Ono je to trochu jinak. Červená Liazka byla s Orlenem pouze na testování v Africe. Pak sice červená zůstala červená, ale Orlen zmizel a nahradila ho žlutá cedule Tedom. Což bylo jak pěst na oko. To se stalo v roce 2004, Dakar 2005. Během roku 2005 a na Dakar 2006 se LIAZka přebarvila zpět na žluto.
EDIT: Jinak k tomu testování se váže toto moje oblíbené video:
https://www.youtube.com/watch?v=pge49IL-Tt4&t=2s Je tam vidět ten neuvěřitelný technický pokrok vlastně úplně všude. LIAZka tenkrát měla asi 600 koní a hlavně 14 st. převodovku Praga, která nejen že byla manuální, ale ona dokonce neměla ani synchrony!!

A jak s tím lítali. Dneska při vší úctě by se s tím většina lidí měla problém rozjet a nějak řadit, natož jezdit v dunách.
To s FOXem se stalo v roce 2007 - 2008. FOX byl novostavba na rozdíl od výše zmíněné LIAZky. Původně měl mít motor LIAZ, pak se přešlo na Deutz V8. Těsně před Dakarem 2008 pak neprošel kvůli kabině přejímkami a proběhla rychlá přestavba na kabinu LIAZ. Dakar 2008 se nakonec nejel, takže první závod byla Central Europ Rally.
