Stránka 80 z 81

Napsal: sob dub 19, 2014 12:02 pm
od kuntík
co se myslí obvyklou základnou?
To může být parkoviště na půlce D1, Páč se tam pravidelně střídá s kolegem.
Co znamená obvykle? Třeba týden na té D1, další týden na D2 a třetí u Košic a pak znova. To už je obvyklost ne? :)

Napsal: pon dub 21, 2014 3:27 pm
od myky
To by jsi měl mít napsaný v pracovní smlouvě, nebo jejím dodatku.

Napsal: pon dub 21, 2014 3:31 pm
od myky
Mě šlo o jinou věc a to o to, že jsme tady podchytil názor, že cesta k autu se vždy píše jako práce, nebo snad jako pohotovost, tak jenom pro upřesnění, OK!?.

Napsal: ned dub 27, 2014 6:35 am
od jozin
Tacho1-zeptam se na tu 561 pri jizde na vychod.Mam na mysli pres hranicni prechod.Fronta byva casto 24h+.(bobrovniky,brest)PL-BY.Udelam pauzu 11H a dojedu do fronty.Po potahovani ve fronte 15h vykon konci .Co ted?Nastava problem.na silnici stat nelze,jezdi policie celni straz a budi vas,vyhazuje.Takze co,mam se otocit a jet zpet na pumpu se zznova vyspat a zitra na novo do fronty,treba to klapne?Nebo vytahnout kartu,nasadit magnet ,nebo jak to mam vyresit?Zajimala by me vase odpoved.postoj polskych ITD znam,ruskych ,,transportniku ,,taktez.Je mi jasne,ne kazdy jezdi do Ruska,tudiz tady toto na unii neresi,nejake stani na care.

Napsal: ned dub 27, 2014 9:10 pm
od rendos
Jozin:Pokud máš nový tachograf tak to možná vyřeší "pravidlo 1 minuty". Já jsem na Thaygenu takto v popojíždění v koloně udělal pauzu... :D

Napsal: ned dub 27, 2014 9:29 pm
od jozin
Rendos-to tady dela kazdy 2,stejne to nic neresi karta je sice dobra ale...A kazdy prvni to resi jinak.ptam se na legalni postup jak mam tuto situaci vyresit?Jet zpet na pumpu delat pauzu,pobit se s policajtem nebo??

Napsal: ned dub 27, 2014 9:57 pm
od rendos
Jozin : Nechápu o čem mluvíš,to je naprosto legální věc,při popojíždění do 29 sekund ti tachograf píše stále pauzu.
Pokud to nejde tak je to problém,jsou jen dvě možnosti,buď to riskneš a uděláš výtisk nebo to necháš stát na místě kam dojedeš s tím že celníci budou šílet.
:onfire:

Napsal: pon dub 28, 2014 8:19 am
od jozin
Rendys-tys me nepochopil.Chtel jsem nejake vyjadreni.A ne kazdy tachograf toto umi co pises,dvou lete autaa a vic nee.

Napsal: stř dub 30, 2014 3:54 pm
od jozin
Tacho1-tento problem co jsem popsal se teda neresi v zadnem narizeni,jsem pochopil.Tak budu pokracovat nadale svou cestou.

Napsal: stř pro 17, 2014 6:53 am
od TACHO.1
Můžu mít postoj jaký chci. Legislativně to ošetřené není. Důležité je vše zaznamenat na zadní stranu kolečka nebo výtisk z tachografu s přesným popisem důvodu nedodržení doby odpočinku v časovém cyklu řidiče. Nové tachografy ušetří dobu řízení, nikoliv čas bezpečnostní přestávky a odpočinku. Při kontrolách se párují data z karty řidiče a tachografu, pak je ve vyhodnocení vidět každé popojetí v této době, což bych neriskoval.

Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.

Napsal: sob bře 16, 2019 9:18 pm
od iveco
Zdravím potřebuji poradit.Zítra bych potřeboval přejet autem na něm něco udělat a odjet zpět zaparkovat. Auto stojí od pátku 18h jde mi o víkendovou pauzu která již ted běží zítra jí přeruším v 10h a ve 14hbudu pokračovat. Bude se mi počítat to co už proběhlo nebo to nebude počítáno jako víkendovka? moc tomu nerozumím a když vyjedu v pondělí ráno v 5,45 kolik budu muset nahrazovat?

Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.

Napsal: sob bře 16, 2019 9:59 pm
od sof
.

Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.

Napsal: sob bře 16, 2019 10:15 pm
od iveco
končit budu zase v pátek nejpozději 18h a odjezd zase další pondělí okolo 6rano takže by to mělo být v pohodě

Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.

Napsal: čtv úno 03, 2022 8:13 pm
od 4215
Napíšu to sem. Tak jak se kolegové perete od včera s přepínáním zemí na hranicích.
Osobně jsem to vzdal po dvou dnech. Za jízdy to nejde, a zastavit na každé hranici, tak je kolona z Prahy až na Rozvadov. Nepátral jste někdo na cizích webech, jak to kdo řeší???

Re: Problematika předpisů a nařízení v nákladní dopravě.

Napsal: pát úno 11, 2022 10:46 pm
od wckr
Par kolegu v domění, že maji "nové" tachografy na to kašlali. První vlaštovka. Kontrola v rakousku 250e. Píče. Co víc napsat.