Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Tak teď už je to víc než jasný.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Vypadá, že už zažila i lepší časy. Zeptám se, jak často a hlavně čím mažete spojkový ložiska na motorech Liaz? A hlavně odkud je na to nejlepší přístup?
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Hoši. ja nič ale to je 300-vka.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Kde jsou ty časy,když s ní Švábi točili 400km denně v soupravě...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Švábi mají aktuálně 4 nové Phoenixy
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Nevím které Šváby myslíš,ale Ti co myslím Já,mají Scanie-tahače s vanama...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Mám dotaz na odborníky. Opravili jsme žhavení, byl nějakej blbej kontakt na relátku, to je jedno. Leč furt nejde takový to přidání dávky paliva pro start. Nemá někdo nápad, co by s tím mohlo bejt? Třeba který relátko to ovládá, nebo tak.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Na čerpadle je jen ta cívka nebo před ní zepředu ještě jeden kontakt? Jestli tam je jen ta cívka tak ta byla ovládaná z kontaktu 50 typnul bych si přímo ze startéru. Jestli je tam i ten kontakt, tak já to relé k tý cívce měl vpravo dole(auto 91-2). Je to přepínací relé, to poznáš má 5 vývodů. Je to zapojený tak, že od kontaktu 50 od spínačky to jde na svorku 30 a 86 u relé. 87a pokračuje na cívku na čerpadle. 85 jde na ten přední kontakt na čerpadle. 87 jde na kontrolku. Funguje to tak, že při startování jde proud přes relé do tý cívky. Odblokuje regulační tyč nastaví se startovací dávka, přitom tyč sepne kontakt. Relé se přepne, odpojí cívku(regulační tyč zůstává na startovací dávce dokud jí regolátor nevrátí zpátky) rosvítí se kontrolka. Pokud se v tom nikdo nevrtal a není poškozený relé mělo by to fungovat, max. nepůjde to odpojování cívky. Prvně bych zkusil napřímo tu cívku jestli funguje, pokud funguje jít dál po drátech.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Díky za vyčerpávající odpověď, o víkendu bude trocha času, tak na to mrknu. To relé vpravo dole, myslíš v kabině u všech těch relátek?
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Jo. A tady je schéma zapojení ( detail je vpravo dole) http://www.liaz.cz/galerie/navody_k_obs ... 151261.jpg
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Jojo v kabině.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Kluci díky moc, o víkendu na to mrknu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host