Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 92
- Registrován: ned lis 06, 2022 11:18 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Mě to na T2jce fungovalo perfektně, otevřeš recirkulační klapku aby to sálo zevnitř, pravou páčku nahoru(u T1 to bylo obráceně), větrák olejáku na trojku a pohoda... Mrkni jestli ti funguje přepínání okno/nohy v tom olejáku, často když s tím nikdo nehýbe, se to zadře a rupne struna ovládání, to samé na levé páčce, která otvírá olejový ventil na čerpadle...
Re: Poruchy a opravy Tater
Ja to mam tiež tak. Mám vojensku kabínu na S1 . Pravu a lavu páčku mám. Stredná , čo by mala byt na regulaciu tepla tam nemam. Je tam plech , je "zablendovaná" . Neviem ale z akého dovodu.
Re: Poruchy a opravy Tater
Chcel by som sa opýtať či niekto vie aky rozdiel bol medzi motormi T 929-16 a T 929-34. Oba 10 valce, T1 , 34 asi s predsadenou kabinou . Ide o to že mam vstrekovacie trysky z T929 11 / 16 , či ich môžem použiť do T 929-34 .
Ďakujem.
Ďakujem.
-
- Příspěvky: 376
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj, už si přesně nevybavuji, ale hlavní rozdíl je tuším v olejové vaně. jeden má klasika vanu a druhý má plechovou nádrž pod rovným spodním víkem motoru, jako V3S. Myslím, že vršek je stejný.
Re: Poruchy a opravy Tater
Chalani prosim o radu, namontoval som meradlo paliva Adast na naftu. Taky ako na foto. T815 s3 T1
Hruby cistic paliva je napojeny priamo na privod z hlavnej nadrze z tatry
Hlavny prepad zo vstrekovaceho cerpadla namiesto povodneho napojenia do nadrze som napojel na trojcestny ventil ktory je sucastou meradla. So sipkou dovnutra.
Posledny vyvod ktory ostal volny so šípkou von na meradle sa napojil na trubku uz k vstrekom do motora.
Chcem sa opytat či je toto zapojenie spravne. Ak to uz niekto riesil. Pretoze mi znamy spominal ze oni pri montazi meradla nafty odpajali nadrzku na bufik. Obišli ju . Lenze nevieme z akeho dôvodu.
Ostal ale este jeden prepad, z trysiek motora , ktory ostal ale napojený na nadrz ako to bolo. To je tiez spravne ?
Pri nastartovanom motore ( volnobeh ) mi z toho prepadu trysiek nesla ziadna nafta. Asi 3 minuty chodu motora.
Neviem či to tak má byť alebo sa nafta straca niekde inde.
Ďakujem
Hruby cistic paliva je napojeny priamo na privod z hlavnej nadrze z tatry
Hlavny prepad zo vstrekovaceho cerpadla namiesto povodneho napojenia do nadrze som napojel na trojcestny ventil ktory je sucastou meradla. So sipkou dovnutra.
Posledny vyvod ktory ostal volny so šípkou von na meradle sa napojil na trubku uz k vstrekom do motora.
Chcem sa opytat či je toto zapojenie spravne. Ak to uz niekto riesil. Pretoze mi znamy spominal ze oni pri montazi meradla nafty odpajali nadrzku na bufik. Obišli ju . Lenze nevieme z akeho dôvodu.
Ostal ale este jeden prepad, z trysiek motora , ktory ostal ale napojený na nadrz ako to bolo. To je tiez spravne ?
Pri nastartovanom motore ( volnobeh ) mi z toho prepadu trysiek nesla ziadna nafta. Asi 3 minuty chodu motora.
Neviem či to tak má byť alebo sa nafta straca niekde inde.
Ďakujem
-
- Příspěvky: 376
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdravím, to potřebuješ vědět, kolikrát se ti za cestu přečerpá obsah nádrže? Jinak potřebuješ tyto měřáky 2 a odečítat rozdíl mezi vysátou a vrácenou naftou. Bufík na měření nemá vliv,jeho nádržka je v sérii v okruhu. pokud potřebuješ vykázat spotřebu bufíka, měřil bych to za tahacím kohoutkem u nádržky bufíka. Pokud potřebuješ měřit spotřebu Tatry, jsou měřáky do nádrže snímající hladinu s takovou přesností, že poznají i napojení na přepady vstřiků, kterými na volnoběh nic neteče. Stále ale zůstává nejsnadnější počítat spotřebu na motohodinu v dlouhodobém průměru při zaplombovaném náhonu otáčkoměru.
Jako majitel máš asi zjištěnou spotřebu auta na silnici, dálnici, pod bagrem a kolem komína, tak snadno zjistíš, zda to souhlasí. Rozptyl je značný, u Terrna euro 5 jeřáb mám kolem komína cca 70/100km a Ostravu jsem do servisu po dálnicích udělal za 33/100km. Tedy ve velké firmě bych si 300l nafty odnesl a na km by to souhlasilo, pokud by kontrolující nebyl znalý problematice
Jako majitel máš asi zjištěnou spotřebu auta na silnici, dálnici, pod bagrem a kolem komína, tak snadno zjistíš, zda to souhlasí. Rozptyl je značný, u Terrna euro 5 jeřáb mám kolem komína cca 70/100km a Ostravu jsem do servisu po dálnicích udělal za 33/100km. Tedy ve velké firmě bych si 300l nafty odnesl a na km by to souhlasilo, pokud by kontrolující nebyl znalý problematice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host