Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Prouza88
Nezapomen si gumy upustit.
Re: Prouza88
Ha, a je to tady, už sem zas chyt na plachtě rytmus
Ráno, tedy dnes v úterý, mi volal rakušák, jestli sem eště večer složil, no tak sem mu řek že sem i naložil to co mi poslal na úterý a že za chvíli zas skládám, to bylo o půl deváté.. Teď sem mu volal že jako co, že nemam eště zakázku a on mi řek že ani není, protože to co sem teď dopoledne složil bylo už na zítra a na čtvrtek eště nic nemá, že hledá prácu max na 2dny dopředu
No
Auto podemnou hoří, tak jen tak nahrubo... Někde asi praskl intercooler bo to syčí jak sviňa a leví přední kolo asi upadne, bo tam rachotí ložisko Ale zatim stíhám a myslim, že ve čtvrtek sem doma, páč už nebudou mejt hoknu pro mě Se udělá aspoň ten servis ne
Myslim že mě bude na plachtě škoda
Ráno, tedy dnes v úterý, mi volal rakušák, jestli sem eště večer složil, no tak sem mu řek že sem i naložil to co mi poslal na úterý a že za chvíli zas skládám, to bylo o půl deváté.. Teď sem mu volal že jako co, že nemam eště zakázku a on mi řek že ani není, protože to co sem teď dopoledne složil bylo už na zítra a na čtvrtek eště nic nemá, že hledá prácu max na 2dny dopředu
No
Auto podemnou hoří, tak jen tak nahrubo... Někde asi praskl intercooler bo to syčí jak sviňa a leví přední kolo asi upadne, bo tam rachotí ložisko Ale zatim stíhám a myslim, že ve čtvrtek sem doma, páč už nebudou mejt hoknu pro mě Se udělá aspoň ten servis ne
Myslim že mě bude na plachtě škoda
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Prouza88
tak jim řekni, že stejnou práci na kterou byli zvyklí na týden, ty stihneš do čtvrtka a v pátek můžeš ještě brigádničit v lese na ruce.
Re: Prouza88
Už to pochopili tak mě "uklidili" na dlouhou štreku z Vídně za Bonn a pak z5 do Brna
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
Tak pánové bacha, až v Německu potkáte černého dafa, v něm chlapa zahryznutého do volantu, samozřejmě v levém pruhu tak se seznámíte s naším hrdinou Prouzou. Chlape, až mě mrzí, že budu mít volno. Tebe bych chtěl jednou potkat.
Re: Prouza88
Didi, neboj, máš šanci do konce měsíce, pak již budu zas v terénu honit klacky Kolegové se mě tam už nemužou dočkat, a konkrétně jednomu expertovi z Miličovic eště musim honem dokázat že su lepčí, bo si o to koleduje
Jinak dnes klasika, železo, 25t.. mam tu váhy, železo ± sedí, ale co sem tahal dřevo z Chanovic(asi 30t) a od Maresche( přes 30t, asi to co sem si tam navozil ) tak jim váha dle papírů(24t) neseděla minimálně o 6-8t.. Tak aby ste pánové z plachet byli v obraze jak ste kolikrát těžcí
Ráno sem začal ve Vídni, tam mě nechali vycukat do oběda a pak honem honem aspoň před Stuttgart, 700km za 8:40, no akorát parkuju Ráno s tym pak hrknu 250km k Bonnu, pak eště kilo na nakládku, tam mam sice termín na pátek ale snad to klapne, mám to z nakládky 1000km Folmavou a spodem na Znojmo, no v pátek ráno su doma Tak kdyby někdo cestou chtěl autogram, pište, jednou budou mejt cenu
Jinak dnes klasika, železo, 25t.. mam tu váhy, železo ± sedí, ale co sem tahal dřevo z Chanovic(asi 30t) a od Maresche( přes 30t, asi to co sem si tam navozil ) tak jim váha dle papírů(24t) neseděla minimálně o 6-8t.. Tak aby ste pánové z plachet byli v obraze jak ste kolikrát těžcí
Ráno sem začal ve Vídni, tam mě nechali vycukat do oběda a pak honem honem aspoň před Stuttgart, 700km za 8:40, no akorát parkuju Ráno s tym pak hrknu 250km k Bonnu, pak eště kilo na nakládku, tam mam sice termín na pátek ale snad to klapne, mám to z nakládky 1000km Folmavou a spodem na Znojmo, no v pátek ráno su doma Tak kdyby někdo cestou chtěl autogram, pište, jednou budou mejt cenu
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
9:45 jízdy, 40l/100km s 25t papíru
V ponděli to zhodim a jedu zacvaknout klanicovej návěs, tak si mužete kluci oddychnout
Jinak sem dnes mluvil s ještěrkářem z Retzu, je to spolužák, tak sem ho sjel že mi v pondělí dali 30t dřeva a napsali 24t do papírů a prej to ví, že to občas nevychází na váhu
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
koľko váži ten čiery DAF? Aké veľké má nádrže? Koľko váži samotný plachtový náves? U nás sú ťahače odľahčené, takže neviem koľko váži podobné auto, ako mal teraz Prouza. A váhu plachtového návesu si tiež nepamätám, už je to dlho čo som taký ťahal.
Re: Prouza88
15,200kg full nádrže(asi 1200l) i se mnou Je to těžká ludra
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
pozri do techničáku návesu aká tam je váha, vopred dík
Re: Prouza88
Auto má 8300kg, naves 6900..
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Prouza88
DAF je sám o sobě těžký.proti Volvo .plus tam ty kokotiny co tam má,patník od silnice na střeše a vnem zářivka atp.U nás mají vsechny plachty do 14 tun.Na tvůj styl jízdy je 40 litrů uspech.Ve čtvrtek jsem operoval v tvém regionu ,Nove hrady,fajn silnice tam mate
Re: Prouza88
1200 litrů už je ADR takže nádrže asi 990litrů. Do 14 tun to je už odlehčený návěs, já mám klasiku Schmitze a mám 14800kg. No a 40litrů na 100km, tak to by mě u nás sežrali.( nafta je alfa a omega dopravy, slova pana Resla zde na foru) Mám najeto 140tis s novým autem a počítač ukazuje 24.8litrů na 100km a vedení prská a stále jsem na koberečku.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Prouza88
No asi to bude těžký, hlavně neskutečně pohodlný Ani 6x4 S580 na vzduchu nebyla tak pohodlná, a to nemá DAFné ani velky kola..
Tak joža mi "loupe" perníček v mym rajónu ani se předem neohlásí Píšu si..
Kluci, 40 na sto je moc i na mě, taky to nechápu, starej bejkal na kolegu předemnou že měl dlouhodobou 37, no tak já sem eště lepčí Ja nevim co s tym, jedna věc je ložisko a prasklá hadica od turba ale 40? Dálnice jezdim cihlu žejo, bo neni čas a nebejt myho stylu, nestihl sem minimálně dvě fůry.. Ten motor je docela gut, 2600Nm na 12ku, musiš letět 90, 85 se nedá, to tam máš 1050ot a už se nesebere do stoupání, blbý je, že jak tam dáš 11ku, už máš jenom 2500Nm a v 90ti tam máš 1600ot, kde je zároveň nejvyšší výkon motoru, teda 530hp ale v kopcu si tym podřazenim nepomužeš Tak to hudláš na 12ku, pak rovnou za 10 a musim říct, že pocitově snad ta 10ka má v kopcu stejnou sílu jak ta 12ka, takže co nedáš na 12ku, sotva uhudláš na 10ku
No a na okreskách se snažim plachtit atd ale žere to jak tank.. Mám takovej pocit, že problem je v tichosti toho motoru, jak se totiž snažíš jet na okresce pijánko, neodhadneš kdy motor tahá zlehka a kdy už mu dáváš kouř, není tam totiž žádná zvuková změna, žádnej budík, žádný vibrace Do toho to má šílenou převodovku a nějaký divný odstupňování.. Nejde totiž skákat přes víc jak dva kvalty, je tam moc velkej skok a hlavně, při rozjezdu jak to přeřadí, je tam taková pauza, že bych mezi tym stihl dvakrát přeřadit mezi řadama Pak to vypadá tak, že na kruháku se rozjedeš na ¼ plynu, ono to přehodí hned o jeden kvalt vejš místo aby to řadilo aspoň obkvalt, teď to přemejšlí a vpodstatě zas zastavuješ, to už na tom plynu stojíš, konečně to dořadí, hned vyletí jak střela bo máš plnej a zas další gang a znova celý tohle
4215: ADR je určitě až od 1500litrů.. tohle má 1200l a měli to dřív auta běžně Schmitz co sem mejval byly taky těžký svině, to dělalo tunu oproti švarzu a snad 2 oproti Bergru nebo odlehčenýmu švarcu
Ono je to s tou spotřebou jedjoduchý, starej je jak drbnutej s co nejkratší trasou, bo má danou cenu na km z googlu No ježe třeba ta páteční trasa byla o ~40km kratší než po dálnici na Prahu a Jihlavu, jenže jakej profil žejo.. Máš kolem Klatov samý kopce žejo No a vlastně z Kdyně až do Jindřicháče taky pod mýtem žejo, takže ušetřeno nula nic a eště 8l/100km navic.. 25t naloženo, to tama za 25l asi nepojedeš žejo eště když kalupuješ
Tak joža mi "loupe" perníček v mym rajónu ani se předem neohlásí Píšu si..
Kluci, 40 na sto je moc i na mě, taky to nechápu, starej bejkal na kolegu předemnou že měl dlouhodobou 37, no tak já sem eště lepčí Ja nevim co s tym, jedna věc je ložisko a prasklá hadica od turba ale 40? Dálnice jezdim cihlu žejo, bo neni čas a nebejt myho stylu, nestihl sem minimálně dvě fůry.. Ten motor je docela gut, 2600Nm na 12ku, musiš letět 90, 85 se nedá, to tam máš 1050ot a už se nesebere do stoupání, blbý je, že jak tam dáš 11ku, už máš jenom 2500Nm a v 90ti tam máš 1600ot, kde je zároveň nejvyšší výkon motoru, teda 530hp ale v kopcu si tym podřazenim nepomužeš Tak to hudláš na 12ku, pak rovnou za 10 a musim říct, že pocitově snad ta 10ka má v kopcu stejnou sílu jak ta 12ka, takže co nedáš na 12ku, sotva uhudláš na 10ku
No a na okreskách se snažim plachtit atd ale žere to jak tank.. Mám takovej pocit, že problem je v tichosti toho motoru, jak se totiž snažíš jet na okresce pijánko, neodhadneš kdy motor tahá zlehka a kdy už mu dáváš kouř, není tam totiž žádná zvuková změna, žádnej budík, žádný vibrace Do toho to má šílenou převodovku a nějaký divný odstupňování.. Nejde totiž skákat přes víc jak dva kvalty, je tam moc velkej skok a hlavně, při rozjezdu jak to přeřadí, je tam taková pauza, že bych mezi tym stihl dvakrát přeřadit mezi řadama Pak to vypadá tak, že na kruháku se rozjedeš na ¼ plynu, ono to přehodí hned o jeden kvalt vejš místo aby to řadilo aspoň obkvalt, teď to přemejšlí a vpodstatě zas zastavuješ, to už na tom plynu stojíš, konečně to dořadí, hned vyletí jak střela bo máš plnej a zas další gang a znova celý tohle
4215: ADR je určitě až od 1500litrů.. tohle má 1200l a měli to dřív auta běžně Schmitz co sem mejval byly taky těžký svině, to dělalo tunu oproti švarzu a snad 2 oproti Bergru nebo odlehčenýmu švarcu
Ono je to s tou spotřebou jedjoduchý, starej je jak drbnutej s co nejkratší trasou, bo má danou cenu na km z googlu No ježe třeba ta páteční trasa byla o ~40km kratší než po dálnici na Prahu a Jihlavu, jenže jakej profil žejo.. Máš kolem Klatov samý kopce žejo No a vlastně z Kdyně až do Jindřicháče taky pod mýtem žejo, takže ušetřeno nula nic a eště 8l/100km navic.. 25t naloženo, to tama za 25l asi nepojedeš žejo eště když kalupuješ
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti