Tomáš: Chtěl jsem to v oceli, ale THT nechtěla tenhle atyp v oceli dělat, nezbylo než vzít za vděk kompozitem...
Miky: THT v kompozitu, nástavba vyvinuta nově podle naší zadávačky...
Pár prvních fotek, auto si budeme nápisama polepovat sami, ale až po drobných reklamacích na autě, teď čekáme až MČ vyřídí SPZky, povinný ručení a mýtnou krabičku, zatím probíhá školení strojníků a mančaftu... Nástavba kompozit, majáková technika a osvětlení okolí vozidla komplet Whelen, čelní lafeta, tři kropící žabky, vzadu ozonační tryska pro osvěžení vzduchu v parných dnech (chtěl zřizovatel), ve výbavě přenosná lafeta s oscilací sloužící zároveň jako lafeta vozidla, ovládací panel čelní lafety+trysek jde umístit do dosahu řidiče nebo velitele, naviják na 5 tun. Bílý pruh je celý reflexní, doplněný v souladu s EHK 104 žlutým reflexním pruhem. Zezadu Chevron v RAL 1026, totožně jako HZS Moravskoslezského a nově i Olomouckého kraje...
![Obrázek](https://s7.postimg.org/wvrjjqtkn/IMG_9124.jpg)