Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Podle mě v tom roce urval Kolomajz kolo u Fatboy, to možná jela Buggyra poprvé s náklaďákem? A pak si z toho dělali prdel, protože byli na Dakaru do konce, ale nemohli závodit.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Jo, jo. Dokonce si pak zazávodili do rychlosti max. 60 km/h...
https://www.griptv.cz/2014/01/nelitostn ... s-valtrem/
https://www.griptv.cz/2014/01/nelitostn ... s-valtrem/
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Prokop řílal, že by rád v dubnu nastartoval novej motor, tak mám dotaz.
Kolik dakarů vydrží ? Nebo kolikrát se dá zrecyklovat ?
Kolik dakarů vydrží ? Nebo kolikrát se dá zrecyklovat ?
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Jo to jo, to byly časy. Tenkrát ovšem přicházeli s něčím novým plni nadšení a čekal se obrovský potenciál. Tohle všechno se bralo porodní bolesti, smůla, vývoj, prostě něco, co se vychytá. Teď je to skoro 10 let a ono se nevychytalo nic a serou se jim pořad ty samý věci. Tam už ten smích tak trochu dochází.
Filip Nikl
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Dobrej článek. Vlastně takový deja-vu, řeklo by se. Skoro deset na let zpátky a skoro nic se nezměnilo. Valtr v chce furt závodit, vyhrávat a vyžaduje perfektní techniku, kterou furt nemá. BGR se motor sral tehdy a sere se jim to doteď. Akorát toho pana Lopraise už Jarda dneska zná....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Cca v minutě 3:50 Macík předjíždí Valtra a myslej si že zvuk jeho motoru je vrtulník. No snad to ten motor přežil, vůbec to nezní dobře.
https://www.youtube.com/watch?v=R6KpbWd ... Mac%C3%ADk
https://www.youtube.com/watch?v=R6KpbWd ... Mac%C3%ADk
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Beduín pro vrtulníky je?
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Když se to dobře navlékne, tak co by nebyl. Kategorie V1.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
A Švanda to odhalil hned: "...to je 5 válců, to ti řeknu..."
To musí být pěkně hnusný pocit, drápat se přes duny a pod vámi mlátí pumpa na močůvku... a nevíte, jestli se to v tý poušti rozsype
To musí být pěkně hnusný pocit, drápat se přes duny a pod vámi mlátí pumpa na močůvku... a nevíte, jestli se to v tý poušti rozsype
-
- Příspěvky: 98
- Registrován: úte úno 21, 2012 6:30 pm
- Bydliště: Lhotka u Mělníka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
K motoru J. Valtra. Myslím, že hlavní části motoru - blok, hlava, ale i píst by mohly být v pohodě, když praskne ventil bývá to z 99% těsně pod zajišťovacími klínky, pokud ventil propadne celý do válce zasekne se pak do pístu do stěny válce do hlavy a motor se zablokuje, když se motor točí, znamená to že ventil zůstal ve vodítku a "jen" se tam tak plácá a naráží do pístu, ale v podstatě tomu pístu ani moc neublíží.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Kamaráde, chceš nám tady tvrdit že upadlej ventil zastaví ten 13l roztočenej 1000hp motor? Neblázni. Zastaví ho možná tak až se píst rozjebe natolik že udělá ojnice kuk z bloku.
Jinak se většinou upadlej ventil zatluče ho hlavy nebo pístu ale motor běží dál.
Jinak se většinou upadlej ventil zatluče ho hlavy nebo pístu ale motor běží dál.
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: stř úno 08, 2012 1:54 pm
- Bydliště: České Budějovice
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Mirasat: Viděl jsem rozhovor s Prokopem kde říkal že ta atmosféra vydrží Dakar a dojíždí ho ještě tak půl roku. Nevím jak to myslel asi pak ještě na půl roku testů pro nadcházející Dakar. Pokud máš fb hledej ve videích DJ Lucky Boy v MP-Sport. Prokop tam ukazuje svoje hračky a krátce mluví i o Shrekovi
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Zrovna to na mě skočilo
Za vším hledej Přípravky NANOTECH používá ve svých závodních a doprovodných autech závodní tým BUGGYRA Racing.
✔ Nižší spotřeba PHM – nejběžněji o 5 - 15%
✔ Nižší škodlivé emise – běžně o 8 a víc %
✔ Eliminuje studené starty – bezkonkurenční mazivost nanočástic IF-WS2
✔ Delší životnost motoru – bezkonkurenční mazivost
✔ Vyšší výkon a točivý moment
✔ Tišší a klidnější chod motoru
Za vším hledej Přípravky NANOTECH používá ve svých závodních a doprovodných autech závodní tým BUGGYRA Racing.
✔ Nižší spotřeba PHM – nejběžněji o 5 - 15%
✔ Nižší škodlivé emise – běžně o 8 a víc %
✔ Eliminuje studené starty – bezkonkurenční mazivost nanočástic IF-WS2
✔ Delší životnost motoru – bezkonkurenční mazivost
✔ Vyšší výkon a točivý moment
✔ Tišší a klidnější chod motoru
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Milda: na videu bylo vidět, jak nehtem preventivně zkouší povlak na ozubeném kole
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů