Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Nevim jak moc je to autem, opakujici se problemy ma asi stale. Prijde mi to ze jakmile se zacnou objevovat problemy tam zacne byt nervozni a nastvany cimz tomu autu zacne davat jeste vic
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: stř črc 12, 2017 2:49 pm
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Mně právě, alespoň podle těch videí, přijde naprosto v klidu. Ale ona Buggyra nikdy neměla na Dakaru spolehlivá auta, rychlá jo, ale spolehlivá opravdu ne.
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
U BGR by se měli zamyslet, jestli tímhle způsobem má vůbec cenu nějakej Dakar dělat. Se vůbec divím, že se stále najdou další a další, kteří maj potřebu u nich utratit prachy a zajet si, respektive protrápit se Dakarem v permanentně se seroucích nevychytanejch autech....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Oni maju teraz nejaky neutralizacny prejazd cez mesto?
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Aby to nezapadlo, tak Evo3 mělo včera problém - nedostatečný výkon.
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Souhlasim, ale tak vloni se jim to tak nesralo, ne? Pro me je prekvapeni, ze EVO 3 drzi vice jak Phoenixy, tak snad se jim podari vychytat alespon to a je to spravny smer. Vedeni Buggyry (Koloc, Kalivoda, Dolejs, …) to nepreju, ale mechanikum i posadkam ano
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Oni maju teraz nejaky neutralizacny prejazd cez mesto?
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Je tam přejezd 180km. Když koukám, mají na něj 120 minut, takže žádný velký flákání (a to ještě musejí dodržovat předpisy)....
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
JJ, první část bylo v dunách, pak přejezd a pak kamenitá část etapy. Psal jsem to o pár stránek dříve.
No tak s tím měli problémy už když s nimi jel Aleš, že se jim kurvilo servo na řízení a to i Aleš říkal, že to je extrémně nebezpečné, když jedou nějaké kaňony na kopci a sekce se to, že může zabít celou posádku.
No tak s tím měli problémy už když s nimi jel Aleš, že se jim kurvilo servo na řízení a to i Aleš říkal, že to je extrémně nebezpečné, když jedou nějaké kaňony na kopci a sekce se to, že může zabít celou posádku.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
No s řízením (tenkrát u Aleše) je příběh takový - jedna bába povídala, takže neručim za věrohodnost. Problém byl v čerpadle oleje pro servořízení (pro ten ten monoblok, co je na rouře). Když se čerpadlo zasekne, nebo nečerpá, tak servo nemá olej a ztuhne řízení tak, že volantem se to neurve. Zvlášť ne v terénu.
No a samozřejmě to čerpadlo není jen jedno, ale je několik možných dodavatelů, někteří levnější a někteří dražší. No a ty levnější čerpadla nejsou levnější jen tak náhodou že. Na Alešový Tatře se tenkrát údajně testovaly ty levnější verze, zatímco Kolomajz měl ty dražší. Funguje to stejně až na to, že ty levnější mají větší poruchovost. Jak to vypadalo si pamatujeme.
Tady je ta situace nápadně podobná, takže kdo ví...
No a samozřejmě to čerpadlo není jen jedno, ale je několik možných dodavatelů, někteří levnější a někteří dražší. No a ty levnější čerpadla nejsou levnější jen tak náhodou že. Na Alešový Tatře se tenkrát údajně testovaly ty levnější verze, zatímco Kolomajz měl ty dražší. Funguje to stejně až na to, že ty levnější mají větší poruchovost. Jak to vypadalo si pamatujeme.
Tady je ta situace nápadně podobná, takže kdo ví...
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 835
- Registrován: sob led 04, 2014 1:09 am
- Bydliště: Neratovice
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Prokop v druhe časti pěkně tahá,,3 usekovy čas,takze na rovině to turbo určitě mnohem lepší než míval atmosferu
ToulavejTom
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Valtr se rozjel, ztrata 2,5 hodiny, ale pokracuje po trase. Kdyby mel vetsi problem tak se vrati nebo zkusi najit lepsi cestu mimo
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Přece nemůže být starý Phoenix lepší než auto, které navrhovala umělá inteligence
Re: Dakar 2024 průběh 2.poloviny
Filip 90:
A údajně tenkrát Alešovi tým (Koloc) odmítl v průběhu závodu poskytnout čerpadla v té specifikaci co měl na autě Kolomý (i když byl už v té době Kolomý v pořadí daleko za Alešem).
A údajně tenkrát Alešovi tým (Koloc) odmítl v průběhu závodu poskytnout čerpadla v té specifikaci co měl na autě Kolomý (i když byl už v té době Kolomý v pořadí daleko za Alešem).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host