Stránka 85 z 87
Napsal: pon črc 22, 2013 10:20 pm
od TP
Tak v podstatě souhlas,ser...se blbosti okolo,vzduch,alternator,pd čerpadlo,vstřiky,čidla vzduchu,mazaní,palubka zhasíná atd ale v podstatě to furt jede a oprava neni za milion.
Napsal: úte srp 20, 2013 12:09 am
od JiRaY
Pod to se podepíšu,řeší se prkotiny,ale motor jako takový klape pořád spolehlivě,to samý převodovka,pro aspoň trošku udržovanou 124ku není milion nic vážného,to ještě není na odpis
Nejstarší,kterou už nemáme měla mega 600,a v zimě chytala na otočení,všechno šlapalo
Doporučuju prohlédnout jestli netlakuje vodu,v expanzce nesmí být mastno,špína,to samé platí o oleji,motor musí běžet po pár otočení startérem ať teplý nebo studený a pravidelně hned ,bez kouře,tohle není Rko které po natočení koktá a hádají se válce
Rozhodně brát radši auto BEZ Retardéru,jsou s ním jenom potíže a ten rád způsobuje problémy s olejem ve vodě,vodou v oleji a tlakováním chlazení
Napsal: pát zář 13, 2013 5:49 pm
od LubkaFH12
Moje každodenní společnice 124L 360, denně tahá 20ti tunový náklady, na firmě čekají kdy motor zařechtá abych dostal něco lepšího a ona má 1 400 000 a veselé polyká každej den další kilometry
[/img]
Napsal: čtv zář 19, 2013 7:41 pm
od LUKA
Napsal: pát zář 27, 2013 10:02 pm
od lubeno
Napsal: pon zář 30, 2013 5:13 pm
od iconmaster
Napsal: sob říj 26, 2013 6:30 pm
od V8 Stano V8
Napsal: stř říj 30, 2013 8:17 am
od Volvo FH
Napsal: stř lis 06, 2013 6:14 pm
od LUKA
battle of britian žije . . ale vypadá to nějak divně
Napsal: čtv pro 12, 2013 9:25 pm
od robertSKL
Napsal: úte led 21, 2014 9:42 pm
od Adonisos
Napsal: stř bře 12, 2014 7:45 pm
od LUKA
Napsal: stř bře 12, 2014 10:51 pm
od TP
Řek dělal ze čtyřky erko
jedno se je ale u nich super,co Scania to V8,co V8 to klapka na vejfuk
Napsal: stř bře 26, 2014 9:28 am
od Dencoy
stále jako nová....
setkání generací....
a jedna přímo s majitelem Harrym... (nafoukanej rakušák jako prase to byl
)
Napsal: pát bře 28, 2014 10:56 am
od lubeno