Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
vloni v létě, kdy si berou lidi dovču jsem jezdil a i za dobré ceny, letos jsem to chtěl zopáknout ale kdyby občas někdo nezavolal že něco hoří a dal mi to v kole, tak asi nevyjedu. 250 km někdo jede s větším nákladem za trojku? Proč to dělá?
Re: vsuvka k RALLu
Drivere, traktory se vozí pod plachtou hooodně dlouho, nebo aspoň Zetory. Ten se vždy vešel do lowdecku. Teď potkávám hodně plachet s John Deerem z Mannheimu směr Francie, Španělsko též pod plachtou, jen se trochu nevejdou na výšku, tak kamiony jezdí se shrnutou střechou. V Německu to je asi trochu o hubu(výška), ale ve Francii je to na pohodu.
Ta krize se pomalu vkrádá do společnosti, hodně ekonomů o ní už mluví veřejně a v médiích, jen vrcholní politici to nechtějí přiznat, neb to bude velký průser.
To že jdou řeči o chybějících řidičích a autech, to je lež, ale naši manageri a dispečeři potřebují situaci, v podobě bojících se řidičů. A potřebují slogany. Když nepojedeš, můžeš jít, za branou čeká dalších 10lidí, kteří rádi pojedou i za menší peníz, než chceš ty. Je krize, musíme šetřit, musíme ponížit platy, neboť nejsou ty ceny za přepravu jaké si představujeme.
Myslím, že nás v brzké době čeká velké zmrazování příjmu.(Nechci psát platů, protože to máme každý jinak nastavené, od kilometru, od fakturace, od diet, od paušálů)![:hands:](./images/smilies/106.gif)
Ta krize se pomalu vkrádá do společnosti, hodně ekonomů o ní už mluví veřejně a v médiích, jen vrcholní politici to nechtějí přiznat, neb to bude velký průser.
To že jdou řeči o chybějících řidičích a autech, to je lež, ale naši manageri a dispečeři potřebují situaci, v podobě bojících se řidičů. A potřebují slogany. Když nepojedeš, můžeš jít, za branou čeká dalších 10lidí, kteří rádi pojedou i za menší peníz, než chceš ty. Je krize, musíme šetřit, musíme ponížit platy, neboť nejsou ty ceny za přepravu jaké si představujeme.
Myslím, že nás v brzké době čeká velké zmrazování příjmu.(Nechci psát platů, protože to máme každý jinak nastavené, od kilometru, od fakturace, od diet, od paušálů)
![:hands:](./images/smilies/106.gif)
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: vsuvka k RALLu
krize je už tady podle mě, jaro jakž takž, teď přes prázdniny o 30% méně kšeftů než loni a nemyslím si že se to po prázdninách nějak rozjede
z Ostravy neseženeš na návěs ani mittal kterej dřív nikdo nechtěl
firmy co dělají automotive pro německo hlásí úbytek objednávek, vše se zpomaluje
z Ostravy neseženeš na návěs ani mittal kterej dřív nikdo nechtěl
firmy co dělají automotive pro německo hlásí úbytek objednávek, vše se zpomaluje
Re: vsuvka k RALLu
Než se fabriky předělají na výrobu elektrokrámů, tak to chvíli potrvá.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
už se stalo...
Re: vsuvka k RALLu
Moc velkej pretlak aut. Kazdymu volovi dali auto na operak, kterej to dal pod nejakou spedici. Posadi do toho kluka z druhyho konce republiky a mysli si ze obrat = zisk. Do toho se kazdej predhani s vejplatama, aby si udrzeli zamestnance. Jenze se zacina stavat, ze nekdo odjede kseft a jeste prodela. Nechapu, ze nekdo dokaze jet do Nemecka za 25-26kc/ km. Vzdyt pak zpatecky jsou otresny. Dopravci si tohle delaji z velke casti sami
Re: vsuvka k RALLu
kdo jinej by to dělal než dopravci
německo jsem odpískal v roce 2009, občas mrknu do raalu co se z němec vozí, za 10 let jsem snad nic pořádnýho neviděl
teď bylo na raalu hodně práce z Itálie i s cenama kupodivu, a nebyly ty ceny špatný, ale zase do Itálie skoro nic, je to pořád dokola nabídka poptávka
německo jsem odpískal v roce 2009, občas mrknu do raalu co se z němec vozí, za 10 let jsem snad nic pořádnýho neviděl
teď bylo na raalu hodně práce z Itálie i s cenama kupodivu, a nebyly ty ceny špatný, ale zase do Itálie skoro nic, je to pořád dokola nabídka poptávka
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
na druhou stranu může poradna krize lidem otevřít oči, že ani EU socik a závislost na Germánech není nic po čem by někdo touzil. Anglani v tom mají jasno, projdou si svoji krizi jednou my to budem absolvovat stále dokola
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
ti dopravci co teď jezdí za naftu už po novém roce nebudou existovat, konkrétně si tipnu a mužem se k vláknu vrátit v lednu, že napr. takový OK trans bude v transu nebo taky rovnou v insolvenci, tak schválně..
Re: vsuvka k RALLu
Tak zrovna OK Trans je zajistena firma z minulych let. Tam se opravdu neni ceho bat. Horsi to budou mit firmy o 5 az 10ti autech. Nemaji tak velky polstar, auta v leasingu, v horsim pripade na operak. Tam bude velky problem s temi operaky, tam se kola musi furt tocit a pak se uz moc nekouka jestli se jede za 21 nebo 25kc/km. Furt potrebujou otacet prachy. Ten kdo ma zaplacenou techniku, muze klidne par dni stat a dat ridici dovolenou. Ten kdo si jezdi sam, muze bejt docela v klidu. Na to jedno auto vzdycky neco sezene. Naklady maly a predtim jezdil za podobny penize - k nicemu lepsimu ho nikdo nepusti. A pak jsou ty stredni firmy o 50ti - 80ti autech. Tam si myslim, ze se budou dojizdet auta a nekupovat dalsi. Takze to zredukujou treba o polovinu, ale nejak prezijou
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
napsal jsem ok trans, ale myslel jsem CS Cargo, sorry.
Re: vsuvka k RALLu
Zážitek ze včerejška. Práce z jihu Moravy nebyla, nakonec mi sehnal z firmy Britterm z moravského písku vnitro. Ve víc curacke firmě sem nikdy dřív nebyl. Tam sem byli naposled. Poláci tam stojí dva dny já tam stal 15h a kluk co naložil predemnou tak odstal 24h. Pořad dokola kecy ze jejich auta mají přednost. Přijel chlapík co jezdí ďsam na sebe a měl to jako dokladku z rallu. Po asi 5 hodinách odjel ať si to pošlou poštou
. By mě zajímalo kolik z toho vnitra je, když vnitrem zazdis dva dny. Řešení by bylo aby odjeli všechny cizi auta a ať se pojebou
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: vsuvka k RALLu
Britterm je vyhlášenej čekačkama. pokud bys tam jezdil jako stálej dopravce taky by sis čekačku vybojoval, pokud to máš přes spedici tak smůla, jedině odjet než dělat někomu chuja
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: vsuvka k RALLu
vnitropřepravy dělím na ty normální a na ty se "zápletkou", čím menší cena, tím větší zápletka ![:dance:](./images/smilies/eusa_dance.gif)
![:dance:](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Re: vsuvka k RALLu
je teď miň práce, tak těch výjebů bude přibývat
npř na raal PaP Bohemia myslím, inzerují přepravy z Hodonína asi tondach, na návěs za 23kč/km, ubohost totální /na druhou stranu mají apoň uvedenou cenu tak tam nemusí nikdo volat kdo nemá zájem
npř na raal PaP Bohemia myslím, inzerují přepravy z Hodonína asi tondach, na návěs za 23kč/km, ubohost totální /na druhou stranu mají apoň uvedenou cenu tak tam nemusí nikdo volat kdo nemá zájem
Re: vsuvka k RALLu
Ohledně čekaček, já na nakládce čekám maximálně 2 hod.pak zavolám spedici že jim dávám 15 min. na to aby zařídili nakládání jinak smolík. Několikrát jsem odjel jen z principu a radši jsem jel poprázdnu, za ty ceny co někteří dávají nemůžou chtít lepší služby.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů