Ahoj, nevím kam to šupnout, tak zkusím tady.
Budu kupovat návěs, a rád bych nějakou recenzi nebo spíš zkušenosti s tímto návěsem. Berger - SAPL 24 LTN
Nejde mi o to že to papírově uveze víc než ostatní, vozit budem max 24,5t, ale jestli má někdo zkušenosti jestli se to po naložení nekroutí, nehoří elektrika, nehnije to nebezpečně rychle, nerozpadá se konstrukce atd...
Jezdilo to 3 roky za tahačem který chci brát, ale prodejce (leasingovka) mi k tomu samozřejmě neumí nic říct.
Díky za rady...
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Berger ecotrail trailer - návěs
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
Ahoj.No parkoval jsem 3 roky u Radfeldu AT kde se tyto návěsy vyrábí..Je to jako ze vším,vše je zeslabené a ošizení na povolené minimum,jen tak dosáhl výrobce p.Berger těchto parametrů.Určitě se to bude ,,kroutit,, o dost více než Schwarz,ale dnes se honí hmotnost,tak to šlo dost na odbyt.Nikdy jsem ho netahal,jen co jsem viděl.Ahoj
mám ho od novoty, pokud na něm nechceš vozit o ty 2-3tuny víc tak se ti neoplatí. je háklivější na šoféry, správné rozložení nákladu, a slušné zacházení. no a jestli má 9 t nápravy tak rychleji smetené gumy, málokterej šofér ti bude couvat natřikrát aby ulehčil nápravám a rámu když je naložený.. podlaha se ti taky časem rozhasí, což u klasiky celkem nikdy neřešíš. ono koupíš třeba kogela nebo schwarze light, to je na klasiku tonáž asi lepší volba.
Kluci, díky za info, já to myslel tak, že třeba je odlehčený a o to z lepších materiálů že to třeba nic nedělá. V pátek sem se na něho byl kuknout. Hlavní rám z cca 5mm silné traverzy, nosníky co drží podlahu cca 3mm, a všechno děrované.
Takový návěs tak na vození max zátěže 18t. Se divím že je někdo pustí na cestu, s tím že naloží třeba 26t.
Jen mě to zajímalo. Pak jsem zkouknul Krone, a rám cca 12mm, takže jasná volba...
Takový návěs tak na vození max zátěže 18t. Se divím že je někdo pustí na cestu, s tím že naloží třeba 26t.
Jen mě to zajímalo. Pak jsem zkouknul Krone, a rám cca 12mm, takže jasná volba...
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Blovice
-
- Příspěvky: 7602
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Berger ecotrail trailer - návěs
daruji nekomu tu kliku na povolovani bocni plachty,na koncu je ctyrhran,nasadi se to zboku a bud povoluje nebo utahuje,vozim to v kabine jako nepotrebne tak treba nekde na trase predam osobne nekomu kdo ji jeste vyuzije.
-
- Příspěvky: 7602
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Berger ecotrail trailer - návěs
Ale noták Nejstarší bergry light co sem tahal byly někde 2004 výroba, eště "neděrovaný" a na unii kde se nepřekládá supr, sic vím o jednom naloženým co zkroutil hoffahrer v Crailsheimu když ho "postavil" na zadní nápravu a vzal do jedničky u rampy. Ty nový děrovaný potom byly ještě lehčí ale pořád bez problémů, jen je potřeba s tím dělat jako s odlehčeným. Nám je všechny po dvou letech vyztužovaly v zadu pod podlahou, protože se s tím jezdilo pro papír a ti debili vozejčkáři tam lítali padesát s těma velkejma bestijama do toho návěsu i s rolou papíru.
Jako šofér oceníš 2-3t užitečné navíc oproti třeba Schmizu, zkrátka na nápravy a celkovou nepřesáhneš a když nakládáš na váhu tak 27t sem na tom vozil normál, ale musí to mít pan řidič. Těžký rozložit ať to nemáš u točny vohlí z vobou stran. Nelámat to jak lopata a vo rampu s citem. Já s ním dělal rád, pocitově krásně brzdil, všechno lehoučký, prkna nejlepší co sem držel v ruce, sloupky šly samy, plachta šla krásně dotáhnout tou klikou co tu nabízel kolega a vpředu se jen zaklesla a nevypadává jak na šwarzu. Voka v podlaze supr i rukavicama, je jich hodně a i sajtna měla díry na těch novejch. Starý měly zas XL oka u sloupků a tam se mohly i dvě kurty..
Prej měl menší kotouče a víc se kroutil ale to zas bylo pohodlný. S elektrikou sem problém neměl jen mi na jednom fungláču upadaly lampy než sem dojel na nakládku Prasklej sme asi neměli z těch co já vím 50 bergrů. Sám bych po něm sáhl, záleží asi na cenovce, třeba šwarz light je snad jen o půl tuny těžší a je bytelnější. S tím pak souvisí co to udělá na vnitru s 35t ale to nemůže vydržet nic ale na unii ušetří na pokutách víc než dáš za servis
Jako šofér oceníš 2-3t užitečné navíc oproti třeba Schmizu, zkrátka na nápravy a celkovou nepřesáhneš a když nakládáš na váhu tak 27t sem na tom vozil normál, ale musí to mít pan řidič. Těžký rozložit ať to nemáš u točny vohlí z vobou stran. Nelámat to jak lopata a vo rampu s citem. Já s ním dělal rád, pocitově krásně brzdil, všechno lehoučký, prkna nejlepší co sem držel v ruce, sloupky šly samy, plachta šla krásně dotáhnout tou klikou co tu nabízel kolega a vpředu se jen zaklesla a nevypadává jak na šwarzu. Voka v podlaze supr i rukavicama, je jich hodně a i sajtna měla díry na těch novejch. Starý měly zas XL oka u sloupků a tam se mohly i dvě kurty..
Prej měl menší kotouče a víc se kroutil ale to zas bylo pohodlný. S elektrikou sem problém neměl jen mi na jednom fungláču upadaly lampy než sem dojel na nakládku Prasklej sme asi neměli z těch co já vím 50 bergrů. Sám bych po něm sáhl, záleží asi na cenovce, třeba šwarz light je snad jen o půl tuny těžší a je bytelnější. S tím pak souvisí co to udělá na vnitru s 35t ale to nemůže vydržet nic ale na unii ušetří na pokutách víc než dáš za servis
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů