Stránka 81 z 83
Napsal: čtv pro 08, 2016 3:24 pm
od škubanek
Napsal: pát pro 23, 2016 4:22 pm
od mc.imi
Zdravím Vás
Prosím můžete mi někdo vysvětlit jak to vypadá, když má tatrovka automatickou převodovku Twin Disc? Jestli jsem to dobře pochopil, tak je implantovaná přímo v rouře takže vozidlo nemá žádnou sestupnou převodovku jak tomu normálně je? Takhle je to řešeno u všech tater s Twin Disc převodem?
Děkuji
Kočí
Napsal: sob led 14, 2017 11:02 am
od mc.imi
Zdravím Vás
Rád bych se zeptal na 816 LIWA
- Jak byly odpruženy zadní nápravy u valníků? Dle značení tomu odpovídají samotná listová pera. Je to tak?
- A u tankového tahače T816-6VWN9T 43 610 8x8.1R to jsou vzduchové vaky + listová pera?
- T816 6ZVR86 8×8.1R Wildfire - listová pera?
- Tatra 816-6ZVP8T 32 400 8x8.1R - podvozek pro RV20 - listová pera?
Děkuji Vám
Napsal: sob led 14, 2017 12:59 pm
od Hynek
Tankový tahač není LIWA, stejně jako RV-20SAS. LIWA jsou jenom ty valníky s rukou, PHM cisterny, vodní cisterny, valníky bez ruky (nikdy jsem ho na fotce neviděl) a kontejnerové natahováky. A ano, LIWA měla listová pera.
T816 zvaná TTT (tatra tank transporter) má těžký King Frame. RV-20 podle mě taky, ale za to ruku do ohně nedám, jsou to oboje novější auta jak série LIWA.
CAS 36 Wildfire je první prototyp T816G3 LIWA, původně valník s rukou, je to to známé auto z fotek z testů v SAE, který byl potom odprodán THT. Mám fotky ze stavby nástavby, to auto byl už tehdy ve zkouškách odlítanej polovrak.
Napsal: ned led 15, 2017 10:22 am
od mc.imi
Hynek: Děkuji
Blbě jsem to napsal měl jsem na mysli kompletně 816 ne jen LIWU. O tom Wildfajru, to jsem netušil že je to původní vojenská. To na tom byla v době přestavby tak špatně, když píšeš polovrak?
Napsal: ned led 15, 2017 12:28 pm
od pipiroha
Hynek: Jak myslíš že jsi nikdy valník bez ruky neviděl? Jakože původní, ne ten co byl už s TerrNo kabinou? (mám za to, že ty snímky jsou poměrně známé..)
A jinak nějaké fotky se starou kabinou jsou na Válce, fotky přímo z bojového nasazení v Jemenu údajně...
http://forum.valka.cz/topic/view/127193
Napsal: ned led 15, 2017 12:41 pm
od Hynek
Na válku už nechodim od doby, co změnili grafiku webu, je to totálně nepřehledné, není poznat kdy byl přidán poslední příspěvek do vlákna a procházet všechna vlákna pokaždé mě nebaví... Proto ani tyhle fotky neznám. Jinak to co bylo jako valník v propagačních materiálech vyl vždy zepředu vyfocený valník s rukou. A ano, bavíc se o starých liwách, ne o těch dvaceti dodatečných s Terrno maskou.
Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy
Napsal: pon úno 13, 2017 5:36 pm
od toko
TITUS na prezentaci/testování/školení v Pobřeží slonoviny.
http://www.youtube.com/watch?v=EtR122METFs
Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy
Napsal: pát úno 17, 2017 8:09 pm
od nalim68
Nevím, jestli už se prezentovalo, jak vypadá použití podvozku 4 x 4 u obrněného transportéru firmy KADDB ( Jordánsko ) čas 7:35:
https://www.youtube.com/watch?v=cZsk7MiLZoA
Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy
Napsal: pát bře 03, 2017 9:33 pm
od pipiroha
Ví někdo z jakého důvodu jsou na tankovém tahači T816 čela zadních dvou náprav žebrovaná?
http://www.rc-trucker.com/photos/tahac/tt0238.jpg
Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy
Napsal: sob bře 04, 2017 1:31 am
od Mára79
Nevím, ale myslím si, že to je pro větší odvod tepla z reduktoru, chlazení.
Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy
Napsal: pon črc 03, 2017 5:40 pm
od PtrialM
Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy
Napsal: pon črc 03, 2017 8:58 pm
od toko
Zítřejší náklad letounu An-124 do Tel Avivu
zdroj:
e15.cz
Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy
Napsal: pát kvě 18, 2018 9:20 pm
od 101.124
Tak včera na d11 praha hradec mě předjela vojenska šestikolka ,pouze lehke hučení gum motor jsem nezaslechl,proč píšu ja měl na tempomatu u dodávky 115km po celou cestu z prahy aš po chlumec to nedal pod 120km
Re: Armax, stará řada Force (kabina T815) a další armádní typy
Napsal: ned kvě 20, 2018 11:27 am
od mc.imi