Pozdravujem, mám problem s privodom paliva na Kerax 370dci. Keď napojim prívod priamo pred ručné čerpadlo tak hneď naťahám naftu a nastartujem ale keď napojím prívod tam kde ma byť (do tej kocky) tak mi vôbec nejde naťahať palivo, pumpička ide stále ľahko, niekde asi prisáva vzduch. Je tam napojený prepad z trysiek, neviem či tade môže ťahať vzduch?! a neviem funkciu tej kocky...
Ďakujem
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Chomuťák
Re: Kerax problem s prívodom paliva
pravděpodobně ta kostka bude zpětný ventil a tam asi budeš muset začít výměnou. Ale než začneš něco opravovat typem pokus a omyl je potřeba to napíchnout na diagn. Ty profi ukážou, kde ti padá tlak paliva na nízkotlaku.můj odhad je na vadné asi dva vsřikovače který neudrží tlak a pouští ho zpět do přepadu.
Re: Kerax problem s prívodom paliva
Mám originál Renault Trucks diagnostiku - Diag NG3 a ukázala nízky tlak paliva na prívode a to je asi tak všetko.
Všetko je už pomené, od nádrže nová trubka, nová kocka na chladiči riadiacej jednotky kadiaľ prechádza palivo a komplet všetky hadičky/trúbky až po ručné čerpadlo. Keď na motore odkrutim prepad trysiek (ktorý vracia palivo pred ručné čerpadlo) a trubku zapchám prstami tak hneď ide palivo naťahať, ale akonáhle prepad pripojím spat na motor tak už pumpicka ide ľahko lebo odtiaľ prisáva vzduch. Nedáva mi to zmysel..
Vstrekovače a vstrekovacie čerpadlo sú po repase, podávacie čerpadlo je nové, ručné čerpadlo nové. Ešte zvažujem pretlakový ventil na vstrekovacej lište ale nedávam tomu veľkú nádej
Všetko je už pomené, od nádrže nová trubka, nová kocka na chladiči riadiacej jednotky kadiaľ prechádza palivo a komplet všetky hadičky/trúbky až po ručné čerpadlo. Keď na motore odkrutim prepad trysiek (ktorý vracia palivo pred ručné čerpadlo) a trubku zapchám prstami tak hneď ide palivo naťahať, ale akonáhle prepad pripojím spat na motor tak už pumpicka ide ľahko lebo odtiaľ prisáva vzduch. Nedáva mi to zmysel..
Vstrekovače a vstrekovacie čerpadlo sú po repase, podávacie čerpadlo je nové, ručné čerpadlo nové. Ešte zvažujem pretlakový ventil na vstrekovacej lište ale nedávam tomu veľkú nádej
Re: Kerax problem s prívodom paliva
Přetlakový ventil na liště je asi další pokus a omyl za 200e. ´Tento problém startu jsem řešil také, a po výměně věcí okolo nafty a pod. to padlo na vstřikovače které upouštěly tlak do přepadu a jen při teplém motoru. I repas vstřikovačů nemusí být vždy ok. Taky bych to nejdříve natáhnul z nádrže přez tankovací otvor (bez plováku) přímo na čerpadlo a startovacím sprejem bych to uvedl do chodu bez filtrů pumpičky a pod. A dál když po vypnutí motoru to tlak neudrží začnu znova třeba tím ventilem na liště vysokotlaku, tím budeš mít jistotu že po trase z nádrže je to ok.
Re: Kerax problem s prívodom paliva
Presne ti odpoviem co máš zle ventil ktorý posielam slúži na to aby prepúšťa do prepadu palivo ja som ho mal pridrety je k nemu dobrý prístup nachádza sa na vstrekvacom čerpadle hore v pravo kľúč 22
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti