Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Měl jsem možnost mít originální FL s kontejnerovou nástavbou, jenže i s kleklým motorem to bylo předražený. Moje první Volvo neprodám, vše jsem na něm vychytal a i udělal všechny servisní práce a když vezmu cenu za jakou jsou nové díly u Volva a prodejní možnosti tohoto skoro veteránu tak je jasná volba. Když se zbavím L60 tak mě místo netrápí a vše bude pod střechou a to je základ dlouhodobé životnosti. To z důvodu že v dnešní době auto bez omezovače a se sníženou celkovou váhou je rarita, a ke všemu jede i rychle
Při 137 Tkm u nástupce to mám na věky zejména když je to poctivý originální Švéd
Při 137 Tkm u nástupce to mám na věky zejména když je to poctivý originální Švéd
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
To sice ano, ale zase to nebude mít tu nostnos díky jednomontáži na zadní nápravě. To by asi IFA uvezla víc, až na ten slabej motor. Tyhle vojenský FL jsou raritní a mě ke štěstí stačí silniční verze která jede rychle a v centru nevypadá podivně.
To další Volvo beru díky mimořádnýmu stavu, jinak bych ho nebral a nějak to zvládal s tím hodně jetým. Další faktor pro rozhodnuí bylo že má zadek na pérech a to beru jako lepší díky ne tak dlouhému foukání při startu auta. Rozdíl délky obou aut je celkem zanedbatelný a je to jen 80 cm a tak nebude rozdíl v manévrování i garážování.
To další Volvo beru díky mimořádnýmu stavu, jinak bych ho nebral a nějak to zvládal s tím hodně jetým. Další faktor pro rozhodnuí bylo že má zadek na pérech a to beru jako lepší díky ne tak dlouhému foukání při startu auta. Rozdíl délky obou aut je celkem zanedbatelný a je to jen 80 cm a tak nebude rozdíl v manévrování i garážování.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: stř říj 02, 2013 3:06 pm
- Bydliště: Plzeň
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
to Jirka: no,uvidíš sám jaký budeš mít názor na ty péra,až s tím pojedeš domů těch 700km.
Pokud to staré Volvo rozpáráš na díly,taky ty měchy raději předělej na to druhé,pokud to půjde bez větších komplikací a zásahů.
To Volvo co kupuješ má také jednopístový kompresor? Je problém tam sehnat a dát dvoupíst?
Pokud to staré Volvo rozpáráš na díly,taky ty měchy raději předělej na to druhé,pokud to půjde bez větších komplikací a zásahů.
To Volvo co kupuješ má také jednopístový kompresor? Je problém tam sehnat a dát dvoupíst?
kluci,neřešte to. Až bude Jirka jezdit na pérech 10hodin denně,tak pozná že je to omyl. Ale jezdit se s tím dá. Obzvlášť když s tím vyrazí jednou za týden aby vyhnal pavouky z vejvuku. A to si to drncání bude vychutnávat to mi věřte.
Jinak říkám,že už těch listovejch per mám tak akorát plný zuby. Po Praze (né drncání ale skákání) už mi leze na mozek
Jinak říkám,že už těch listovejch per mám tak akorát plný zuby. Po Praze (né drncání ale skákání) už mi leze na mozek
Pánové,zas to nepřehánějte,jezdil jsem s osmitunami na listových perech léta a nějak mi to nevadilo,jezdím s dodávkami,které mají vzádu taky lisťáky a věřte,že hopsání a drncání prázdný dodávky na listovejch perech,s pevnou sedačkou,je daleko horší než hopsání prázdnýho náklaďáku... mluví z vás zmlsanost
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Tak jistě,neboj,já mám taky něco odježděné v Liazce,ale o tom to není,když je možnost si vůz vylepšit,tak škoda toho nevyužít.
Jirka má čuch na dobré stroje,nikdy nic špatného neměl,takže se těším na další fota jeho nového stroje
Kdyby naše legislativa nedělala krky a nemuselo se s náklaďáky od 3,5-12t jezdit každý rok na STK a nemalé povinné ručení k tomu,ikdyž je to pro osobní potřeby, tak by se mi takový menší Volvík líbil užívat i místo osobáku.
Teď mám Ducato s dvojitou kabinou valník s plachtou a často je mi ta plocha a nosnost malá
Jirka má čuch na dobré stroje,nikdy nic špatného neměl,takže se těším na další fota jeho nového stroje
Kdyby naše legislativa nedělala krky a nemuselo se s náklaďáky od 3,5-12t jezdit každý rok na STK a nemalé povinné ručení k tomu,ikdyž je to pro osobní potřeby, tak by se mi takový menší Volvík líbil užívat i místo osobáku.
Teď mám Ducato s dvojitou kabinou valník s plachtou a často je mi ta plocha a nosnost malá
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Pánové dobré zprávy přináším a Volvo je doma po 22 hodinách na nohou a za volantem Octávky a Volva najeto téměř 1400 Km. Fotky budou za světla a auto jede super, táhne jako ďas a i moderní auta maj co dělat aby se mu vyrovnala. Pravda po odpojení elektronického omezovače a ten jsem odpojil po cca 20 km od vyjetí když mi to nechtělo jet víc než 84 km. Pak byl svět v pořádku a cesta ubíhala v pohodě. Takže auto je vybavený dobře a má mimo jiné i tempomat a pravé okno spolujezdce je elektrický. Dále v kabině byl zákaz kouření a tak mám doma zánovní auto
Na nádrž cca 200 L jsem dojel až domů takže na to jak jsem to hnal tak to celkem jde.
Na nádrž cca 200 L jsem dojel až domů takže na to jak jsem to hnal tak to celkem jde.
Volvo FL 614.
JiRaY
Když máš takovýhle řeči,tak jsi asi nikdy nejel v prázdný kontejnerový avii po Kolbence,Korunovační,K Žižkovu,Jičínskou,Ke Klíčovu a xx dalších pražských luxusních ulic.
Dodávky a škříně jsou v porovnání s mojí avií jak procházka růžovým sadem.
Dřív byly jen auta s listama a řidiči to dávaly bez problémů. Já taky nemám problém,jen když na nějaký takovýhle ujetý silnici musím jet třeba 6x denně a né zrovna pomalu,tak už mi to docela vadí.
Měchy nevymysleli pro srandu králíkům,tak bych je tam radši měl. Byť jen na zadku.
Jirko
Gratuluji k novému přírustku a tiše zavidím pravé okýnko v elektrice
Když máš takovýhle řeči,tak jsi asi nikdy nejel v prázdný kontejnerový avii po Kolbence,Korunovační,K Žižkovu,Jičínskou,Ke Klíčovu a xx dalších pražských luxusních ulic.
Dodávky a škříně jsou v porovnání s mojí avií jak procházka růžovým sadem.
Dřív byly jen auta s listama a řidiči to dávaly bez problémů. Já taky nemám problém,jen když na nějaký takovýhle ujetý silnici musím jet třeba 6x denně a né zrovna pomalu,tak už mi to docela vadí.
Měchy nevymysleli pro srandu králíkům,tak bych je tam radši měl. Byť jen na zadku.
Jirko
Gratuluji k novému přírustku a tiše zavidím pravé okýnko v elektrice
to Jirka:
Gratuluji k novému nábytku
Jak to dopadlo s tou převodovkou,vydržela?
Těším se na fota.
Zvládl jsi úctyhodný výkon dát takový kus tahem. Člověk se dokáže hecnout,ale je to nebezpečné na mikrospánek a podobné věci,však to známe všichni.
Tehdy jak jsem se u tebe stavoval pro ten motor s dodávkou,tak jsem byl za volantem také dva dny v kuse,kafe a energeťáky to jistili a třepal jsem se jak osyka
Ten motor FL co jsis dovezl z Polska ještě máš? Máš nějaké rady jak na něm poznat, zda je dobrý?
V Polsku jich je ještě dost a za rozumný peníz a také nad nim uvažuji na zástavbu do ZTéčka,protože bych nemusel prodlužovat rám.
Na ten velký šestiválec z E281 bych musel v půlce říznout a prodloužit rám o cca 35cm,což se mi moc nechce.
http://olx.pl/oferty/q-silnik-volvo-fl/
http://olx.pl/oferta/silnik-volvo-fl6-5 ... ad30bd468d
http://olx.pl/oferta/silnik-d6b-do-volv ... 6f04d46dbe
http://olx.pl/oferta/volvo-fl6-fl-6-sil ... 6f04d46dbe
Gratuluji k novému nábytku
Jak to dopadlo s tou převodovkou,vydržela?
Těším se na fota.
Zvládl jsi úctyhodný výkon dát takový kus tahem. Člověk se dokáže hecnout,ale je to nebezpečné na mikrospánek a podobné věci,však to známe všichni.
Tehdy jak jsem se u tebe stavoval pro ten motor s dodávkou,tak jsem byl za volantem také dva dny v kuse,kafe a energeťáky to jistili a třepal jsem se jak osyka
Ten motor FL co jsis dovezl z Polska ještě máš? Máš nějaké rady jak na něm poznat, zda je dobrý?
V Polsku jich je ještě dost a za rozumný peníz a také nad nim uvažuji na zástavbu do ZTéčka,protože bych nemusel prodlužovat rám.
Na ten velký šestiválec z E281 bych musel v půlce říznout a prodloužit rám o cca 35cm,což se mi moc nechce.
http://olx.pl/oferty/q-silnik-volvo-fl/
http://olx.pl/oferta/silnik-volvo-fl6-5 ... ad30bd468d
http://olx.pl/oferta/silnik-d6b-do-volv ... 6f04d46dbe
http://olx.pl/oferta/volvo-fl6-fl-6-sil ... 6f04d46dbe
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ahoj Pavle,
ano motor z Polska mám a po odzkoušení se ukázal jak skvělej a bez vady. Naštěstí se mu domorodci nevěnovali tak jako u nich běžným motorům a to že je zkrášlovali kýblem barvy. Tedy díky znalosti a náhody jsem ten motor klasifikoval jako použitelnej a doma se to ukázalo jako pravda. Cena v Polsku byla bezkonkurenční oproti zbytku světa
Převodovka vydržela bez problémů, pro neinformovaný, auto bylo nabízený se ,,zpívajicí převodovkou" a tím byla cena solidní. Já to rysknul protože zbytek auta byl mimořádný a dnes nesehnatelný. Po informaci od prodejce který zvuk identifikoval při přesunu na plac na focení jsem identifikoval nedobrou kvalitu převodovýho oleje. Ten jsem včera přivezl a na místě v dílně prodejce ho sám vyměnil. Pozitivní bylo že v vypuštěným oleji nebyly žádný špony ani piliny. Po výměně oleje se situace mírně zlepšila. Je to ZF převodovka ST 700 a jinak řadí bezvadně a synchtony fungujou jak maj. Asi tedy na specifický hluk si budu muset zvyklnout.
Prodejce mě chtěl ihned zaměstanat, jen zíral jak to všechno sám dělám a i organizuju. Plat by byl královskej, ale ta dálka taky.
Volvo bylo přivezený na podvalu z Bernu ve Švýcarsku k Bonnu v Německu, pak proclený a půl roku na mě čekalo.
Co fantasticky oceňuju je retardér, je to špička a průjezd přes velkou část Německa znamenal asi třikrát použití brzdy, jinak vše zvládal retardér. I ve městě u kruháků je špičkovej a s pružným motorem se pak jezdí jako s automatem
ano motor z Polska mám a po odzkoušení se ukázal jak skvělej a bez vady. Naštěstí se mu domorodci nevěnovali tak jako u nich běžným motorům a to že je zkrášlovali kýblem barvy. Tedy díky znalosti a náhody jsem ten motor klasifikoval jako použitelnej a doma se to ukázalo jako pravda. Cena v Polsku byla bezkonkurenční oproti zbytku světa
Převodovka vydržela bez problémů, pro neinformovaný, auto bylo nabízený se ,,zpívajicí převodovkou" a tím byla cena solidní. Já to rysknul protože zbytek auta byl mimořádný a dnes nesehnatelný. Po informaci od prodejce který zvuk identifikoval při přesunu na plac na focení jsem identifikoval nedobrou kvalitu převodovýho oleje. Ten jsem včera přivezl a na místě v dílně prodejce ho sám vyměnil. Pozitivní bylo že v vypuštěným oleji nebyly žádný špony ani piliny. Po výměně oleje se situace mírně zlepšila. Je to ZF převodovka ST 700 a jinak řadí bezvadně a synchtony fungujou jak maj. Asi tedy na specifický hluk si budu muset zvyklnout.
Prodejce mě chtěl ihned zaměstanat, jen zíral jak to všechno sám dělám a i organizuju. Plat by byl královskej, ale ta dálka taky.
Volvo bylo přivezený na podvalu z Bernu ve Švýcarsku k Bonnu v Německu, pak proclený a půl roku na mě čekalo.
Co fantasticky oceňuju je retardér, je to špička a průjezd přes velkou část Německa znamenal asi třikrát použití brzdy, jinak vše zvládal retardér. I ve městě u kruháků je špičkovej a s pružným motorem se pak jezdí jako s automatem
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Slíbené fotky a takto může vypadat auto po 137 767 Km a 22 letech stáří
Zrovna jsem zavolal Philippa od kterýho to mám a že vše dopadlo OK a že jsem ve dvě ráno vypustil motorový olej a nyní probíhá kontrola v klidu doma.
Je to vše naprosto bezvadný a je vidět že stát Švícarsko na sobě nešetří a takovou ložnou plochu ze 100% z Al jsem dlouho neviděl. A konstrukce pro plachtu je tak poctivá že jen materiál by stál jak kus tohoto auta.
Zrovna jsem zavolal Philippa od kterýho to mám a že vše dopadlo OK a že jsem ve dvě ráno vypustil motorový olej a nyní probíhá kontrola v klidu doma.
Je to vše naprosto bezvadný a je vidět že stát Švícarsko na sobě nešetří a takovou ložnou plochu ze 100% z Al jsem dlouho neviděl. A konstrukce pro plachtu je tak poctivá že jen materiál by stál jak kus tohoto auta.
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host