Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Hasičské Tatry
Naposledy upravil(a) TATRA8X8 dne ned pro 16, 2018 10:08 pm, celkem upraveno 1 x.
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Hasičské Tatry
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Hasičské Tatry
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Hasičské Tatry
Mám ho doma v PDFce, neb jsem ho dostal k připomínkování... Radši jsem si udělal vlastní...
Re: Hasičské Tatry
On tenhle už je stejně dávno vyprodaný
Re: Hasičské Tatry
Nekde tam pisou ze v lednu bude dostisk.
Re: Hasičské Tatry
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Hasičské Tatry
Bohužel je ten článek na autobibli katastrofální snůškou blábolů, pravděpodobně pocházejících od těch hasičů
1. Hned v úvodu chyba – ve Slovnaftu sloužilo pět T813 8×8 a ne čtyři (AZ 44 Titan, 2x PHA-55 Rosenbauer, 1x KHA-55 Rosenbauer, 1x PRHA 10000 Total)
2. Ve slovnaftu služily pouze dvě totožné PHA 55, nikoli tři. Třetí, podle článku totožné, bylo úplně jiné KHAčko s 3000 kg prášku a nádržemi na 10000 l hasiv.
3. Pro německou rafinérii PCK Schwedt an Oder bylo vyrobeno jenom jedno a navíc mírně odlišné auto, žádné jiné v Německu nejezdilo. Další, se stejným objemem hasiv, ale úplně jinou, modernější nástavbou, vzniklo pro bulharskou rafinerii Něftochim Burgas, kde sloužilo ještě i jedno KHAčko, ovšem taky s modernější nástavbou než to ve Slovnaftu. Žádné další podobné auto nevzniklo. Tato fakta mohu doložit referenčními listinami všech hasičských vozidel vyrobených na podvozku Tatra firmou Rosenbauier.
4. Naprostým nesmyslem je, že druhý pěňák je někde u Kolína, je kousek opd Liberce a vedle něj v hale navíc stojí i práškový speciál T813 8×8 PRHA 10000 Total ze Slovnaftu, v Hrádku nad Nisou je pak i žebřík T813 8×8 AZ-44 Titan ze Slovnaftu… KHA Rosenbauer ze Slovnaftu bylo bohužel sešrotováno.
5. Odstavec o hašení požárů je natolik velká pí.ovina, že by se za ní nemuselo stydět ani pětiletý dítě, potěš koště…
1. Hned v úvodu chyba – ve Slovnaftu sloužilo pět T813 8×8 a ne čtyři (AZ 44 Titan, 2x PHA-55 Rosenbauer, 1x KHA-55 Rosenbauer, 1x PRHA 10000 Total)
2. Ve slovnaftu služily pouze dvě totožné PHA 55, nikoli tři. Třetí, podle článku totožné, bylo úplně jiné KHAčko s 3000 kg prášku a nádržemi na 10000 l hasiv.
3. Pro německou rafinérii PCK Schwedt an Oder bylo vyrobeno jenom jedno a navíc mírně odlišné auto, žádné jiné v Německu nejezdilo. Další, se stejným objemem hasiv, ale úplně jinou, modernější nástavbou, vzniklo pro bulharskou rafinerii Něftochim Burgas, kde sloužilo ještě i jedno KHAčko, ovšem taky s modernější nástavbou než to ve Slovnaftu. Žádné další podobné auto nevzniklo. Tato fakta mohu doložit referenčními listinami všech hasičských vozidel vyrobených na podvozku Tatra firmou Rosenbauier.
4. Naprostým nesmyslem je, že druhý pěňák je někde u Kolína, je kousek opd Liberce a vedle něj v hale navíc stojí i práškový speciál T813 8×8 PRHA 10000 Total ze Slovnaftu, v Hrádku nad Nisou je pak i žebřík T813 8×8 AZ-44 Titan ze Slovnaftu… KHA Rosenbauer ze Slovnaftu bylo bohužel sešrotováno.
5. Odstavec o hašení požárů je natolik velká pí.ovina, že by se za ní nemuselo stydět ani pětiletý dítě, potěš koště…
Re: Hasičské Tatry
: Tak alespoň ty fotky že se jim povedli.. ale je to pěkně velký hasičák
Re: Hasičské Tatry
Zdravím pánové, zajímalo by mě zda-li by se podobný objem hasiva dal aplikovat na modely Tatra force, popř. Terra. CZC 40 má sice 12 kubíků vody s tou pěnou nevím.
Re: Hasičské Tatry
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Hasičské Tatry
No takovu váhu klasická osmikolka (jak, Force, tak Terrno nebo Phoenix) samozřejmě uveze... CZS je těžká díky dlouhé pancéřované kabině a víc vody se tam nevešlo právě kvůli ní a také dispozičnímu řešení śamotné nástavby.
Re: Hasičské Tatry
Tak kalendář z tatra-shopu už zmizel úplně A to mi v prosinci psali, že bude dotisk, když byl během dvou dnů po zveřejnění pryč. Tatra immortal byla snad vyprodána ještě dříve, než se začla prodávat, ale to je tady off-topic.
Re: Hasičské Tatry
Njn, bohužel. Já když jsem ho viděl (připomínkoval jsem ho před tiskem a moje oprávněné připomínky nebyly vzaty v potaz - pan Olšanský tam nablábolil o některých hasičských autech strašný slinty), tak jsem si radši udělal vlastní. Ani ty jeho fotky uvnitř za to nestojí - v podstatě jel na jednu akci na slovensko, tam naflákal fotky, bohužel dost mizerný, a dal je do kalendáře.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů