10.
Tam je problém při nakládce a vykládce zezadu vratama, že i když zvedneš nad vraty tu úhelníkovou lištu (jak to nazvat?), tak ještěrkář má nahoře i dole na návěsu tak 1 až 2cm k dobru. Na přímou jízdu s naloženou ještěrkou po podlaze návěsu to stačí, ale jak najíždí do návěsu po rampě, tak ta rampa i návěs sednou tou váhou a má to zalomený ve směru jízdy. Prostě vidle už v návěsu ale zadek ještěrky ještě zvedlej jak je na jazyku rampy. Tam je problém.
Tam je problém při nakládce a vykládce zezadu vratama, že i když zvedneš nad vraty tu úhelníkovou lištu (jak to nazvat?), tak ještěrkář má nahoře i dole na návěsu tak 1 až 2cm k dobru. Na přímou jízdu s naloženou ještěrkou po podlaze návěsu to stačí, ale jak najíždí do návěsu po rampě, tak ta rampa i návěs sednou tou váhou a má to zalomený ve směru jízdy. Prostě vidle už v návěsu ale zadek ještěrky ještě zvedlej jak je na jazyku rampy. Tam je problém.
Prostě spokojenej řidič kamionu.
vnější výška
A s vnější výškou 4.10 jsem měl problém zatím jen v Londýně, když byl zavřenej (v noci pro údržbu, někdy to dělaj) Dartfortskej tunel. Jel jsem dál do centra, byly dvě v noci, klid. A Blackwell tunel avízoval 4.00m výšku. Zkusil jsem to, ale nějakej paprsek mne změřil a vyvedl zpátky do protisměru. Už jsem myslel, že budu muset objet londýn komplet po orbitu, ale pak Dartfort tunel otevřeli a ten jsem projel v pohodě.
Prostě spokojenej řidič kamionu.
4.10
Jasně. Na garančce s návěsem mi výšku změřili a spustili mi nafurt zadek dolů (upravili výšku), takže možná mám i trochu pod 4.10. Ale zase ten zadek sedí u země a mám obavu, abych třeba na trajektu neorval koš s rezervou jak se tam jede přes ty lyžiny. Uvidíme.
Prostě spokojenej řidič kamionu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů