Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Podle zvuku bych si vsadil na PD, ale nevím.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Já každopádně nechápu, že se furt najde někdo, kdo je ochoten si to u BGR zaplatit, když musí vidět, že to je píčou ke zdi. Jako rozumím tomu ještě u výletníků typu Kašák, ale Valtr má reálně na výsledek, kterej tam prostě ale udělat nejde. Viz Casalle loni.....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Pick: No - a pak se najdou i tací, kteří si to zaplatí u MKR... Tomu teda teprve nerozumím.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
A jakou měl Valtr jinou možnost, když se řekněme někdy v létě rozhodl, že chce jet nějakém autě s automatem?
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Jo je to PD-čko. Je to motor, někdy z roku 2008. Žádný výstřelek moderní techniky.
Přesně tak. Nebyla moc jiná možnost. On sice má vlastní auto, kde to technicky není problém, ale situace kolem jeho Iveca je poněkud vyhrocená, takže není kdo by mu to tam nandal a navíc a není dostatečná podpora, aby s tím mohl jet Dakar naplno. Takže kdo jiný tu zbývá? BGR...
Přesně tak. Nebyla moc jiná možnost. On sice má vlastní auto, kde to technicky není problém, ale situace kolem jeho Iveca je poněkud vyhrocená, takže není kdo by mu to tam nandal a navíc a není dostatečná podpora, aby s tím mohl jet Dakar naplno. Takže kdo jiný tu zbývá? BGR...
Filip Nikl
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Filip: Aha... Jakože si Macíci nechtějí pěstovat až tak ostrou konkurenci?
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
No podle zvuku, bych to teď typoval na Zetor 25K za studena No uvidíme asi zítra, jestli to ten motor přežil, pokud to byly "jen" vstřikovače...
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Tak hlavně ono neni zas tak moc kam jít obecně, těch konkurenceschopných aut tam moc není, a těch volných k pronájmu už vůbec ne. Takže z tohodle úhlu pohledu to bylo celkem rozumný, Phoenix tu top10 jezdí, byl volnej, navíc je to v CZ. (EDIT: Tak jsem byl pomalej no)
Škoda tý Veky že už nejezdí, bejvalo to rozmanitější + MAZáci mi docela chyběj. Kamaz je mi fuk.
Škoda tý Veky že už nejezdí, bejvalo to rozmanitější + MAZáci mi docela chyběj. Kamaz je mi fuk.
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
U těch aut od týmu VEKA byla velká škoda, že se plně nevyužil potenciál. Bylo vidět, že jsou spolehlivá, mají výkon a jedou také dobře. Jen se snad nepodařilo dát v jednom roce dohromady i slušnější jezdecké obsazení (alespoň dva špičkové jezdce).
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Tak já neřeším možnosti, jen že BGR má prostě béčkovy nářadí, se kterým prostě úspěch už zjevně neuděláš. Vysavače to samý. Už od pohledu ty vysavače vypadaj jak práce klempířského učně. A jak blbě to vypadá, tak blbě to i jezdí. Bohužel, to je realita, kterou musí vidět snad každej....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Néé vůbec ne. Už jsme to tu řešili. Je to prostý obchod, nic jiného. Je prostě strana A a strana B. Strana A něco chce, strana B něco nabízí tak spolu začnou řešit podmínky. Pokud to sedí straně A i straně B, tak se domluví a proběhne obchod.
Jelikož se v této oblasti jedná většinou od jednorázové obchody (není to jak když si koupíte Octávku), tak se pak časem jedná dál. No a strana B si pak najednou třeba může nadiktovat podmínky, které jsou pro stranu A nepřijatelné, nebo řekne že se stranou B už nechce obchodovat a je to. Když pak není vůle se domluvit a najít řešení přijatelné pro obě strany, tak strana A musí jít jinam. nic složitějšího v tom není.
Jelikož se v této oblasti jedná většinou od jednorázové obchody (není to jak když si koupíte Octávku), tak se pak časem jedná dál. No a strana B si pak najednou třeba může nadiktovat podmínky, které jsou pro stranu A nepřijatelné, nebo řekne že se stranou B už nechce obchodovat a je to. Když pak není vůle se domluvit a najít řešení přijatelné pro obě strany, tak strana A musí jít jinam. nic složitějšího v tom není.
Filip Nikl
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Potvrzuji co říká Filip. Pokud si auto nechcete sami stavět, tak ho musíte koupit. Dakarské auto je hlavně o servisu... a to úplně všeho. Takže s koupí auta si musíte zajistit nadstandardní vztahy s výrobcem, protože jinak Vám nedodá ani šroubek. Vrátný se Iveca radši zbavil, než by hrál hru s DeRooyem. Koncept Macíkových aut je postaven na nízké hmotnosti a úspěch v závode je postaven JEN na servisu (bavím se o technice, ne jezdcích). Jsou to lehká poddimenzovaná auta, ke kterým musíte mít armádu mechaniků a dílů. Kdo si Macíkovo auto koupil a teď s ním jede na vlastní pěst? Nikdo... nejde to. Macíkům vyhovuje bohatý zákazník, co neohrožuje výkon mladého, rozhodně ne Jarda s tím co je schopen předvádět!
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Cursor86: Tomu říkám super vysvětlení, díky!
Jen si myslím, že to ani moc neodporuje té velmi jednoduché větě, co jsem psal...
Jen si myslím, že to ani moc neodporuje té velmi jednoduché větě, co jsem psal...
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Zdravím všechny co fandí. Pokud jste tu zmínili tým Eurol VEKA MAN, tak myslím, že tam nebyl problém ani s technikou, ani s jezdci, ale s financováním. Navíc tam skončila podpora od MANu, který tam měl i svého jezdce Franze Echtera, který těm ostatním kryl záda. Přezdívalo se mu pan Spolehlivý.
Jinak je to letos podle očekávání napínavé a teoreticky by se mohla po 35 letech zoopakovat situace z toho našeho dosud nejúspěšnějšího ročníku 1988. Na prvních dvou místech dvě české posádky s kamiony dvou různých značek. Ale taky to může dopadnout stejně jako před 11 lety a sice na prvním a druhém místě dva Holanďané s kamiony stejné značky jako tenkrát. I když Brinkovi st. se tu v minulosti přezdívalo Břink, protože Renaulta většinou někde rozčísl nebo převrátil. Ale loni s Ivecem už mu to jelo pěkně. Ten příští týden bude ještě zajímavý.
Jinak je to letos podle očekávání napínavé a teoreticky by se mohla po 35 letech zoopakovat situace z toho našeho dosud nejúspěšnějšího ročníku 1988. Na prvních dvou místech dvě české posádky s kamiony dvou různých značek. Ale taky to může dopadnout stejně jako před 11 lety a sice na prvním a druhém místě dva Holanďané s kamiony stejné značky jako tenkrát. I když Brinkovi st. se tu v minulosti přezdívalo Břink, protože Renaulta většinou někde rozčísl nebo převrátil. Ale loni s Ivecem už mu to jelo pěkně. Ten příští týden bude ještě zajímavý.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Re: Dakar 2023 průběh 1.poloviny
Když to vezmu bez emocí, tak pokud MM Technology bude postaveno kolem závodníka, který na úspěchu z Dakaru má postaveno svoje ego a živobytí, tak nikdy nebude MM Technology věrohodným dodavatelem konkurenceschopné techniky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti