Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Re: Nová generace FH (2012)
No.. Zkrátka jedné noci se bát nemusím a v klidu ráno nastartuju.
Mě šlo o to, třeba ve 16h zaparkovat.. Hrát hry, koukat na filmy, topit. A abych se pak v 7h ráno nedivil, že ráno startér jen cvkane
Mě šlo o to, třeba ve 16h zaparkovat.. Hrát hry, koukat na filmy, topit. A abych se pak v 7h ráno nedivil, že ráno startér jen cvkane
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Nová generace FH (2012)
A to tě poslali do Finska na vejkend nebo co to je za pauzu
Takovou pauzu mejt tak si vyjíždim listek a zezadu píšu důvod porušení 561: "Přetažená pauza"
Se podivej co máš za baterky, já mam 240ky.. Mejvali sme 160ky a 11ka nebyla problem v -15°.. ale na MANu a musels šetřit
Takovou pauzu mejt tak si vyjíždim listek a zezadu píšu důvod porušení 561: "Přetažená pauza"
Se podivej co máš za baterky, já mam 240ky.. Mejvali sme 160ky a 11ka nebyla problem v -15°.. ale na MANu a musels šetřit
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Nová generace FH (2012)
Jen Rokycany.. Ale v 6h zase Plzen, tak to se mi ani nechce jezdit tam a zpět
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Prouza for President!!!
prej PŘETAŽENÁ PAUSA DLE 561/2006
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Re: Nová generace FH (2012)
Na Volvu by měl být ukazatel stavu napětí, tak v přestávce mezi dvěma hry, podívat se o kolik ubyly. Když byly nové, tak průměrně celý večer byly na 25.6V, no po asi 30ti hodinách to kleslo na 24.2V no a pak už jsem byl ve střehu. Na 23.8V jsem už startoval. Ale technik mi říkal, že mám být v klidu, že když spadne napětí pod mez, tak se všechno vypne. První vypínala lednice.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Nová generace FH (2012)
Dobrý vědět.
Z notasu ženu zvuk do saundsystému auta - ovšem bojuju s tím, že po určité době auto rádio vypne. To mám asi smůlu a musím to furt na chuja zapínat, což?
Z notasu ženu zvuk do saundsystému auta - ovšem bojuju s tím, že po určité době auto rádio vypne. To mám asi smůlu a musím to furt na chuja zapínat, což?
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Nová generace FH (2012)
Kliček v první poloze? U Volva to de strašně slyšet ven, tak bacha
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Nová generace FH (2012)
Já na porno nekoukám, tak to je v klidu
Klíček právě v první poloze je... Když chci aby se to nevypínalo, tak musím mít natvrdo zapnutý zapalování
Klíček právě v první poloze je... Když chci aby se to nevypínalo, tak musím mít natvrdo zapnutý zapalování
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Nová generace FH (2012)
Jojó a chlupatý ruce máš z rukavic a od kočky
Klidně sviť, celej tejden budu u Stříbra tak tě nakopnu
A ty nemáš dvoje baterky na tom novym kotouču?
Jinak poradim, když stojiš skoro hodinu tak stačí ten klíček otočit tam a zpět a zas ti to počitá hodinu;-)
Ale nějak se mi to nezdá.. pro pořádek, Volvo má 5 poloh zapalování:
- Klič venku
0 Klič zasunut
1 Klič v první poloze
2 Klič kontrolky svítí
3 Startuješ
Klidně sviť, celej tejden budu u Stříbra tak tě nakopnu
A ty nemáš dvoje baterky na tom novym kotouču?
Jinak poradim, když stojiš skoro hodinu tak stačí ten klíček otočit tam a zpět a zas ti to počitá hodinu;-)
Ale nějak se mi to nezdá.. pro pořádek, Volvo má 5 poloh zapalování:
- Klič venku
0 Klič zasunut
1 Klič v první poloze
2 Klič kontrolky svítí
3 Startuješ
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Poloha klíčku
Mám povytažený klíček, zásuvky mi jdou 3 hodiny, rádio a kabinové osvětlení vypíná po hodině a bez manipulace s klíčkem rádio i osvětlení zapnu vypínačema až po dobu 3 hodin, pak se vše vypíná na tvrdo. Když klíček jenom zastrčím a neotáčím a zase povytáhnu, celý cyklus jede znovu. Také když otevřu dveře, tak cyklus začne od začátku. Bufik mám nastavený na 11 hodin a lednicí na 48 hodin. Ty změny v nastavení udělají právě v servise.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Re: Nová generace FH (2012)
Chm, bufika budu muset ověřit - nebo odzkoušet.
Nad ránem mi bylo chladno, nevím jestli to bylo mnou, nebo tam byla nastavená teplota a proto neběžel.. ale klíček jsem měl možná v poloze 0
Jak dvoje baterky? Jsou tam dvě, jako jeden pár.. jako všude jinde
Nad ránem mi bylo chladno, nevím jestli to bylo mnou, nebo tam byla nastavená teplota a proto neběžel.. ale klíček jsem měl možná v poloze 0
Jak dvoje baterky? Jsou tam dvě, jako jeden pár.. jako všude jinde
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Dvoje baterky
Některá Volva mají další baterky jenom na start. To si takhle pustíš nezávislou klima a pak se vzbudíš horkem, klima vypnutá, lednice vypnutá, ukazatel kapacity těsně před červeným a prostě otočíš klíčkem a nastartuješ. Ty startovací baterky jsou super vychytávka.
Jinak sem dám takovou věc, možná to Volvisti znají, ale já na to čuměl jako puk. Kdo má na Volvu pod baterkama ten červený čvančlík
tak ten se povytáhne ven do prostoru a je to /+pól/, takže pokud někoho startujeme, nebo jsme startováni, tak se PLUS dá na tu tyč, kterou vytáhnete a MÍNUS na kostru a není třeba oddeklovávat baterky.
Jinak sem dám takovou věc, možná to Volvisti znají, ale já na to čuměl jako puk. Kdo má na Volvu pod baterkama ten červený čvančlík
tak ten se povytáhne ven do prostoru a je to /+pól/, takže pokud někoho startujeme, nebo jsme startováni, tak se PLUS dá na tu tyč, kterou vytáhnete a MÍNUS na kostru a není třeba oddeklovávat baterky.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Re: Nová generace FH (2012)
To má i daf, jen vzadu za tocnou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host