Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-
Pane Resl, díky za názor. Myslím, že pokud se ostatní podívají na váš přístup k trhu (nabídka vs. poptávka aneb není to pro mě OK, tak to nedělám), potom se podívají, jakou jste vybudoval firmu, zjistí, že chyba je v nich a ne v ostatních. Tohle vše je podle mě způsobeno krátkou dobou volného podnikání v našem státečku. V USA platí ,,Nenabídneš-li výrazně zajímavější službu či produkt než konkurence, nežereš." a nikomu to nepřipadá divné...
Naposledy upravil(a) TeSi dne úte úno 05, 2013 10:32 pm, celkem upraveno 2 x.
TeSi
V USA (i jinde ve vyspělých zemích) také platí: jestli kradeš a chytnou tě, tak jdeš sedět… A u nás???
Netvrdím, že všude chytí každého podvodníka, ale na našem území, menším než velké americké město, nejme ochotni zavřít ani ty nejviditelnější podvodníky.
Jeden z posledních malých příkladů z mnoha dalších a větších:
http://www.novinky.cz/krimi/292370-pred ... -uctu.html
To je pak těžko srovnávat.
Netvrdím, že všude chytí každého podvodníka, ale na našem území, menším než velké americké město, nejme ochotni zavřít ani ty nejviditelnější podvodníky.
Jeden z posledních malých příkladů z mnoha dalších a větších:
http://www.novinky.cz/krimi/292370-pred ... -uctu.html
To je pak těžko srovnávat.
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
No včera jsem měl telefonát od pani špeditérky pro kterou jsem před lety něco vozil,dokonce jsem i zaměstnal na kamionu jejího syna.Pak ovšem pracovala pro ni v nové firmě INTERŠPEDICO a mě tam zůstalo 68000kč které už nikdy neuvidím a DPH jsem znich zlodějskému státu zaplatit musel.
Špantnej vztah s ní přesto nemám bo za grázla zaměstnavatele ona nemůže,jen mě to dostatečně varuje,že i když na špedici mám známeho tak nemusím dostat zaplaceno a zkuste podat na Interšpedico platební rozkaz a bude vám to k ho...
Tak ted je pani zas v nové špedici a scháni posuvky tak si na mě vzpoměla.Celoroční práce na 4 auta,tahat ze Slovenska štěpku a zpět se něco udajně vždy najde.Když jsem jí řekl že jezdim vše jen na přkmo za většinou 30kč v kolečku prázdnej plnej,dost koukala.Po informaci že posuvka se dá naložit jen ze zadu a nemuže v ní jezdit ještěrka koukala ještě jednou tolik.No a ohledně ceny jsem řekl jasně po 28kč nejdu a k tomu dle destinací budu chtít něco na mýto a samozdřejmě zaplatit všechny přejezdy.Když se ptala proč nejezdíme za 22kč jak některé plachty tak jsem jí rovnou odpověděl že posuvka nejezdí za 30 na sto ale od 42 litrů vejš a spotřeba pneumatik na navěs je proti plachtě dvojnásobná.
Tak ted už volat nebude ale určitě sežene ta svoje 4 auta bo on se někdo najde kdo to pujde jezdit,já to naštěstí nebudu.
Špantnej vztah s ní přesto nemám bo za grázla zaměstnavatele ona nemůže,jen mě to dostatečně varuje,že i když na špedici mám známeho tak nemusím dostat zaplaceno a zkuste podat na Interšpedico platební rozkaz a bude vám to k ho...
Tak ted je pani zas v nové špedici a scháni posuvky tak si na mě vzpoměla.Celoroční práce na 4 auta,tahat ze Slovenska štěpku a zpět se něco udajně vždy najde.Když jsem jí řekl že jezdim vše jen na přkmo za většinou 30kč v kolečku prázdnej plnej,dost koukala.Po informaci že posuvka se dá naložit jen ze zadu a nemuže v ní jezdit ještěrka koukala ještě jednou tolik.No a ohledně ceny jsem řekl jasně po 28kč nejdu a k tomu dle destinací budu chtít něco na mýto a samozdřejmě zaplatit všechny přejezdy.Když se ptala proč nejezdíme za 22kč jak některé plachty tak jsem jí rovnou odpověděl že posuvka nejezdí za 30 na sto ale od 42 litrů vejš a spotřeba pneumatik na navěs je proti plachtě dvojnásobná.
Tak ted už volat nebude ale určitě sežene ta svoje 4 auta bo on se někdo najde kdo to pujde jezdit,já to naštěstí nebudu.
všechno je to o tom co je pro tebe jako dopravce ještě únosná cena. mám známého má asi 50 kamionů, mezinárodka, valí bionaftu i do nových aut aby ušetřil. Říkal že z některých aut není ani 10 tis čistého za měsíc. ale pokud jsou všechny náklady započteny tak 10x50 je 500 čistého měs.
Pokud máš dvě tři auta tak ti 10čistého z jednoho samozřejmě nestačí.
Pokud máš dvě tři auta tak ti 10čistého z jednoho samozřejmě nestačí.
Nerozumim proč tady všichni řešíte, že někdo někoho nutí jezdit za nízký ceny, kdo proboha někoho nutí? buďto chceš nebo nechceš. cena je taková. Když jsem tuhle vytěžoval dodávku ze špáňa tak jsem nad některejma cenama kroutil hlavou, zajet si 50km od hlavního tahu pro jednu paletu za 15 kil kupříkladu. Řikám pani jestli se nezbláznila, že to mi nepokryje pomalu ani náklady na to tam zajet a rozvézt ji. A vona povídá, já nepřidám von se někdo chytne. Já se nechyt na to s prominutím seru, ale někdo to nakonec odvez. Ale rozhodně mě nikdo k ničemu nenutil.
Splatnost je velkej problém, bohužel musím smutně konstatovat, že jediný love co mi někdo dluží je kámoš...
Splatnost je velkej problém, bohužel musím smutně konstatovat, že jediný love co mi někdo dluží je kámoš...
Ano jsou auta co udělají a co neudělají a tak se to nějak přelejvá ale záleží na to jaký zisk od toho čekáte a co z toho chcete mít.... Pokud Vám jde u dopravy čistě jen o zisk tak ten se dá zarobit dobrý ale nikdy z toho nebude ten pocit co od toho očekávám já.... Vše je o nákladech a jaké si to kdo udělá ...
tím nemyslím bio naftu na tu jsem nikdy nejezdil, od počátku tankuji u shell a myslel jsem si že je to strašně drahé ale v závěru jsem přesvědčen o jednom z nejlepších systému který je .... další věc jsou auta, která můžou být vybavena a nebo holobrada .... atd atd ...
tím nemyslím bio naftu na tu jsem nikdy nejezdil, od počátku tankuji u shell a myslel jsem si že je to strašně drahé ale v závěru jsem přesvědčen o jednom z nejlepších systému který je .... další věc jsou auta, která můžou být vybavena a nebo holobrada .... atd atd ...
Tomáši
Tu výhodnost tankování na Shell absolutně sdílím s Tebou.
Mám Mercedesku necelých pět let a jezdil jsem ve čtyřech různých režimech (nafta/limit90km, fritéza/limit90km, fritéza/limit84km, nafta/limit84km). Každý režim dostatečně dlouho, abych měl podklady pro srovnání. Zjistil jsem, že spotřeba byla v jakémkoliv režimu při stejných fůrách, tonáži a počasí vždy skoro stejná. Pouze, pokud jsem tankoval u Shell a to i třeba jen jednu nádrž a kdekoliv v Evropě, tak jsem snížil spotřebu při dané fůře o 1-1½l. A ty spotřeby nejsou jen mé pocity, vedu si komplexní záznamy za celých skoro sedm let, co jezdím MKD.
Mám Mercedesku necelých pět let a jezdil jsem ve čtyřech různých režimech (nafta/limit90km, fritéza/limit90km, fritéza/limit84km, nafta/limit84km). Každý režim dostatečně dlouho, abych měl podklady pro srovnání. Zjistil jsem, že spotřeba byla v jakémkoliv režimu při stejných fůrách, tonáži a počasí vždy skoro stejná. Pouze, pokud jsem tankoval u Shell a to i třeba jen jednu nádrž a kdekoliv v Evropě, tak jsem snížil spotřebu při dané fůře o 1-1½l. A ty spotřeby nejsou jen mé pocity, vedu si komplexní záznamy za celých skoro sedm let, co jezdím MKD.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
no to je zase,jeden miluje u.s.a. krásnej příklad vyžralejch prasat okupující debilní mc donald a kfc a podobný stravovací zařízení,hlavně nemít čas a něco narychl,o strčit do huby,neni nad to žít ve spěchu a ve stresu jako americký prase,pak zase hejkáte že všichni všude spechaji a na nic nemaji čas.
z evropský unie se taky podělejte proč se furt někdo někam sere a poněkom opičí eu je žid nic víc,prátí sotva polovinu co do ní nasereme
já vůbec nemám zájem zakládat nějákou firmu a honit si tam brko ztoho že nic nemusím dělat,to pro mě fakt neni,mám rád práci kterou dělám rukama.
a že někdo provozuje dopravu a z kamionu mu zbyde sotva 10 tisíc to je vidět,jak žerete tržní ekonomiku,to je pak jasný,že se s pár autama nedá konkurovat když ta obří flotila má veliký slevy na všem a může jezdit za pár korun a kvanta kiláků,tak to pak jo na to pak může bejt člověk hrdej.kopete si hroby sami na sebe,ale co,důležitý je urvat co se dá a po mě potopa,že?
z evropský unie se taky podělejte proč se furt někdo někam sere a poněkom opičí eu je žid nic víc,prátí sotva polovinu co do ní nasereme
já vůbec nemám zájem zakládat nějákou firmu a honit si tam brko ztoho že nic nemusím dělat,to pro mě fakt neni,mám rád práci kterou dělám rukama.
a že někdo provozuje dopravu a z kamionu mu zbyde sotva 10 tisíc to je vidět,jak žerete tržní ekonomiku,to je pak jasný,že se s pár autama nedá konkurovat když ta obří flotila má veliký slevy na všem a může jezdit za pár korun a kvanta kiláků,tak to pak jo na to pak může bejt člověk hrdej.kopete si hroby sami na sebe,ale co,důležitý je urvat co se dá a po mě potopa,že?
2x Nissan atleon 210
Ale prdlajs že zbyde 10K Tome, že tou řepkou tu desítku ušetří na 1 autě, tzn při padesáti autech pul mega.
Kurnik tebe musel zasejc někdo namíchnout. Průser je, když přijdeš o kšeft, protože zákazník přišel o kšeft. Viz třeba ty fůrky o kterejch jsme se bavili spolu. Dneska mi bylo konečně řečeno proč už se to nejezdí - protože odběratel zmněnil dodavatele. Po 2 letech zcela náhle, samo že tam bylo kapsovný....
Kurnik tebe musel zasejc někdo namíchnout. Průser je, když přijdeš o kšeft, protože zákazník přišel o kšeft. Viz třeba ty fůrky o kterejch jsme se bavili spolu. Dneska mi bylo konečně řečeno proč už se to nejezdí - protože odběratel zmněnil dodavatele. Po 2 letech zcela náhle, samo že tam bylo kapsovný....
Jo tak todle take znám,o jednu praci jsem prisel po 15 letech důvod krize nedělá se na dráze.O druhou ted po 5 letech,duvod nižší dotace na štěpku no jednu praci nemám bo se tam nacpal blb co nakládá 32tun a to jeto takovej vůl že už dovezl do Rakous i 40tun štěpky.Doufám že ho tam jednou lapnou a zavřou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů